• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Ilici02

  • Membru din 20.11.2014
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 112 in total
  • Se pare ca au cam uitat copilasii cat consuma un "benzinar". Un mic refresh: - 320i 2010 E5 cumparat de nou 17-18% iarna urban. 13-15% vara urban. 11-12% urban in cele mai bune conditii, fara AC si cu 15-20 grade afara. Extraurban 7% in conditii ideale si 8% in conditii uzuale (AC, drumuri nationale, urcari si coborari). - Vitara 2016 1.6 4x4 10-11% urban vara conditii grele. 9% urban in cele mai bune conditii. 5.8% cel mai bun extraurban in cele mai bune conditii. 6.5-7% extraurban conditii normale de vreme, viteza, teren si incarcare. Soferul e foarte bun, cu intelegeri profunde ale momentului motor, cuplu, demaraj, aerodinamica si foarte atent la consum (si cu mari regrete ca a ales benzina in loc de diesel din punct de vedere al consumului si dinamicii; face ~30k km pe an) - Fiesta 2015 1.0 ecoboost 8-9% urban in conditii bune de vreme si trafic. - Swift 2015 1.2 6.5% mixt. - Punto 2014 1.2 extraurban conditii grele de temeperatura si incarcare, 7.2%. - Audi A6 2007 2.4i automat 14% mixt spre extraurban, perioada lunga, toate conditiile. Consumurile la diesel-uri echivalente le cunoasteti si voi. Daca la clasele mici mai merge benzina, de la compacte in sus incepi sa te crucesti si incepi sa realizezi de ce imping dealerii doar dieseluri la teste. Pentru ca nu ar mai intra nimeni pe usa showroom-urilor daca primesti 3 stele la consum. Si mai trebuie mentionat ca daca incerci sa faci o benzina sa traga precum un diesel, iesi in decor, sa alimentezi, mult mai des. Viitorul e orice dar nu benzina. Nu in Europa unde distantele sunt relativ mici, orasele sunt mari si se merge mult in trafic de oras. Si nu in Europa unde oamenii au cam vazut ce inseamna dieselul, cum trage si cum consuma.
    Moștenitorul
  • Nu inteleg de ce sunt asa blamate cutiile CVT. Mie mi se pare transmisia perfecta. Tot timpul motorul poate sta in turatia perfecta pentru efortul care i se cere. Adica indiferent de sarcina, cutia are raportul perfect pentru ea. In plus, lipsa schimbarilor de treapta, mi se pare dezideratul suprem.
    Accord de principiu
  • @Dan: e foarte tare comentariul desi lista ta cred ca poate fi amendata si cu alte tipologii umane. @Ara: bune observatiile, mai ales EDC-ul care e poate cel mai bun tip de cutie automata de pe piata la ora actuala pus pe o masina low-cost.
    Noul Dacia Duster, lansat la Frankfurt: design revizuit, interior nou și motorizări cunoscute
  • Cea mai buna solutie ar fi fost asigurarea pe sofer, nu pe masina. Nu masina face accident ci soferul. Sigur, prima asigurare ti-o gfaci in functie de varsta, locatie etc. dar dupa aia asigurarea evolueaza in functie de comportament. Daca esti cretin, indiferent de varsta, trebuie sa stii ca platesti. Platesti grav. In modul asta ar fi fost responsabilizati soferii si ar fi avut mai mare grija de comportamentul la volan decat de masina. Masina daca o busesti, iei alta dar daca polita marita te urmareste minim 5 ani si dai 5000 euro in total, sigur pastrezi distanta si te asigur de 2 ori inainte de a trece.
    Tineri şi neliniştiţi: şoferii de până în 25 de ani cu maşini cu motoare de peste 2.0 litri produc cele mai multe accidente, dar au puţine RCA-uri
  • Cine se plange de suspensia spate a masinii asteia (si similarele sunt la fel) trebuie sa stie ca este singura care rezista abuzurilor unui pick-up. Suspensia cu arcuri foi si punte rigida nu te lasa niciodata in drum. Zicea cineva mai sus de Grand Cherokee ce are multilink pe spate. Are pentru ca nu e pick-up. Daca era pick-up, avea sigur arcuri foi. Toate utilitarele medii-mari cu bena in spate sunt pe punte rigida si arcuri foi.
    Toyota Hilux, repetent la testul elanului: la 60 de km/h mașina e un pericol
Pagina
12345678...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău