• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

F1_Zone

  • Membru din 27.07.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 133 in total
  • eu nu am nimic împotrivă. Dacă sporeşte siguranţa cu atât mai mult. Cred că alta ar fi fost istoria F1 la Ferrari în 2010 dacă ar fi avut acest parbriz monoposturile din 2009. Sunt şi eu de acord că tâmpenia de fapt este aripa reglabilă şi kers, ambele alterând pilotajul pur. Adică nu mai contează aşa mult cine este mai talentat într-un duel, pentru că intră în discutie şi cine şi-a gestionat mai bine apăsatu' pe buton. Da, condiţiile sunt aceleaşi pentru toţi, însă nu prea are de-a face cu pilotajul pur.
    Monoposturile de F1 ar putea avea parbrize de protecţie
  • "Articolul care interzice ordinele de echipă (39.1) este şters. Li se va reaminti echipelor ca orice acţiuni care pot deteriora imaginea sportului vor fi judecate sub articolul 151c din Codul Sportiv International şi de alte dispoziţii relevante" Aveam un prof prin liceu care ne insotea in excursii. Si de fiecare data spunea cam asa "Puteti sa faceti ce vreti, dar sa nu va vad ... "
    OFICIAL: Ordinele de echipă vor fi regulamentare în Formula 1 din 2011!
  • daca va fi asa, garantat ca nu se va supara nimeni .... pentru ca nu va mai fi niciun fan Ferrari .... nici macar din cei 4ever ... si asta cu mult inainte de 2050
    Viitorul lui Raikkonen în WRC rămâne incert
  • Ferrari trebuie sa aiba o vitrina cu trofee. Preferatul lor Alonso trece pe acolo si admira realizarile Ferrari, istoria Ferrari. Ultimul trofeu, la mare cinste, dateaza din vremea lui Kimi Raikkonen ....
    Viitorul lui Raikkonen în WRC rămâne incert
  • da, nici Ham nu i-a dat-o indeajuns pe coaja lui Alonso in 2007. Dar are scuza ca era doar debutant, lucru care conteaza. Am spus ca ai mintit, pentru ca ai zis ca nu esti cu Alonso, dar este evident ca nu este asa. Ti-am sugerat sa te rezumi la parerile tale despre F1, oricat de aiuristice sunt, nu te pune nimeni la zid pentru asta. Deci NU trantesti un "spui prostii" care nu se refera la F1 in primul rand, si in al doilea rand ..... orice talaleaca poate sa tranteasca o asa concluzie, fara sa se deranjeze macar sa citeasca tot. Daca nu-ti convine ce scriu, poti sa ignori. Daca nu, si te impinge nevoia sa intervii, citezi, nu rupi din context, iti spui parerea, argumentezi, intrebi daca sunt ambiguitati.
    Alonso apără strategia Scuderiei Ferrari din Abu Dhabi
Pagina
1234567...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău