• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Dpp

  • Membru din 13.03.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 403 in total
  • "prin care trei marca japoneza" . Ai scapat un "trei" la refomulare.
    Honda se extinde prin trei showroom-uri Autoklass în Constanţa, Ploieşti şi Sibiu
  • Ti s-a parut ca eu zis altceva? Avea timp berechet , dar ales varianta ce implica cele mai mici riscuri. Si foarte bine a facut. PS: "defavorabile"? Limba romana e supraevaluata?
    Vettel a efectuat patru opriri la boxe ca măsură de precauţie
  • Say what? Pai hai sa vedem , facem un calcul simplu: a terminat cu 8.8 secunde in fata lui Webber . Mai tinem cont si de faptul ca dupa ce a intrat ultima oara la boxe , Alonso era la 6 secunde in spate. Daca nu efectua ultima oprire la boxe mai adaugam cam intre 22 si 25 de secunde. Se fac peste 30 de secunde. A intrat in turul 48/58. Deci 30 de secunde in 10 ture. Tinand cont de faptul ca singurul cu pneuri mai noi era Alonso , mi se pare foarte putin probabil ca Alonso sa castige 3 secunde pe tur (am impresia ca era pe hard-uri , la fel ca si Vettel in penultimul stint)
    Vettel a efectuat patru opriri la boxe ca măsură de precauţie
  • :) Hai ca si GP trecute s-au mai gafat : mai un comentariu despre fundul lui Kyle Minogue , in general Miki stuff , peste care am fost dispus sa trec pentru ca au comentat OK , in proportie de 90% . Insa cursa asta , parca a adus Doru niste "Miki Fever" pentru ca au comentat foarte haotic : ba au ratat niste depasiri destul de interesante , ba au comentat reluarile , ba si-au dat cu parerea completa aiurea (vezi pneul dreapta spate a lui Hamilton la care se invartea pentru ca ramasese blocata cutia de viteze , desi roata stanga spate complet oprita) . Mi s-a parut de un foarte prost gust toata interventia despre prietana romanca a pilotului din GP2 : "dar cum s-au cunoscut astia doi?" . Urma sa-l intrebe pe Doru daca e buna. A fost un deja-vu la discutia dintre Miki si Mihai Marinescu referitoare la prietena lui Button. Doru a fost foarte anost , majoritatea remarcilor fiind la mintea cocosului. Prezenta lui in studio n-a adus nici un beneficiu , ci , mai rau , am impresia ca i-a adus la nivelul lui(de comentator) si i-a batut prin experienta. Bottom line : au loc de crescut , promit mult , dar cateodata dau cu mucii in fasole ... ceva de speriat. Speram ca isi revin in Spania.
    Vettel a câştigat Marele Premiu al Turciei!
  • Mai au pana il ajung pe Miki! Oricum , cu Doru in studio a fost un aer de "F1 la TVR". Sa speram ca-si revin.
    Vettel a câştigat Marele Premiu al Turciei!
Pagina
12345...91011...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău