Producatorii auto parasesc Europa?
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Producatorii auto europeni si importatorii au la dispozitie cinci ani sa gaseasca solutii pentru noile norme de poluare.
Noile standarde privind emisia de carboni permisa, votate de Comisia Europeana si care vor intra in vigoare incepand cu 2012, vor forta producatorii auto sa-si ajusteze procesul de productie.
Limita admisa va fi de 120g/km de dioxid de carbon emis. Toti producatorii auto din Europa, dar si cei care importa masini in regiune, vor trebui sa se supuna acestor prevederi. Astfel, producatorii auto vor mai avea termen cinci ani de aici incolopentru a gasi tehnologii care sa le permita sa-si mai vanda produsele.
Actualmente singurul model care intalneste conditiile de poluare acceptate din 2012 este Toyota Prius hibrid, care emite 104 g/km. Producatorii auto din Europa au semnat in 1998 un angajament ca pana in 2008 masinile sa emita cu 25% mai putini carboni. Acordul nu a fost materializat de niciun producator pana acum.
Principalele segmente de piata care vor fi afectate sunt cele ale masinilor sport si a SUV-urilor. Producatori ca Porsche si Land Rover au anuntat ca legislatia le va afecta serios planurile de viitor.
Stavros Dimas, comisarul european de Mediu a declarat ca producatorii auto au timp suficient in cinci ani sa-si ajusteze tehnologia pentru a respecta noile norme. Expertii auto i-au raspuns comisarului european ca in ceea ce priveste costurile, acestea ar fi imense, iar singura solutie ar fi iesirea de pe piata europeana.
Limita admisa va fi de 120g/km de dioxid de carbon emis. Toti producatorii auto din Europa, dar si cei care importa masini in regiune, vor trebui sa se supuna acestor prevederi. Astfel, producatorii auto vor mai avea termen cinci ani de aici incolopentru a gasi tehnologii care sa le permita sa-si mai vanda produsele.
Actualmente singurul model care intalneste conditiile de poluare acceptate din 2012 este Toyota Prius hibrid, care emite 104 g/km. Producatorii auto din Europa au semnat in 1998 un angajament ca pana in 2008 masinile sa emita cu 25% mai putini carboni. Acordul nu a fost materializat de niciun producator pana acum.
Principalele segmente de piata care vor fi afectate sunt cele ale masinilor sport si a SUV-urilor. Producatori ca Porsche si Land Rover au anuntat ca legislatia le va afecta serios planurile de viitor.
Stavros Dimas, comisarul european de Mediu a declarat ca producatorii auto au timp suficient in cinci ani sa-si ajusteze tehnologia pentru a respecta noile norme. Expertii auto i-au raspuns comisarului european ca in ceea ce priveste costurile, acestea ar fi imense, iar singura solutie ar fi iesirea de pe piata europeana.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Mediu
-
Un studiu realizat de institutul european Transport and Environment arată că mașinile cu motoare hibride plug-in emit de 4 ori mai mult dioxid de carbon comparativ cu datele oficiale WLTP. De asemenea, emisiile mașinilor cu motoare pur termice sunt mai mari în realitate cu 20% față de datele raportate de producători. (17.10)
-
Comisia Europeană, organismul executiv al Uniunii Europene, le va oferi mai mult timp producătorilor de automobile să atingă țintele de reducere a emisiilor de CO2. Astfel, producătorii vor avea la dispoziție încă doi ani de acum încolo pentru a ajunge la nivelul de emisii stabilit pentru 2025. (09.05)
-
În urma unui referendum organizat recent, locuitorii din Paris au votat în favoarea extinderii zonei pietonale din metropola franceză. Mai exact, în perioada următoare, 500 de străzi vor fi transformate în zone pietonale. (24.03)
-
Toyota, cel mai valoros brand auto. Mercedes-Benz și BMW pe podium

-
Record stabilit de Skoda Superb 2.0 TDI: 2.831 de kilometri cu un singur plin

-
Fostul șef Stellantis crede că grupul se va destrăma

-
Skoda 1000 MBX reinterpretată pentru era modernă. A fost unul dintre cele mai rare modele ale mărcii

-
Volkswagen nevoită să oprească producția lui ID. Buzz și Multivan la fabrica din Germania

Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru



Comentarii (0)