• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Jolerto

  • Membru din 11.05.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 435 in total
  • Nu stiu care e problema cu voi care le judecati pilotii dupa timpii efectuate la antrenamente libere. Nu cred ca Button si Barichello chiar ar fi pe 17 respectiv 18....si chiar crezi ca Grosjean si Fisico sunt acolo pe 5, 6 ??? Vorbin dupa cursa , ca deobicei.....
    Spa, antrenamente 2: Hamilton, cel mai bun timp
  • Sa fiu clar cand spun asta domnule: Si in Spa si in Fuji domnul Hamilton a fost cel care a gresit , asta daca gandesti obiectiv ! Dupa ce a facut Lewis ce a facut in Canada eu il consider un mare nimic , fara fair-play fara gesturi sportive.
    Barrichello a castigat Marele Premiu al Europei!
  • Nu stiu care e problema..... Daca chiar stii sa citesti.... atunci uita-te de dragul conversatiei unde am pomenit eu ca Hamilton va schimba de 3 ori! Eu am avut numai o problema cu afirmatia ta , aceea in care ai tras o concluzie din statistica de la Hungaroring pentru circuitul asta! Dumneavoastra : "Am in fata statistica cu greutatea masinii in cursa trecuta de la Hungaroring. Alonso in pole are 643 kg si opreste in turul 12. Lewis face doar doua opriri si are 654,5 kg" - Alonso are un km mai putin pe un tur , deci 12km in 12 tururi. Asta inseamna 2x12=24 kg aproximativ. 654,5-643 = 11,5 kg deci intelegi chestia asta pe care vreau sa-ti explic. Numai ca.... e si diferenta intre greutatile monoposturilor din cauza sistemului Kers.
    Hamilton, pilotul cu cel mai usor monopost la Valencia!
  • http://en.wikipedia.org/wiki/Ricardo_Tormo_Circuit http://en.wikipedia.org/wiki/Valencia_Street_Circuit
    Hamilton, pilotul cu cel mai usor monopost la Valencia!
  • Da... scuze chiar Ricardo Tormo e circuitul permanent nu cel stradal , dar totusi ceace ziceai nu are sens. Hungaroring si circuitul stradal de la Valencia nici nu seamana deloc. In Valencia puterea motorului si aderenta mecanica conteaza mai mult. Nu poti sa le tragi concluziile dupa Hungaroring , la asta ma refer!
    Hamilton, pilotul cu cel mai usor monopost la Valencia!
Pagina
12345...697071...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC -
  • CE MASINI AM MAI CONDUS -
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI 1. Nissan GTR
    2. Ford Focus RS
    3. Ferrari FF
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău