Producatorii auto parasesc Europa?
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Producatorii auto europeni si importatorii au la dispozitie cinci ani sa gaseasca solutii pentru noile norme de poluare.
Noile standarde privind emisia de carboni permisa, votate de Comisia Europeana si care vor intra in vigoare incepand cu 2012, vor forta producatorii auto sa-si ajusteze procesul de productie.
Limita admisa va fi de 120g/km de dioxid de carbon emis. Toti producatorii auto din Europa, dar si cei care importa masini in regiune, vor trebui sa se supuna acestor prevederi. Astfel, producatorii auto vor mai avea termen cinci ani de aici incolopentru a gasi tehnologii care sa le permita sa-si mai vanda produsele.
Actualmente singurul model care intalneste conditiile de poluare acceptate din 2012 este Toyota Prius hibrid, care emite 104 g/km. Producatorii auto din Europa au semnat in 1998 un angajament ca pana in 2008 masinile sa emita cu 25% mai putini carboni. Acordul nu a fost materializat de niciun producator pana acum.
Principalele segmente de piata care vor fi afectate sunt cele ale masinilor sport si a SUV-urilor. Producatori ca Porsche si Land Rover au anuntat ca legislatia le va afecta serios planurile de viitor.
Stavros Dimas, comisarul european de Mediu a declarat ca producatorii auto au timp suficient in cinci ani sa-si ajusteze tehnologia pentru a respecta noile norme. Expertii auto i-au raspuns comisarului european ca in ceea ce priveste costurile, acestea ar fi imense, iar singura solutie ar fi iesirea de pe piata europeana.
Limita admisa va fi de 120g/km de dioxid de carbon emis. Toti producatorii auto din Europa, dar si cei care importa masini in regiune, vor trebui sa se supuna acestor prevederi. Astfel, producatorii auto vor mai avea termen cinci ani de aici incolopentru a gasi tehnologii care sa le permita sa-si mai vanda produsele.
Actualmente singurul model care intalneste conditiile de poluare acceptate din 2012 este Toyota Prius hibrid, care emite 104 g/km. Producatorii auto din Europa au semnat in 1998 un angajament ca pana in 2008 masinile sa emita cu 25% mai putini carboni. Acordul nu a fost materializat de niciun producator pana acum.
Principalele segmente de piata care vor fi afectate sunt cele ale masinilor sport si a SUV-urilor. Producatori ca Porsche si Land Rover au anuntat ca legislatia le va afecta serios planurile de viitor.
Stavros Dimas, comisarul european de Mediu a declarat ca producatorii auto au timp suficient in cinci ani sa-si ajusteze tehnologia pentru a respecta noile norme. Expertii auto i-au raspuns comisarului european ca in ceea ce priveste costurile, acestea ar fi imense, iar singura solutie ar fi iesirea de pe piata europeana.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Mediu
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7, care sunt acum mai blânde față de propunerea inițială. Astfel, noile norme revizuite sunt acum mai apropiate de actualele norme Euro 6. (10.11)
-
Potrivit noilor teste GreenNCAP, Dacia Spring este cea mai eficientă mașină electrică din Europa pe perioada de producție și de utilizare. Mai mult, același test relevă că Ford Puma este mașina cea mai prietenoasă cu mediul la nivel european în clasamentul mașinilor cu motoare termice. (27.03)
-
Autoritățile din capitala Poloniei au anunțat, recent, un plan de reducere a poluării provenite de la autovehicule. Astfel, începând din 2024 se vor aplica anumite restricții pe drumurile publice din Varșovia. (28.01)
-
Aceasta va fi cea mai accesibilă Toyota cu zero emisii din Europa
-
Am văzut pe viu noul Renault Master: 5 lucruri pe care trebuie să le știi
-
Toyota Hilux, disponibilă cu motor diesel mild-hybrid de 48 de volți
-
Noua generație Skoda Superb a intrat în producție, la uzina din Bratislava
-
Imagini noi cu Hyundai Tucson facelift: versiune N Line cu design mai agresiv
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)