Chiar nu ii inteleg pe cei de la VW si in general pe astia din automotive! Chiar atat de ignoranti si de orbi sa fie? Sunt foarte multi oameni de pe strada (si mai ales, aici, pe forum) care spun cat se poate de clar: masinile electrice nu au nicio sansa!!!
Sparg astia miliarde in loc sa dezvolte, de exemplu, motorul care merge in amestec de 1/3 motorina, 1/3 benzina, 1/3 apa si restul de o cafea.
@Vali
daca ii impinge o hibridizare cu (inca un) motor electric pe spate treaba e ca si rezolvata. Mi'e ca 4x4 curat/clasic nu vom mai vedea. Poate pe Niva...care e plina de bling-bling, cel putin la nivel de concept. Macar Bigster e mai pamantean dar, totusi, cu putine sanse sa-l vedem intr-o forma prea apropiata de studiul asta. Toate conceptele sunt facute sa genereze discutii.
@UnAlex
vorbesti mult peste nivelul de intelegere a unora :)))
I-as suspecta pe designeri de continuitate in design si perpetuarea imaginii de (ceva mai) off-roader. In niciun caz de lipsa de imaginatie.
Umerii din zona bosajelor aduc ceva din aerul SUV-urilor anilor '90, gen Frontera, Pajero, etc. Pe vremea cand masinile alea isi faceau veacul prin noroi si abia apoi ajungeau pe sosea si nu invers.
Ochiometric arata super OK, dar e coltos, agresiv si masiv. Cam mult pentru sosea si real life. Posibil sa-l mai inmoaie si sa se apropie de "finetea" noului Defender.
@Sweat dreams
si birjarii din secolul 19 aveau aceeasi mentalitate....."mai bine o ard la coada calului decat sa ma urc intr-o trasura cu volan".
si povestea nu e despre scutere ci despre acumulatori. Si despre un prototip ce urmeaza sa fie testat in conditii mai putin dificile dar, in ultima instanta, reale. Stii ca bateriile Li-Ion au fost folosite mai intai pe telefoane, laptopuri si apoi pe masini, nu? Intreb, ca poate nu esti informat si de asta.
Ultimele comentarii
414 in total