Nu inteleg de ce unii intra in fibrilatie. Daca ne uitam pe tabel vedem ca Dacia a inregistrat cele mai mari scaderi (pentru ca s-a asteptat lansarea noilor model), Skoda si Hyundai au scazut si ele. Apoi aceste 2 marci (Dacia + Skoda) fac cele mai mari vanzari pe categoria masini noi. Ca atare vor avea ce mai puternica influenta in variatiile vanzarilor (cresteri sau minusuri).
Dar sa ne uitam si la masinile rulate....scadere 6.9%. Nu mi se pare mult in contextul actual. Bunul simt iti spune ca acest "-" era de asteptat.
Una peste alta cred ca scaderile din dreptul Dacia (relativ), Skoda si Hyundai (in mai mare masura) dovedesc o responsabilizare in cheltuieli auto cel mai probabil preferandu-se o amanare de achiztie de masina noua.
Din primavara anului 2020 lumea a preferat sa isi reorienteze banutii catre altceva: achizitia de terenuri/locuri de casa sau case pe pamant. Iar piata apartamentelor nu a bifat nicaieri valori negative, dimpotriva.
Restul bazaconiilor (criza planuita, tefelisti, plandemie, lumea noua) tine de sanatatea mintala a fiecaruia.
Ultimele comentarii
414 in total