UE

Vineri, 04 Decembrie | Masini electrice si hibride

Obiectivul UE: 30 de milioane de mașini electrificate pe șosele până în 2030

Uniunea Europeană vrea să aibă 30 de milioane de mașini electrice și hibride pe drumurile sale publice până în 2030, potrivit unui document oficial citat de Bloomberg și care ar urma să fie publicat săptămâna viitoare. Analiștii estimează că totalul vehiculelor electrificate din UE se ridică la 1.4 milioane de unități în acest moment.
Joi, 26 Noiembrie | Industrie

Pe cont propriu: UE vrea să-și producă singură bateriile pentru mașini electrice până în 2025 și să renunțe la importuri

Europa ar putea să ajungă la o producție suficientă de baterii pentru mașini electrice până în 2025, astfel încât să nu mai apeleze la importurile din Asia, susține Maros Sefcovic, vicepreședintele Comisiei Europene.
Miercuri, 25 Noiembrie | Industrie

Brexit: industria auto britanică estimează pierderi de 55 de miliarde de lire sterline în lipsa unui acord cu UE

Industria auto britanică face un “ultim apel” pentru semnarea unui acord privind Brexitul până la sfârșitul anului. În caz contrar, britanicii estimează că vor pierde 55 de miliarde de lire sterline, iar producția lor va scădea cu două milioane de mașini în cinci ani.
Luni, 09 Noiembrie | Industrie

Bentley, despre lipsa unui acord privind Brexitul: “Va fi foarte greu să mai justificăm producția de modele din Marea Britanie”

Bentley consideră că va fi foarte greu să mai “justifice” producția modelelor sale din Crewe, dacă Marea Britanie și UE nu vor semna un acord privind Brexitul. Șeful Bentley sugerează că producătorul britanic ar putea fi nevoit să-și mute producția la alte fabrici europene ale grupului VW.
Marti, 03 Noiembrie | Industrie

Volkswagen așteaptă o amendă de la UE pentru nerespectarea normelor de emisii: “Am pus deoparte câteva sute de milioane”

Grupul Volkswagen se așteaptă să fie amendat de Uniunea Europeană pentru că nu va reuși să respecte normele de emisii ce intră în vigoare în 2021, întrucât vânzările electricului ID.3 au fost periclitate de problemele software. “Am pus deoparte câteva sute de milioane,” a declarat directorul financiar al producătorului german.
Marti, 27 Octombrie | Industrie

Surse: Comisia Europeană va aproba în curând fuziunea dintre Fiat-Chrysler și PSA

Fuziunea dintre Fiat-Chrysler și grupul PSA va primi în curând aprobarea Comisiei Europene, iar Stellantis va deveni oficial al patrulea cel mai mare producător auto din lume, potrivit unor surse citate de Reuters.
Vineri, 09 Octombrie | Industrie

BMW: “Un Brexit fără acord va însemna costuri de 10-11 miliarde de euro pentru industria auto”

Brexit-ul fără un acord comercial între Marea Britanie și Uniunea Europeană va duce la costuri suplimentare de 10-11 miliarde de euro pentru producătorii și furnizorii auto, potrivit declarațiilor lui Nicolas Peter, directorul financiar BMW.
Luni, 05 Octombrie | Industrie

Brexit: Toyota și Nissan vor cere despăgubiri dacă Marea Britanie nu va ajunge la un acord cu UE

Toyota și Nissan vor cere despăgubiri guvernului britanic dacă Executivul de la Londra nu va ajunge la un acord comercial cu autoritățile europene în cazul Brexit, potrivit informațiilor apărute în presa japoneză.
Marti, 15 Septembrie | Industrie

Brexit: producătorii auto estimează pierderi de 110 miliarde de euro în absența unui acord între UE și Marea Britanie

Producătorii auto cer autorităților europene și britanice să ajungă la un consens privind Brexitul în cel mai scurt timp, spunând că pierderile se vor ridica la 110 miliarde de euro în 5 ani în cazul în care un acord nu va fi agreat.
Duminica, 13 Septembrie | Industrie

Presa germană: Comisia Europeană vrea să înăsprească limitele pentru emisiile automobilelor

Comisia Europeană va propune ca UE să înăsprească şi mai mult limitele pentru emisiile automobilelor, potrivit presei germane, care citează un document al autorităților.
Marti, 09 Iunie | Industrie

Probleme semnalate de UE: fuziunea PSA-FCA are nevoie de anumite “concesii” înainte de aprobare

Grupurile PSA și Fiat-Chrysler trebuie să facă anumite “concesii” pentru ca fuziunea lor să primească acordul autorităților europene, potrivit unor surse apropiate de situație. UE ar fi semnalat probleme concurențiale privind cota de piață a celor două entități pe segmentul vehiculelor comerciale ușoare.
Joi, 04 Iunie | Industrie

UE critică producătorii auto pentru creșterea emisiilor CO2 în ultimii trei ani: “Trebuie să reducă semnificativ media emisiilor pentru a respecta țintele începând din 2020”

Uniunea Europeană avertizează producătorii auto că trebuie să reducă semnificativ nivelul emisiilor de CO2 pentru a respecta ținta de 95 de grame pe kilometru începând din 2020. Emisiile mașinilor vândute în Europa au înregistrat creșteri consecutive în ultimii 3 ani, cu 121.8 grame în 2019.
Îţi place Automarket? Fii prietenul nostru pe Facebook
Sambata, 05 Octombrie 2019 | Industrie

Danemarca a cerut interzicerea mașinilor diesel și pe benzină în Europa, până în 2040: alte 10 țări europene susțin propunerea

Danemarca a cerut interzicerea, la nivel european, a tuturor mașinilor diesel și pe benzină, până în 2040. Propunerea este susținută de alte 10 țări din Uniunea Europeană, printre care Lituania, Letonia, Slovenia și Bulgaria. Obiectivul declarat este combaterea schimbărilor climatice.
Vineri, 05 Iulie 2019 | Industrie

Statele UE au respins introducerea WiFi ca standard pentru mașinile conectate: 21 din 28 de țări au votat împotriva propunerii Comisiei Europene

Țările Uniunii Europene au respins introducerea WiFi ca standard pentru mașinile conectate, după ce Parlamentul și Comisia Europeană reușiseră să ajungă la un acord cu privire la WiFi, în detrimentul 5G. 21 din 28 de state UE au respins propunerea Comisiei Europene, fapt ce reprezintă o victorie pentru susținătorii 5G și ce poate duce la dezbateri aprinse între industria auto și autorități.
Vineri, 28 Iunie 2019 | Mediu

Emisiile de dioxid de carbon ale mașinilor noi au crescut cu 1.8% în Europa în 2018: România a avut emisii de 121.5 grame pe kilometru, peste media UE

Emisiile de dioxid de carbon ale mașinilor noi comercializate în Europa au crescut cu 1.8% în Europa, pe fondul creșterii vânzărilor de mașini cu motoare pe benzină. În România, mașinile noi au emis în medie 121.5 grame pe kilometri, peste media raportată în UE.
Joi, 17 Ianuarie 2019 | Economic

Constructorii auto rămân în alertă cu privire la Brexit: “Lipsa unui acord comercial va fi o catastrofă”

Jaguar Land Rover a cerut parlamentarilor britanici să excludă posibilitatea ca Marea Britanie să părăsească UE fără un acord comercial, în timp ce Ford spune că lipsa unui astfel de acord va fi o “catastrofă”.
Joi, 20 Decembrie 2018 | Masini electrice si hibride

Orașul electric: Opel vrea să instaleze 1.300 de stații de încărcare pentru mașini electrice în Rüsselsheim până în 2020

Opel vrea să instaleze 1.300 de stații de încărcare pentru mașinile electrice în Rüsselsheim, până în 2020. Nemții susțin că orașul unde au sediul central va avea cea mai mare concentrație de stații de încărcare din Uniunea Europeană.
Miercuri, 19 Decembrie 2018 | Industrie

Șeful Volkswagen: “Trebuie să accelerăm trecerea la mașinile electrice dacă vrem să respectăm țintele UE pentru reducerea emisiilor”

Volkswagen va trebui să-și accelereze planurile de a trece la producerea de mașini electrice în masă, pentru a îndeplini noile obiective UE privind reducerea emisiilor cu 37.5% până în 2030, a declarat CEO-ul Herbert Diess, potrivit Reuters.
Marti, 18 Decembrie 2018 | Industrie

UE a decis reducerea emisiilor pentru autoturisme cu 37.5% până în 2030: producătorii avertizează că obiectivul este nerealist, iar joburile sunt în pericol

Statele membre ale Uniunii Europene au ajuns luni la un compromis cu privire la reducerea emisiilor de dioxid de carbon (CO2) provenite de la autoturisme şi vehicule utilitare, dar industria auto este nemulţumită şi consideră obiectivul nerealist şi restrictiv. UE a decis reducerea emisiilor cu 37.5% pentru autoturisme şi cu 31% pentru vehiculele utilitare, până în 2030.
Miercuri, 12 Decembrie 2018 | Economic

Constructorii auto riscă amenzi de 4 miliarde euro dacă nu respectă țintele de emisii din 2020: Volkswagen, Fiat-Chrysler și Peugeot-Citroen sunt cele mai vulnerabile

Grupurile Volkswagen, Fiat-Chrysler și Peugeot-Citroen sunt cele mai expuse la primirea unor amenzi din partea Uniunii Europene pentru nerespectarea țintelor de emisii CO2 pentru anul 2020. Analiștii estimează că Volkswagen nu va respecta ținta de 95 de grame pe kilometru și că va primi o amendă de 1.4 miliarde de euro.

Tag-uri similare

vanzari, productie, Romania, Saab, Europa, emisii, SUA, Franta, criza, recall
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru