Parlamentul European a votat în favoarea unei propuneri din partea Comisiei Europene de a relaxa noile restricții cu privire la reducerea emisiilor de CO2 ale mașinilor noi. Propunerea a trecut cu 458 de voturi pentru, 101 voturi împotrivă și 14 abțineri.
Cu această propunere, producătorii de automobile au acum mai mult timp la dispoziție să atingă noile ținte de reducere a emisiilor medii de CO2. Mai exact, aceștia vor avea timp până la finalul lui 2027 să atingă nivelul mediu de emisii, care este de 93.6 g/km de CO2.
Începând din 2030, Uniunea Europeană va cere producătorilor să atingă o țintă și mai mică, de doar 49.5 g/km. Bineînțeles, planul de a interzice vânzarea de mașini noi cu motoare termice începând din 2035 rămâne în vigoare.
Însă chiar dacă Uniunea Europeană vrea ca numai mașini electrice să fie vândute începând din 2035, motoarele termice vor putea fi comercializate în continuare, cu condiția ca acestea să fie alimentate cu combustibili sintetici.
via Motor1
Hai cu DIZAL-urile!
Dintre votantii pro amanare sunt convins ca TOTI sunt implicati in productia de masini si interesul a fost banul sa curga, ca nu ne intereseaza ce inghit oamenii.
La fel si cu DIESELGATE!
Doar un bolnav mintal ar accepta poluare pe Paine!
adevarat.
insa e o imbecilitate pura sa nici nu vrei sa o apuci in directia asta doar pe motiv ca "nu se poate".
ba se poate, orice se poate, doar sa vrei.
Tu cand simti miros puternic de Diesel, sa stii ca la semafor in ambuteiaj e un vapor sau un avion care asteapta sa se faca verde si sa inainteze 2 metri.
Dupa mintea voastra, poluarea de care sunteti direct afectati se datoreaza altor surse, nicidecum troacelor diesel sh de care scapa vesticii.
masini cat mai dulapuri si fraierii sa respire otravurile.
PS hai să trecem peste înjuri și restul conversațiilor goale… nu știm deja de mult ;)
Avem mai toți perspective diferite, suntem în contexte diferite, deci absolut normal să avem păreri diferite, si dacă nu ar fi așa ce sens mai are să “comentăm”.
Oricum în SUA şi China, se vând maşini electrice ca niciodată (chiar dacă nu mai conduce Tesla)
in Bucuresti ti se inneaca respiratia de atata combustibil ars, iar in Viena e un aer ca de munte. avem jeg si praf peste tot, trotuarele sunt maro, impregnate cu tarana care se transforma in noroi la fiecare ploaie, pe cand in Viena cu greu poti reprosa ceva curateniei.
de ce acolo se poate si la noi nu? chiar atat de neputinciosi sa fim incat nici macar sa copiem ce fac altii nu suntem in stare?
Tu ce zici, o electrica polueaza mai mult fonic decat un DIZAL obosit?
Si ce parere ai despre personajul asta:
https://youtu.be/7gNLSpnU0_g?si=cQ0P4jVidq91tfda
Face reclama destul de buna la M???
Fix ca voi toti care ne tineti noua lectii de bun simt de la volanul BMW-ului.
Aceeasi marlani obositi, agresivi si care iti arata degetul mijlociu in loc sa isi ceara scuze ca a parcat cacatul lui de M coupe ca un bou!
In conditiile in care multe orase se confrunta cu poluarea din trafic, astia amana normele de poluare si mai dau unii si vina pe avioane si vapoare.
O decizie mult mai fireasca ar fi fost interzicerea diin 2030 a masinilor fara nici un fel de hibridizare ceea ce ar fi fost muklt mai usor acceptat si de public si de producatori. Si legarea emisiilor si de greutatea masinilor nu bagat totul la pausal. Da ce stiu eu despre legile fizicii de la brucsel
A, pardon... poate principiul lui Bernoulli când face șoșocuța baie în mare.