• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

JugaruGabi

  • Membru din 06.10.2014
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 422 in total
  • Cred ca este ingrozitor ce se intampla la McLaren. In doua zile au schimbat doua motoare si au facut putine tururi. Daca vor avea acelasi scenariu si in a doua saptamana de teste, e destul de clar cum va fi si sezonul 2017 pentru ei. Desi vreau sa puna cineva presiune pe Mercedes, sa vedem si o lupta la echipe pentru suprematie, nu cred ca se va intampla. Luni Vettel a fost la o zecime in spatele lui Hamilton, dar cu un Ferrari care a parcurs aproape dublu ca numar de tururi. Ieri Raikkonen a fost cu cateva sutimi in fata lui Hamilton, dar tot cu un numar de tururi aproape dublu. Ceea ce strica tot monopostul Mercedes este acel element aerodinamic sub forma de T amplasat inaintea eleronului. Bineinteles ca are un rol, dar e total inestetic.
    Teste Barcelona: Hamilton, cel mai rapid în prima zi. Raikkonen a propulsat Ferrari pe primul loc în a doua zi
  • Coada aia de rechin e din alt film. Nu contest ca si-ar avea rolul, insa dpdv estetic, e echipa cu monopostul cel mai urat, dintre cele lansate pana acum.
    O nouă lansare: Force India prezintă noul monopost pentru sezonul 2017
  • @ooo, Nu cred ca exista nici macar leaked images cu RBR, de unde ai habar tu ce aerodinamica are acest monopost? As crea ca Renault sa mai urce nitel in rankuri anul asta. Monopostul nu arata deloc rau, dar sa vedem daca pachetul motor nou confirma . Mi-ar parea chiar rau ca Hulk sa plece de la o echipa care se tinea binisor si care mai fura cate un podium ocazional, la una care contraperformeaza si anul asta. Sunt deja 3 masini cu coada de rechin. S-ar parea ca toate vor avea aceasta linie aerodinamica anul acesta. Vorbind strict de linia monopostului, arata bine. Sunt curios insa cum va functiona DRS-ul pe aceste eleroane usor curbate.
    În aşteptarea unui sezon mai bun: Renault a dezvăluit monopostul pentru sezonul 2017 al Formulei 1
  • Nu viteza intereseaza prea mult. Depasirile insa da! La asta se poate face ceva?
    FIA anunță spectacol de gală: monoposturile de Formula 1 vor fi cu 40 km/h mai rapide în viraje decât în 2016
  • Manor e in insolventa si au timp pana pe 20 sa rezolve problemele financiare. Atlfel se declara falimentul. Trebuie sa fie cumparati de cineva.
    Brawn avertizează că noul regulament nu va schimba ierarhiile: "Mercedes va rămâne puternică și în 2017"
Pagina
12345...131415...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău