• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Giannig

  • Membru din 06.03.2007
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 316 in total
  • Niciodata nu vom contrui dieseluri!!! bravo Ferrari ;totusi biocombustibilul e o solutie buna, mai ales ca obtii mai multi CP si consumul nu e o grija pentru un Ferrari. Din pacate cu normele astea dam cu un pas innapoi in progres. Supermasinile sunt, cum zicea Jeremy Clarkson, menite sa otravesca panza freatica, sa calce ecologisti...de mai multe ori sa se invete minte, sa topeasca calota glaciara, sa distruga ozonul, sa decimeze fauna salbatica si sa transforme toata lumea a 3-a intr-un desert...dar nu inainte sa suga tot petrolul din lume. In viitor imi doresc si eu un Ferrari...dar cred ca va trebui sa iau ceva din anii 70-90 care sa nu faca atatea compromisuri. Doar soseaua, scaun, fund si atat. Of ce viitor trist ne asteapta.
    Ferrari trece pe hibrizi?
  • Mie imi place formatul GP2...e mai dificil cu orele de difuzare , dar in esenta e misto. Calificari sambata. Si 2 curse duminica , castigatorii din prima cursa se aseaza pe grila in ordine inversa incepand cu pozitia 8. La WTCC dupa acest sistem la ultimul eveniment din sezon erau 8 posibili CM mondiali. Formatul F1 e cam plicitisitor ca dupa primele puituri se intra inapoi pe tur si doar se consuma benzina pana la pit 2.
    Max Mosley: "Sa faci cursa de F1 dupa modelul GP necesita o procedura lunga"
  • Din pacate urmeaza cursele sin america, si Renault nu prea a stralucit acolo nici cand erau in masina CM.
    Renault ataca pozitia BMW-ului
  • Probabil ca Massa saluta multimea din masina si d-aia a ajuns asa tarziu la podium.
    Motezemolo: "Monaco nu e o cursa, e un show tv"
  • Ferrari nu avantajul vitezei il au...nu in mod deosebit, ci avantajul cauciucurilor. Toate echipele Michelin se vor duce pentru prima daca pe continentul american si li se vor da seturi Bridgestone pentru masini. Cred ca prima lor reactie va fi...oh shit! Mclaren s-ar putea descurca onorabil, dar asteptati-va la Renault-uri sa nu se clasifice intre primii 10. Sa vedem ce poate face Fisi cu materialul la dispozitie. Ce exprimare..."prezentele pe podium", in loc de podiumuri pur si simplu.
    Massa: "Am acelasi numar de victorii ca si Alonso, prezentele pe podium vor face diferenta"
Pagina
12345...252627...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău