• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

F1_Zone

  • Membru din 27.07.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 133 in total
  • Poate cel mai ratat sezon. Stiu, stiu, pentru unii spectacolul se reduce la a fi cat mai multi piloti angrenati in lupta cu cat mai multe rasturnari de situatie. DAR, acest lucru a fost obtinut prin gafe monumentale si multe din partea tuturor celor angrenati in lupta. Ori pentru mine asta nu prea se potriveste cu ce ar trebui sa insemne F1: apogeul motorsportului si al pilotajului. Deci, prefer un sezon cu un castigator care merge fara greseala chiar daca-si surclaseaza categoric contracandidatii. Acest sezon a fost rezultatul lipsei unui astfel de pilot.
    PREVIEW F1 2011: Force India: Visul unui podium în India
  • A căuta cel mai bun raport calitate preţ este utopic pentru cine vrea performanţă. Raikkonen vrea performanţă. Oare Renault vrea? Sa nu ne prefacem că nu ştim un lucru: în orice sport, la vârf se plăteşte uneori şi 100% mai mult pentru chiar si numai 1% plus de performanţă. Cel puţin pentru mine este clar că Raikkonen are un plus peste ceilalţi, este încă tânăr şi poate reintra rapid in ritm. Dar poate că banii nu au fost o problemă niciodată ci doar dorinţa sau determinarea lui Kimi de a reveni în F1.
    ANALIZA: Cine l-ar putea înlocui pe Robert Kubica la Renault?
  • să explic: n-am nimic cu oamenii respectabili, doar cu cei care se pretind aşa. Adică, "sunt o bunică respectabilă, vă rog să mă scuzaţi acum, o să am un moment în care mă exprim ca la uşa cortului, după care .... revin la a fi o doamnă, bineânţeles ..." acum, tanti de la Cluj, chiar Alonso ne vorbeşte despre evacuări sexy de Ferrari, sau mă rog, evacuări cu sunet sexy. Vestea proastă este că ăsta este singurul mod în care îşi poate arăta ataşamentul faţă de Ferrari, că de titluri nici vorbă în era Alonso la Ferrari ... şi dacă te chinuie aşa tare felul in care este luat Alonso peste picior pe un site (aşa ca să de mai dezmorţim şi eventual mai ridicăm tensiunea celor care nu reuşesc să privească F1 mai detaşat), ai şi tu suficient curaj să-l recunoşti pe Alonso de favorit din postura de user logat. Trebuie doar sa-ţi aminteşti parola. User-ul ţi-l spun eu ....
    Alonso: "Inginerii vor crea un sunet sexy pentru motoarele turbo"
  • stai că n-ai văzut nimic ...
    Alonso: "Inginerii vor crea un sunet sexy pentru motoarele turbo"
  • vrei să le vezi pe cele verzi mai multe? Doar spune Da şi se rezolvă. Chit că pun tot cartieru' să voteze. Ce-i drept nu are importanta decat in sensul ca ne indica in ce masura are efect ce scriem, dar nici vorba sa poată avea acesti votanti rosii un efect hotarator asupra scorului.
    Alonso: "Inginerii vor crea un sunet sexy pentru motoarele turbo"
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău