Feedback

UE

Vineri, 05 Iulie | Industrie

Statele UE au respins introducerea WiFi ca standard pentru mașinile conectate: 21 din 28 de țări au votat împotriva propunerii Comisiei Europene

Țările Uniunii Europene au respins introducerea WiFi ca standard pentru mașinile conectate, după ce Parlamentul și Comisia Europeană reușiseră să ajungă la un acord cu privire la WiFi, în detrimentul 5G. 21 din 28 de state UE au respins propunerea Comisiei Europene, fapt ce reprezintă o victorie pentru susținătorii 5G și ce poate duce la dezbateri aprinse între industria auto și autorități.
Vineri, 28 Iunie | Mediu

Emisiile de dioxid de carbon ale mașinilor noi au crescut cu 1.8% în Europa în 2018: România a avut emisii de 121.5 grame pe kilometru, peste media UE

Emisiile de dioxid de carbon ale mașinilor noi comercializate în Europa au crescut cu 1.8% în Europa, pe fondul creșterii vânzărilor de mașini cu motoare pe benzină. În România, mașinile noi au emis în medie 121.5 grame pe kilometri, peste media raportată în UE.
Joi, 17 Ianuarie | Economic

Constructorii auto rămân în alertă cu privire la Brexit: “Lipsa unui acord comercial va fi o catastrofă”

Jaguar Land Rover a cerut parlamentarilor britanici să excludă posibilitatea ca Marea Britanie să părăsească UE fără un acord comercial, în timp ce Ford spune că lipsa unui astfel de acord va fi o “catastrofă”.
Joi, 20 Decembrie 2018 | Masini electrice si hibride

Orașul electric: Opel vrea să instaleze 1.300 de stații de încărcare pentru mașini electrice în Rüsselsheim până în 2020

Opel vrea să instaleze 1.300 de stații de încărcare pentru mașinile electrice în Rüsselsheim, până în 2020. Nemții susțin că orașul unde au sediul central va avea cea mai mare concentrație de stații de încărcare din Uniunea Europeană.
Miercuri, 19 Decembrie 2018 | Industrie

Șeful Volkswagen: “Trebuie să accelerăm trecerea la mașinile electrice dacă vrem să respectăm țintele UE pentru reducerea emisiilor”

Volkswagen va trebui să-și accelereze planurile de a trece la producerea de mașini electrice în masă, pentru a îndeplini noile obiective UE privind reducerea emisiilor cu 37.5% până în 2030, a declarat CEO-ul Herbert Diess, potrivit Reuters.
Marti, 18 Decembrie 2018 | Industrie

UE a decis reducerea emisiilor pentru autoturisme cu 37.5% până în 2030: producătorii avertizează că obiectivul este nerealist, iar joburile sunt în pericol

Statele membre ale Uniunii Europene au ajuns luni la un compromis cu privire la reducerea emisiilor de dioxid de carbon (CO2) provenite de la autoturisme şi vehicule utilitare, dar industria auto este nemulţumită şi consideră obiectivul nerealist şi restrictiv. UE a decis reducerea emisiilor cu 37.5% pentru autoturisme şi cu 31% pentru vehiculele utilitare, până în 2030.
Miercuri, 12 Decembrie 2018 | Economic

Constructorii auto riscă amenzi de 4 miliarde euro dacă nu respectă țintele de emisii din 2020: Volkswagen, Fiat-Chrysler și Peugeot-Citroen sunt cele mai vulnerabile

Grupurile Volkswagen, Fiat-Chrysler și Peugeot-Citroen sunt cele mai expuse la primirea unor amenzi din partea Uniunii Europene pentru nerespectarea țintelor de emisii CO2 pentru anul 2020. Analiștii estimează că Volkswagen nu va respecta ținta de 95 de grame pe kilometru și că va primi o amendă de 1.4 miliarde de euro.
Miercuri, 07 Noiembrie 2018 | Industrie

Apelul ecologiștilor către UE: “Nu trimiteți mașinile diesel poluante în Estul Europei!”

Reţeaua de oraşe Eurocities, platforma ecologistă Transport şi Mediu şi Alianţa Europeană pentru Sănătate Publică au cerut instituţiilor Uniunii Europene să ia măsuri pentru ca mașinile diesel poluante să nu fie trimise în estul Europei și să limiteze poluarea atmosferică din orașele țărilor membre, transmite agenţia EFE, potrivit Agerpres.
Marti, 23 Octombrie 2018 | Economic

Pregătiri de Brexit: Aston Martin caută soluții alternative pentru transportul componentelor din Europa, în cazul întârzierilor la vamă

Aston Martin ia în calcul să schimbe modalitatea de transport a componentelor sale care sunt aduse din Europa în Marea Britanie, pentru a evita eventualele întârzieri la vamă din cauza Brexit-ului. Constructorul britanic se gândește la transporturi aeriene în detrimentul pieselor venite din Europa cu feribotul.
Miercuri, 17 Octombrie 2018 | Industrie

Apel disperat pentru un acord între UE și Marea Britanie: constructorii europeni cer negociatorilor să evite “cel mai negru scenariu” pentru Brexit

Producătorii auto și furnizorii de componente din Europa trag un semnal de alarmă înaintea summit-ului pe tema Brexit. Reuniți sub vocea Asociației Constructorilor de Automobile din Europa (ACEA), aceștia cer negociatorilor să evite “cel mai negru scenariu” pentru Brexit și să obțină un acord între UE și Marea Britanie.
Miercuri, 10 Octombrie 2018 | Intern

România vrea mașini electrice mai ieftine în țările europene cu venituri medii scăzute: Ministerul Mediului sprijină țintele UE pentru reducerea emisiilor

România a propus statelor membre UE ca prețul mașinilor ecologice să fie mai mic în țările cu venituri medii reduse, respectiv cu o valoare a PIB pe cap de locuitor sub 60% din media UE, potrivit unui comunicat al Ministerul Mediului.
Luni, 01 Octombrie 2018 | Industrie

Toyota și planurile pentru Brexit: “Vom întrerupe temporar producția din Marea Britanie dacă nu se ajunge la un acord”

Toyota anticipează oprirea temporară a producției la fabrica sa din Marea Britanie dacă Regatul Unit nu reușește să ajungă la un acord comercial cu Uniunea Europeană, a anunțat directorul uzinei.
Joi, 30 August 2018 | Industrie

Înmatriculări de mașini noi în Europa: România are cea mai mare creștere din UE după primele 7 luni din 2018

Aproape 10 milioane de mașini noi au fost înmatriculate în Europa în primele șapte luni ale anului. Germania este în continuare cea mai importantă piață, cu peste 2.1 milioane de mașini înmatriculate până la finalul lunii iulie. Vestea bună: România rămâne pe primul loc în topul creșterilor, cu o majorare de 33.6%.
Marti, 07 August 2018 | Industrie

Studiu: “Producătorii auto riscă amenzi totale de 14 miliarde de euro din partea UE dacă nu respectă țintele de emisii până în 2020”

Producătorii auto din Europa riscă să plătească amenzi totale în valoare de 14 miliarde de euro către UE dacă nu vor respecta țintele mai dure privind reducerea emisiilor până în 2020, potrivit unui studiu realizat de analiștii de la IHS Markit.
Miercuri, 25 Aprilie 2018 | Mediu

Emisiile medii de CO2 ale mașinilor noi au crescut ușor în 2017 la 118.5 g/km. Scăderea vânzărilor de mașini diesel, principala explicație

Un raport oficial arată că mașinile noi comercializate în Europa în 2017 au avut emisii medii de dioxid de carbon de 118.5 g/km, în creștere ușoară față de anul 2016, ca urmare a scăderii vânzărilor de mașini diesel.
Îţi place Automarket? Fii prietenul nostru pe Facebook
Duminica, 15 Aprilie 2018 | Industrie

Efectul Dieselgate: Uniunea Europeană vrea ca producătorii auto să fie dați în judecată mai ușor de către clienții înșelați

Uniunea Europeană pregătește mai multe măsuri de protecție pentru consumatori, astfel încât aceștia să dea în judecată mai ușor producătorii auto care îi înșală, cu referire la Volkswagen și scandalul Dieselgate.
Luni, 11 Decembrie 2017 | Economic

Statistică: România are cea mai mică densitate de mașini din UE, cu 261 de autoturisme la 1.000 de locuitori, aproape la jumătate față de media europeană

România este pe ultimul loc în Uniunea Europeană la densitatea de mașini, cu 261 de autoturisme la 1.000 de locuitori.
Sambata, 09 Decembrie 2017 | Economic

Noi regulamente auto din 2020: UE va putea să verifice și să retragă mașinile poluante de pe orice piață europeană

Negociatorii UE au obținut dreptul să fie deasupra autorităților naționale în domeniul normelor de emisii (precum RAR), astfel încât pot să verifice și să retragă de pe piață mașinile poluante atunci când e cazul. Noile regulamente ar urma să intre în vigoare în 2020.
Joi, 07 Decembrie 2017 | Economic

Probleme în paradis: companiile petroliere acuză UE că favorizează mașinile electrice

Politica UE privind emisiile poluante ale vehiculelor este în favoarea maşinilor electrice, potrivit FuelsEurope, grupul de lobby al companiilor petroliere din Europa.
Joi, 09 Noiembrie 2017 | Industrie

Producătorii auto critică noile obiective pentru reducerea emisiilor de CO2: “Sunt prea ambițioase și agresive!”

Producătorii auto sunt nemulțumiți de noile obiective anunțate de UE pentru reducerea emisiilor de CO2 și spun că acestea sunt “prea ambițioase și agresive”.

Tag-uri similare

Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru