• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Icemanflavi

  • Membru din 27.02.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 286 in total
  • Tu chiar nu intelegi...scrie alb pe negru...daca ultimul tur se termina sub safety car...nu este cazul...SC iese mai repede. Cursa nu se termina sub safety car deci se aplica regula conform careia poti depasi de la prima linie a safety car-ului, pana la linia de sosire...PUNCT Daca SC nu ar fi intrat si plutonul trecea in spatele safety car-ului linia de sosire..atunci aveai dreptate. DAR REPET, NU ESTE CAZUL DEPASIRE REGULAMENTARA...(invatati sa cititi un regulament)
    Webber a câştigat Marele Premiu al statului Monaco
  • Da dar safety car-ul a iesit inainte sa termine ultimul lap, deci cursa nu s-a terminat sub sfaety car, DECI depasirea lu' schumi e regulamentara. Ce e asa de complicat? Poti depasi de la prima linie a safety car-ului..deci din punctul in care liderul trece de safety car...nu trebuie sa astepti pana treci de linia de start/sosire.
    Webber a câştigat Marele Premiu al statului Monaco
  • Depasirea lui Schimacher a fost regulamentara ! Dupa regulamentul de anul acesta poti depasi deja la prima linie de safety line si nu trebuie sa astepti pana la finish line. Acum un an ar fi fost neregulamentar, dar situatia sta altfel acum. BRAVO SCHUMI P.S. Nu mai muriti mai asa de ciuda.
    Webber a câştigat Marele Premiu al statului Monaco
  • Eram sigur ca o sa apara stirea asta :D..e clar..sasiul nou e prea mare pt monaco.
    Mercedes revine la vechiul sasiu la Monaco
  • Excelenta idee !
    Pilotii ar putea fi impartiti in doua grupe in calificarile de la Monaco
Pagina
12345...151617...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Lotus Esprit
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Lotus Esprit
  • MASINA LA CARE VISEZ Lotus Esprit
  • TOP MASINI 1. Lotus Esprit
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău