Ferrari trece pe hibrizi?
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Viitoarele norme de poluare admise in Europa vor schimba radical mersul lucrurilor pe piata auto. Astfel, incepand cu 2012 Comisia Europeana va aplica o limita maxima admisa de 130g/km de dioxid de carbon emis .
Problema constructorilor nu sta in gasirea tehnologii care sa permita respectarea acestor norme, ci descoperirea unor tehnologii care sa nu ridice foarte mult pretul de productie. Pana in prezent s-a gasit un singur raspuns: Toyota Prius .
Cei mai afectati de aceste norme sunt producatorii de supercaruri, cum ar fi Porsche, Ferrari sau Lamborghini. Ferrari a sustinut pana in prezent ideea ca reducerea emisiilor de CO2 nu va afecta costurile de productie sau performantele.
Amadeo Felisa, directorul tehnic de la Ferrari, a admis recent ca reducerea emisiilor de carboni la un model Ferrari va afecta costurile si performantele. Felisa a dat ca exemplu dezvoltarea modelului 599 GTB, unde inginerii s-au confruntat cu serioase probleme in a stabili o balanta intre performante si reducerea emisiilor de carboni.
Tehnologia actuala nu este pregatita sa mentina performante ridicate si sa reduca emisia de CO2 pana la 130g/km. In acest context, Ferrari studiaza posibilitatea implementarii tehnologiei hibride. In concluzie, trebuie sa ne asteptam pana in 2012 la modele hibride din partea Calutului Cabrat.
Massimo Fumarola, director de productie la Ferrari, a declarat: „Ferrari nu va construi niciodata modele inferioare, cu performante scazute, cu motoare care sa functioneze pe biocombustibili sau diesel”. Totusi, Fumarola nu a exclus posibilitatea modelelor hibride sau folosirii tehnologiei cu injectie directa.
[poll]68[/poll]
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Mediu
-
Autoritățile din capitala Poloniei au anunțat, recent, un plan de reducere a poluării provenite de la autovehicule. Astfel, începând din 2024 se vor aplica anumite restricții pe drumurile publice din Varșovia. (28.01)
-
Compania japoneză Asics, specializată în producția de pantofi sport, a lansat un produs în colaborare cu un producător de airbaguri. Pantofii folosesc airbaguri reciclate. (22.01)
-
Din 2035, Uniunea Europeană dorește să interzică vânzarea vehiculelor cu motoare termice. Asta înseamnă mașini alimentate cu benzină, motorină și chiar combustibili ecologici. Chiar dacă cel din urmă tip de combustibil este neutru în carbon, acesta nu va putea intra în uz după 2035. (18.05)
-
Prețuri Mercedes-Benz EQS SUV în România: start de la 128.550 de euro
-
Cine este noul Audi Activesphere: o mașină de teren care se transformă în pick-up
-
Xiaomi MS11, prima mașină electrică a producătorului chinez, „scăpată” pe internet
-
Dacia ironizează BMW: oferă gratuit sticle cu apă caldă ca alternativă la scaunele încălzite
-
Imagine teaser cu viitorul Mercedes-Benz GLE facelift. Debut în 31 ianuarie
Din pacate cu normele astea dam cu un pas innapoi in progres. Supermasinile sunt, cum zicea Jeremy Clarkson, menite sa otravesca panza freatica, sa calce ecologisti...de mai multe ori sa se invete minte, sa topeasca calota glaciara, sa distruga ozonul, sa decimeze fauna salbatica si sa transforme toata lumea a 3-a intr-un desert...dar nu inainte sa suga tot petrolul din lume.
In viitor imi doresc si eu un Ferrari...dar cred ca va trebui sa iau ceva din anii 70-90 care sa nu faca atatea compromisuri. Doar soseaua, scaun, fund si atat.
Of ce viitor trist ne asteapta.
macar nu o sa apucam...
Asta e. o sa puna catalizatoare pe curu' vacii ca doar si vanturile sunt poluante, o sa biozeze masinile toate si o sa arda padurile in continuare ...... o lume nebuna nebuna
Despre emisii, ce sa zic? Stiam ca sunt emisii de dioxid de carbon (C02) si nicidecum de carboni. Ai lipsit un pic de la orele de chimie nene jurnalist. Asa ca mai stati voi in banca vostra si nu mai scrieti despre strategia Ferrari care oricum nu o s-o aflam pe o pagina de net prea curand.
Titlu: "Ferrari trece pe hibrizi?
" wtf, never ever