• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Green_Alex

  • Membru din 07.09.2017
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 727 in total
  • Pai de ce trebuie sa primim nu inteleg? Contractele, investitiile si in general bunastarea, nu se primesc, se cauta, se lupta pentru ele prin negocieri intense. Cine sa duca aceasta lupta in numele nostru, clasa politica actuala? Avem ce am ales/semanat.
    Rivian caută terenuri pentru construcția unei fabrici de mașini electrice în Europa: Germania și Ungaria ar fi pe lista americanilor
  • @ Altul, nu este nimic anormal la tesla, decat daca nu intelegi cum functioneaza bursa. Tesla a pornit cu un capital initial si a aratat ce poate face. De atunci tot investeste bani pentru a creste productia (care este inca sub cerere) si pentru a dezvolta modele noi. Pe baza rezultatelor de pana acum, investitorii au incredere ca odata ce vor putea fi produse volume insemnate, profitul va fi suficient de mare. Acum tesla investeste in constructia de fabrici si dezvoltare de modele noi, de aceea profitul este redus (nu negativ). @Jhonny daca nu ai ideie despre un domeniu e mai bine sa te informezi ca altfel te faci de ras. Nasa nu a mai fost in stare sa lanseze singura oameni pe orbita de ceva ani (apela la rusi) si chiar atunci cand o facea se baza pe contractori pentru productia/dezvoltarea de componente. La momentul asta NASA finanteaza mai multe companii private pentru a dezvolta diverse proiecte iar SpaceX este de departe solutia cea mai avansata/ieftina.
    Constructorii auto: “Europa are nevoie de un milion de puncte de încărcare publice pentru electrice, până în 2024”
  • Daca este sa fim cinstiti, asta cu statiile de incarcare cam este greu de transat. Da Tesla a construit singura, dar asta pentru ca a vrut sa poata vinde masini electrice. Pe de alta parte UE impune limitari de emisii si oarecum obliga producatorii sa vanda masini electrice, deci are cumva o responsabilitate sa-i si ajute. Se poate spune ca ajutorul vine sub forma bonusurilor pentru masinile electrice, dar daca e sa ne uitam peste ocean, alea exista si in state. Ca punct de vedere personal si eu cred ca UE ar trebui sa sustina prin masuri legislative dezvoltarea retelei de incarcare, dar nu cu bani cheltuiti in mod direct. @@iedik poate ne spui si noua ce subventii a primit Tesla, ca eu nu am gasit nimic. Am gasit ca a primit un imprumut pe care l-a returnat cu dobanda (fata de alti producatori care inca nu au returnat banii).
    Constructorii auto: “Europa are nevoie de un milion de puncte de încărcare publice pentru electrice, până în 2024”
  • O stire de bun-simt, care confirma ceva ce stiam toti, ajunge sa fie interpretata drept propaganda pentru electrice si atac la adresa unui/mai multor persoane de pe site. Si ce este mai trist ca lumea aplauda. Din pacate cam asta este directia comentariilor pe AM razboiul (pro/anti electrice), conspiratiile, acuzele si insultele. Masinile reprezinta doar un pretext pentru varsarea frustrarilor.
    STUDIU: Fiecare 10 km/h în plus peste limita legală de viteză poate avea urmări tragice
  • E, la preturi din astea, intr-un oras aglomerat in care parcarile rezidentiale costa cat o garsoniera in orasele mai mici, multa lume s-ar putea sa renunte la a mai cumpara masina. La 7eur/zi car-sharing-ul nu mai este o fita ci o optiune serioasa pentru cei care nu fac multe drumuri prin tara.
    Francezii care au comandat o flotă de Dacia Spring: “Prețul de închiriere va fi de circa 7 euro pe zi”
Pagina
12345678...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ Model X, Continental GT
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău