• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Fanel_

  • Membru din 15.11.2020
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 414 in total
  • Clientul este compania care va prelua platforma. Oricum, traducerea e nefericita. Mai exact complet eroanta. Williams și Italdesign poate produce platforma de la o serie ultra-limitata PANA LA 10.000 de unitati de acest tip. Mai mult Italdesign poate produce 500 de platforme in propria uzina din Turin. PS "up to" = "pana la" PS2 nu e prima data cand traducerea e stramba. Adica, redactia AM, pe bune? Sau vreti sa vedeti cam ce cititori aveti?
    Williams și Italdesign au dezvoltat platforma pentru mașini electrice care promite o autonomie de 1.000 de kilometri
  • si masinile alea ajung de la Shanghai la Lanzhou si inapoi? Ca altfel degeaba.
    Volkswagen a început construcția unei noi fabrici de mașini electrice în China
  • intrunirea gratarelor
    Duel de lux între Mercedes-Benz Clasa S, BMW Seria 7 și Audi A8
  • @@fanel poza nu e a masinii reale, cum ziceam, abia de la mijlocul lui iunie incolo...dar va fi tot pe rosu. Configuratia a rezultat (dupa tz-shpe calcule si modificari) ca GT-plus/186CP/automata/tractiune fata/+optiuni. Pretul se poate calcula (-ceva reduceri), nu il dau ca ma mai iau unii in balon pe viitor ca sunt bogatu' (sic!) satului. Poate ca m-am intins mai mult decat mi-e plapuma, dar in 2013 la Focus eram si mi-am dorit sa fiu strans la punga. Lucrurile s-au schimbat...Deci, GT-plus (pentru ca erau niste bife inexistente la versiunile mai slabe), 186CP (aici asa a iesit), automata (numai sunt singurul sofer + ca m-am saturat sa mestec in cutie, stiu ca am pierdut mult aici), rosu (pentru ca, na, colega). Interiorul este amazing, nu m-am simtit inghesuit (sa vezi cum e in CHR, si mai ales in spatele lui :) + ca imi place ca masina sa fie in jurul meu si sa n-am senzatia de camion ca in Logan de ex. CX-ul a castigat tocmai ca e (ceva) mai comfortabil si mai spatios, CHR-ul da ceata la partea tehnica/hibrid/consum dar sufera la capitolul calitate perceputa. Despre vopsea....stiu, asa e si la Ford. Primul lucru de facut va fi folierea cu o transparenta, idem geamurile pe exterior si (daca e nevoie) pe interior (inclusiv parbriz - am asa ceva pe Focus -diferenta se simte imediat). Cu discurile proaste si ovalizate, sunt patit. Dupa un schimb de placute (60.000km) la reprezentanta, in mai putin de 10km simteam/auzeam zgomote de la discuri. In urmatorii 200km vibra volanul la franare. N-am inteles ce s-a intamplat, dar de atunci (am schimbat eu discurile + alte placute de la ATI) merg fara probleme. Eu zic ca am facut o alegere rezonabila si e un bun compromis tinand cont de modul de viata, resurse financiare si asteptari
    Renault vrea ca 65% din vânzările europene să fie înregistrate de modele electrificate, până în 2025
  • @Cristi, acum te-ai lamurit de unde vin termenii? Dintr-o...vagauna. plus ca Google are si el mandria lui Acum cu prieteneste iti spun, daca esti deacord cu EMOL si bazaconiile aferente inseamna ca vom avea un spectacol pe cinste. Daca nu, evita autorul pentru ca asta ne consuma pixelii din ecran la cate insira.
    Parcările de reședință din București se scumpesc de anul viitor: prețuri între 300 și 600 de lei
Pagina
12345...111213...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău