@ocupantul probabil ca lucreaza in domeniu si nu e doar un hater vw si masini germane.
Cu cat software-ul este mai complex si is mai multe entitati implicate, cu atat probabilitatea ca nu toate problemele sa fi fost descoperite si rezolvate pana la intrarea in productie e mai mare.
Se vor vinde, Serifule. Costurile cu bateriile vor scadea, vor fi mai multe optiuni pe piata. In plus, doar electrice vei mai putea cumpara peste cativa ani.
Eu sunt curios ce se va intampla cu Golf, daca va mai exista pe piata ca si brand. Acum avem ID3, care e un fel de monovolum, si ID 4, care e un SUV. Va avea loc si Golf printre modelele electrice VW?
@Edikkk, mi-am dat seama de unde ti se trage delirul acesta pentru masini electrice: e de la gazele de esapament pe care le inspiri in fiecare dimineata de la dieselul tau poluant. In plus, cred ti-a afectat si timpanele, ca ti se mai zice pe aici ca electricele au si multe dezavantaje, dar tu batman-batman.
Si ai ajuns atat de rau incat la orice articol despre motoare otto/diesel, tu vorbesti despre electrice!!
Cu designul acesta al farurilor si stopurilor are sanse uriase la premiul masina urata a anului! Poate doar prin Asia sa aiba succes, ca pe acolo este apreciat kitsch-ul.
Ultimele comentarii
110 in total