• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

F1_Zone

  • Membru din 27.07.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 133 in total
  • bine că Alonso nu citeşte pe automarket.ro (cred) altfel i-ai distruge fantezia ... se vede că munceşte din greu în ultimul timp, nu a mai plecat de la uzină .... şi a început sa vadă sexualitate într-un eşapament de Ferrari ... nu săriţi, mare parte din timbrul motorului depinde de eşapament .... ba săriţi, nu la timbru m-am referit ...
    Alonso: "Inginerii vor crea un sunet sexy pentru motoarele turbo"
  • bine grăieşti însă am aşa o presimţire sora cu realitatea cum că fiind mari interese financiare în joc, cu sau fară calea aleasă de F1, nu se vor opri oamenii noştrii până nu vor arde şi ultima picătură de petrol de pe Pământ.
    Alonso: "Inginerii vor crea un sunet sexy pentru motoarele turbo"
  • Ehe .. ce vremuri! Îmi aduc aminte cum că odată inginerii lucrau ca motorul să fie doar mai puternic, mai uşor, mai compact şi mai fiabil. Acum trebuie să lucreze cumva şi să rămână sunetul "suficient de sexy".
    Alonso: "Inginerii vor crea un sunet sexy pentru motoarele turbo"
  • "Cu siguranţă suntem capabili să ne descurcăm cu asta dar din punctul de vedere al pilotului nu este fantastic" Să încercăm să vedem lucrurile aşa cum sunt! Massa vorbeşte aici de preferinţa de a înlătura anumite "zorzoane" care ce-i drept nu sunt indispensabile pilotajului, şi nu că nu este capabil să gestioneze situaţia. În plus sugerează ca şi ceilalţi piloţi sunt de acord cu asta, vorbeşte din punctul de vedere al pilotului în general şi nu al pilotului Massa. Aşa că de unde şi până unde să-l desconsideri pe Massa ca pilot când spune un punct de vedere foarte avizat la care ar trebui să plece urechea indivizi care doar fac regulamente tehnice şi care în aproape toate cazurile nu cunosc pilotajul de performanţă.
    Massa: "Volanul de Formula 1 are prea multe butoane!"
  • Dacă singurul argument al lui Alonso este că nu a făcut niciun coechipier un punct mai mult ca el ... adică Hamilton nu s-a străduit să egaleze campionul în 2007. Nuuu, s-a coborât de fapt la nivelul punctelor lui Alonso, greşind prea des. Dar mai mereu când ambii terminau cursa Hamilton îşi surclasa coechipierul în viteză pură. Dar nu cred că Vettel este mai bun decât Alonso. Dar Kubica, Hamilton, şi poate alţi câţiva din pluton care nu se văd deocamdată din cauza materialului de concurs, da.
    Alonso nu se teme să fie coechipier cu Vettel
Pagina
123456...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău