• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

F1_Zone

  • Membru din 27.07.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 133 in total
  • ....deci am avut dreptate in legatura cu "neconventionalul". Du-te pe un site de profil.
    PREVIEW F1 2011: Force India: Visul unui podium în India
  • mai lasa discutia despre idealuri ca nu de asta vorbeam. La obiect: toti cei care in ultima cursa mai aveau sanse matematice la titlu au gafat prea mult candva in campionat, prea mult comparativ cu ce s-ar astepta de la un pilot de top, si pe buna dreptate pretul a fost titlul pierdut. Tu de fapt esti iritat doar de faptul ca si Maestro Alonso s-a numarat printre cei care au ratat campionatul din cauza erorilor personale si mai ales ca asta vine in contradictie cu faptul ca ar fi maestro. In ciuda impresiilor tale, campionatul zonal de... ce vrei tu pe coasta tot nu-ti poate garanta niste pareri mai avizate. Soferia pe poteci la nivel ... de sofer nu este apropiata macar de F1. User-ul cu care "ai avut de-a face p-aci" stia ca il lauzi inca de la momentul scrierii, no? Doar Mr. Bean isi mai trimitea felicitari singur .... Si "draga, dragule" etc. sa-i spui doar iubitului tau "neconventionalule".
    PREVIEW F1 2011: Force India: Visul unui podium în India
  • daca iti pare ca ceva nu-i in regula la ce am spus, citezi, spui ce ai inteles si imi dai si mie sansa sa-ti explic. Unde incercai tu sa spui ca nu exista pilotaj precis? Normal, in afara de ultimul tau comentariu unde doar amintesti ce "ai spus". Daca recitesti ce am scris, am precizat undeva ca pretentia nu este de precizie 100%. DAR nici gafele monumentale care i-au privat pe atatia in acest an de castigarea campionatului, dar care au asigurat "spectacolul".
    PREVIEW F1 2011: Force India: Visul unui podium în India
  • Daca doar schimbarea dramatica de lider si incertitudinea pana in ultima clipa in legatura cu cine va fi campion ar fi singurele ingrediente necesare pentru spectacol, atunci ar fi mai spectaculos campionatul zonal de table. Totusi lumea vrea F1. Pentru ca reprezinta varful in tehnologia auto si varful pilotajului de monopost. De aceea vad F1 incompatibil cu erorile exagerate de pilotaj, in special daca sunt venite din partea celor cu pretentii. Nu sunt impotriva rasturnarilor de situatie in campionat, spun doar ca greselile ar fi un pret prea mare pentru asta. @anonim de ce te-ai gandit ca nu m-am gandit .... Hai sa-ti spun la ce trebuia sa te gandesti tu dar nu ai facut-o. Este vorba de o deductie logica. Uite, daca ar fi 4, 5 piloti rapizi si precisi soarta campionatului si a "spectacolului" (asa cum este perceput la scara larga) nu ar mai fi lasata in seama erorilor de pilotaj, am vedea si noi ce vrem de fapt. Daca era un singur pilot rapid si precis, campionatul nu ar fi fost decis de greseli. Daca ar fi fost 2, 3, 4, 5 (cati vrei) astfel de piloti, de asemenea. Priceput? Am spus ca prefer un campionat cu un castigator care face galop de sanatate fara greseala unuia cum a fost campionatul 2010, in acare toti pretendentii au gresit. Asta NU exclude posibilitatea existentei unui campionat cu mai multi piloti precisi, era vorba de preferinta intre doua situatii si nu de excluderea altor posibilitati. No? Mama ei de deductie.....
    PREVIEW F1 2011: Force India: Visul unui podium în India
  • Eu m-am referit la pilotaj, greseli de pilotaj etc. NU la echilibrul de performanta dintre echipe. Dar nu a fost cazul nici de asa ceva. RBR trebuia sa omoare campionatul de mult. Si oricare din cei implicati in lupta ar fi castigat daca nu dadeau cu stangul in dreptu' la un moment. Si pentru mine spectacolul in F1 nu tine doar de rasturnari fancy de situatie, nu doar pentru asta as avea nevoie de un ecran. Cum am spus nu prea vreau sa vad greseli si alte cateva aspecte de care am mai vorbit. . Este posibil si fara greseli, multi altii au facut-o, in ere diferite. Poate nu chiar 100% dar pe aproape. Deci nu m-as numara printre marea masa de fani F1 care isi imagineaza spectacolul in F1 doar ca un scenariu cool de film, ignorand lucruri care tin mult mai mult de F1 cum ar fi un pilotaj precis.
    PREVIEW F1 2011: Force India: Visul unui podium în India
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău