• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

GabiA

  • Membru din 09.01.2012
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 110 in total
  • Noile Dacii, precum si alte masini noi, suporta Android Auto wireless, iar pe acest Porsche trebuie sa conectezi cablul. Unde este ingineria germana?!
    Sistemul multimedia al germanilor de la Porsche primește o nouă versiune: interfață regândită și Android Auto
  • I-auzi, Edikk, unii inca mai doresc sa iti conduci diesel-ul poluant, inca multi ani
    Activiștii contestă autorizația de construcție a fabricii Tesla din Germania
  • Nu vad nicio legatura cu vechiul model. Practic, daca n-ar scrie pe ea ce model e, nici nu as banui ca e un Sportage. Designul ei mi se pare ca nu e unitar daca te uiti la farurile de zi unghiulare si la linia rotunjita a profilului spate. Oricum, e un pas inainte fata de vechiul model.
    OFICIAL: Noua Kia Sportage debutează cu design exterior îndrăzneț și interior care preia tehnologia lui EV6
  • Generatia curenta arata binisor la exterior, dar interiorul mi se pare demodat si din plastice destul de ieftine. De doua ori am facut test drive cu ea si de fiecare data nu am reusit sa-mi gasesc o pozitie confortabila la volan, atingand volanul cu genunchiul, chiar daca am o inaltime normala. Spunea cineva de ergonomie; sa pui multe butoane si fara vreo logica deosebita, unele functii nefunctionand prea bine, nu mi se pare o dovada de ergonomie. Si izolarea fonica mi s-a parut deficitara, auzindu-se zgomote de rulare de la rotile spate. Intr-un final, am ales un SUV de la grupul VW, de care sunt super multumit.
    Kia a publicat primele imagini cu viitorul Sportage. Interiorul preia tehnologia electricului EV6
  • Liviu, adica noi suntem prosti ca alegem VW, iar tu singurul destept care alege altceva. Nu mi se pari a fi decat un hater VW, care in afara de niste saboti pe spate, nu vede altceva la o masina.
    Prețuri Volkswagen ID.4 GTX în România: start de la 52.600 de euro
Pagina
12345...151617...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău