• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Ilici02

  • Membru din 20.11.2014
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 112 in total
  • Viitoarea uzina de langa Berlin care este sub semnul intrebarii din motiv de "gandacel"? In mareata si necorupta Germanie? In care nu exista trafic de influenta? In care nu se trag sfori pentru impiedicarea/intarzierea concurentilor negermani?
    Tesla a produs un milion de mașini electrice în întreaga sa istorie: unitatea "vedetă" este un SUV Model Y
  • @ @PMC Oau, un posesor de T8 pe automarket. Luat de nou sau la sehash?
    Înmatriculările de mașini electrificate în Europa: creștere de 72% în ianuarie și o cotă de piață de 13%
  • @ Tatraurs Poti sa scoti si 200 CP dintr-un 1.5 aspirat. Uita-te in segmentul moto si ai sa gasesti 100CP din 650cc. Si cu VVT la autoturisme reusesti sa scoti 75 de cai dintr-un motor de 1 litru aspirat. Dar pana in 3-4000 rpm se va comporta ca un motor fara VVT cu un cuplu de sub 100Nm, o putere reala de 30-40CP si evident vor veni cu niste etajari pe masura ale cutiei, ceva in genul Loganului 1.0 SCE cu vreo 3500rpm la 100km/h. Asa ca ce face Mazda cu 90 cai dintr-un aspirat de 1.5 (probabil fara vvt) mi se pare mai cinstit si pare ca e si reusit dpdv dinamic fiind cam cel mai rapid model dintre masinile cu care se compara in mod direct. Nici la consum nu sta rau.
    Puritate
  • Va fi un compliance-car cu rolul de a scadea emisiile medii ale flotei la 90g/km. Vor vinde fix cat e nevoie ca sa intruneasca cerinta de emisii medii. E o masura din acelasi set cu impingerea GPL-ului in fata si descurajarea vbanzarilor de masini pe benzina.
    Este oficial: primul model electric Dacia va fi lansat în perioada 2021-2022 și va fi o mașină de oraș
  • @NoName Vitara se mai vinde doar in versiune 1.4 turbo la noi si varianta 4x4 costa 19000 euro. Varianta entry 4x2 costa 16700euro. Din experienta interiorul nu impresioneaza. Bordul scartaie la orice apasare mai ferma pe navigatie. Motorul de 1.6 nu suporta GPL pe el. chiar daca era aspirat. Caroseria e din otel subtire si scartaie toate chederele la o urcare de bordura mai inalta. Garda la sol si unghiurile de atac fac din Vitara mai degraba un crossover decat un SUV. Si AllGrip-ul e doar marketing. Vechiul Vitara a murit cu tot cu capabilitatile lui. Actualul Vitara s-a nascut si traieste la oras. Cat priveste Dusterul, la 16700 iei varianta 1.0 GPL 4x2 cu tot ce se poate pune pe ea inafara de vopsea metalizata: tapiserie piele, keyless entry/go, camera parcare spate, medianav, aer conditionat automat, scaune incalzite fata
    Dacia Duster este disponibil și în România în versiune cu GPL cu motor de 100 CP: prețul de pornire este de 14.900 de euro
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău