• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Fanel_

  • Membru din 15.11.2020
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 414 in total
  • Tesla vine cu fabrica, modelele, Germania exporta, bifeaza locuri de munca/afaceri in amonte si in aval. Mai bine 1 miliard intr-o afacere ready to go decat in firme ce o lalaie cu dezvoltarea de electrice. Se evita importul de masini (tesla din SUA/china) iar masinile 100% chinezesti vor avea o concurenta serioasa pe piata europeana win-win
    Germania: Tesla ar putea primi subvenții de un miliard de euro pentru construcția fabricii de lângă Berlin
  • @@ alternativa... colonie sovietica, ar fi fost mai buna, nu?
    Germania: Tesla ar putea primi subvenții de un miliard de euro pentru construcția fabricii de lângă Berlin
  • Ca idee: anul asta trebuia sa achizitionez o noua masina (de preferat noua pentru utilizare preponderent urbana) Odata cu nebunia asta planul a cazut, si pentru ca job-ul s-a mutat on-line eu m-am retras "in munti". Achizitia a fost amanata, banii pusi la tescherea. Nu imi pare rau. Daca si 2021 va fi ca si 2020 fuck it! Masini nu se vor face? Modele noi apar pe banda rulanta. Doi colegi: unul dintre ei si-a cumparat 2 masini SH in 2020 (pentru el, dar si familie, un BMW X3 - impecabil si, pt sotie, un A Classe mai tarsait sa aiba ce pocni cand intra in curte). Celalalt mai atent cu banutii vroia sa treaca de la Loganul sau la ceva mai rasarit. A amanat si el cumpararea sa vada ce lanseaza Dacia. E pornit pe noul Logan pentru 2021.
    Înmatriculările de mașini noi din România s-au prăbușit în ianuarie: doar 6.000 de unități și scădere de peste 50%
  • ochii dati peste cap, tanguieli, tipete, urlete in 3...2..1...
    Germania: Tesla ar putea primi subvenții de un miliard de euro pentru construcția fabricii de lângă Berlin
  • designul modelului original provenea din trendul vremii in ceea ce priveste aerodinamica masinilor de competitie pentru a obtine viteze maxime mai mari. Citroen a promovat coada taiata si la modelele sale de serie avand ca rezultat CX-uri excelente. Nici nu e nevoie sa intram in detalii pentru ca stie toata lumea chestia asta. Nu vad niciun sacrilegiu. A iesit o masina care arata chiar bine. Dar la fel de ciudata ca si bunica ei.
    Replica modernă a unui Ferrari din 1962, botezat „mașina de pâine: Breadvan Hommage
Pagina
12345...737475...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău