• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

F1_Zone

  • Membru din 27.07.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 133 in total
  • " El a ridicat Renault, el a adus 2 titluri mondiale. A dezvoltat monopostul Renault astfel incat sa fie capabil sa depaseasca Ferrari(care in acele vremuri domina). El a reusit sa-l bata pe Schumacher in lupta directa, cu masini egale(Ferrari si Renault pe atunci faceau legea in F1" De unde sti? ...? Pot trece foarte usor drept fabulatii. Poate fi foarte bine asa: Renault l-a ridicat si i-a adus doua titluri mondiale. Cu greu, pe o masina superioara abia a reusit sa castige titlul, bazandu-se in maniera-i binecunoscuta (dar care la cursa trecuta nu a mai dat roade, pura intamplare, ca si atunci cand a dat roade) pe problemele celorlalti. Masini egale ??? Iarasi, de unde sti ?? Pentru ca pe atunci Michelin facea legea in F1 .... iti amintesti. Dar daca esti inteligent, poti sa izolezi esentialul si sa analizezi lucruri certe.... pentru ca nu poti avea garantia ca doua masini rivale sunt egale, esti de acord? Un supertalent nu se impiedica de coechipier. Sper ca esti de acord pana aici, altfel ma chinui de pomana cu tine. Revenind. "Supertalentul" Alonso s-a impiedicat de un coechipier deja. Este suficient. Acesta este un lucru cert, ce nu poate fi demontat de gogoritele lansate de un pilot depasit de situatie dar care se agata de orice pentru a mai salva ceva din imaginea sifonata.
    Alonso apără strategia Scuderiei Ferrari din Abu Dhabi
  • nu sunt prea impresionat (pozitiv) de tine .... minciuna nu sta bine nimanui. Deci nu esti cu Alonso ... Nu prea ai calitatea si nici analizorul nu-ti functioneaza indeajuns sa verifici corectitudinea celor spuse de mine. Asa ca daca ai ceva de spus despre F1, da-i inainte, nimeni nu te opreste. Asta facem aici. Uite, judecand lucrurile in maniera simplista in care o faci tu as putea spune cam asa: Kimi a venit la Ferrari si inca din primul an a luat titlul. Ce a facut Alonso pana acum la Ferrari. NI-MIC. Ferrari au cu Kimi un titlu. E ceva cert. Cui Alonso ..... nu se stie. Poate prinde in urmatorii doi ani o jale de masina, ii expira contractul si nici macar Williams nu o sa-l mai vrea pe motiv de experienta.
    Alonso apără strategia Scuderiei Ferrari din Abu Dhabi
  • comentariul meu precedent a fost cel cu nr. 100. Nu am pretentia ca ar fi important pentru cineva .... doar ca este intersanta situatia: - ce exprima commentul, tipul acestuia, ce si cui ii este dedicat. Tocmai acest comment a primit acest nr. rotund. E clar ca si Alonso are partea lui de determinism aici .... pentru care ii multumesc.
    Alonso apără strategia Scuderiei Ferrari din Abu Dhabi
  • daca tot ai deschis subiectul, sa-i fac si eu o dedicatie. Raman in ton bineanteles .... http://www.youtube.com/watch?v=0jUI4GQldl0
    Alonso apără strategia Scuderiei Ferrari din Abu Dhabi
  • da, Alonso e genul acela care se imbata cu celebritatea. Tocmai acei oameni sunt supusi riscului de a ceda psihic. Probabil ca nu o sa crape, dar va gestiona mult mai greu o situatie de genul "a fost si nu mai e". Referitor la Massa, - este un alt bun exemplu de sansa. Accidentul lui Massa a schimbat enorm atat pentru el cat si pentru Alonso. Este clar ca nu mai este acelasi Massa, iar eu cred ca daca era, ar fi fost o nuca prea tare pentru Alonso ... iar acum Ferrari isi faceau deja calcule pentru Kubica sau Vettel. Insa doar s-a amanat momentul ....
    Alonso apără strategia Scuderiei Ferrari din Abu Dhabi
Pagina
12345678...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău