• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

JugaruGabi

  • Membru din 06.10.2014
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 422 in total
  • Rusii in general asculta rock; si scandinavii. ;)
    Teoria conspiraţiei: Hamilton susţine că "cineva nu vrea să câştig titlul", Mercedes neagă orice legătură între defecţiunile motoarelor
  • Viziunea mea, chit ca imi iau fanii Hamilton in cap: - Rosberg la start a procedat corect. Cine a urmarit vreodata trasa ideala din virajul 1 stie clar ca linia pe care a iesit Rosberg din spatele lui Hamilton o reprezinta trasa ideala. Hamilton a luat o trasa interioara pentru a nu permite nimanui sa treaca in virajul nr. 1 si avea o oarecare iesire bunicica pentru a se apara si la virajul 2. Rosberg a intrat in plasa lui pentru avantajul aerodinamic iar inainte de viraj a iesit pentru a isi pregati atacul din virajul 2, loc in care ar fi revenit pe interiorul coechipierului, sperand la depasire. Din toata chestia asta, si din filmarea onboard pe masina lui Rosberg nu pare ca neamtul a tras mult in fata celor 2 piloti care erau deja in clinci. Personal consider ca incidentul dintre Vettel, Verstappen si Rosberg, a fost cauzat de Vettel care s-a infipt mult prea tare si adanc pe interior (a procedat similar cu intrarea lui Verstappen in Spa - un pic prea increzator). Vettel, dupa incident: "I tried to race Max into Turn 1, Nico picked a different line ahead, which is his right, and unfortunately we made contact. I can’t do more than apologise to him because it had nothing to do with him and it was the last thing he wanted." - Hamilton are stilul de pilotaj agresiv, e rapid. E un lucru pozitiv, insa consider ca bubuiala motorului poate fi si fara sa prezinte vreun simptom, sau daca il prezinta e poate mult prea tarziu. In Malaezia este foarte cald. Fara o racire corespunzatoare, motorul poate face probleme. Ma gandesc ca Hamilton a fortat mult prea tare, dat fiind faptul ca strategia era putin impotriva lui. Trebuia sa castige cateva secunde pentru a putea intra la pit sa iasa in fata lui Ricciardo. Asta consider ca e adevaratul motiv pentru care a bubuit motorul. De altfel, cine are mici cunostinte in domeniul auto stie ca un monopost poate bubui si din senin, nu trebuie sa fie anuntat cu 10 ore inainte ca va ceda - facand referire strict la comentatorul DigiSport care a spus "atatia senzori si nu ar fi putut observa o problema la Hamilton?". De altfel, daca tot mergem pe ideile conspirationiste: o parte din mecanicii de la Mercedes au fost interschimbati de la Hamilton la Rosberg si invers. Asta a fost facuta din cauza ca s-a existat si anul trecut suspiciune ca Hamilton e lucrat de echipa. De altfel, Mercedes i-a scos 3 motoare noi lui Hamilton in Spa! De altfel, l-au ajutat pe britanic sa scoata locul 3, dat fiind faptul ca ar fi trebuit sa plece dupa locul 70, daca existau atatea monoposturi. Intrebarea precum de ce monopostul lui Rosberg nu a bubuit, dat fiind faptul ca a mers tare din spate... sa nu uitam ca Hamilton scotea 1.39.000 pe tur in timp ce Rosberg castiga pozitii dar scotea doar 1.41.000 pe tur. Asta inseamna ca Hamilton alerga si forta mult mai tare ca Rosberg cu mult - 2 secunde sunt enorm. Privind obiectiv: da, Hamilton merita victoria din punct de vedere al stilului de pilotaj. Din pacate, problema de fiabilitate i-a dejucat sansele la titlu. Cand exista temperaturi de acest gen, trebuie sa te astepti la fel si fel de probleme. Insa in cazul lui au existat 2 probleme: trebuia sa mai faca o oprire si trebuia sa forteze pentru a iesi in fata lui Ricciardo. Nu e vina nimanui. - Incidentul dintre Rosberg si Raikkonen... ca fan dedicat al lui Raikkonen pot spune ca ala a fost incident de cursa si trebuia ignorat de comisari. A fost o atingere cum au fost si altele pe circuit, in plus Raikkonen nu a iesit de pe circuit in urma contactului, ca sa se explice penalizarea. Asa ca nu inteleg penalizarea lui Rosberg, dar in fine. De altfel nu inteleg nici penalizarea lui Vettel cu 3 locuri pe grila in Japonia. De fel nu inteleg penalizarile de pe o etapa pe alta, mai ales cand pilotii care sunt vinovati ies deja din cursa curenta. E o regula idioata care nu ar trebui sa existe in Formula 1, cum sunt si altele. - Ricciardo si Verstappen... daca nu erau ordine de echipa... era un duel spectaculos pana la capat. S-au luptat foarte elegant in turul fatidic al lui Hamilton, chiar au oferit spectacol si, desi nu suport RBR, pilotii echipei au oferit cea mai mare placere in perioada aceea a cursei.
    Spectacol la Sepang: Ricciardo a câştigat cursa din Malaysia în faţa lui Verstappen. Hamilton şi Vettel au abandonat
  • Zi neagra pentru Mercedes. Ambii piloti pierd victoria.
    Hamilton, pole position în Malaysia. Rosberg, în prima linie a grilei, Alonso va pleca ultimul
  • @ZZZ - procedura este o imbecilitate. mai bine amana startul cursei.
    Hamilton, nesigur în privinţa şanselor la titlu: "Nu ştiu dacă voi reveni la forma necesară"
  • Parerea mea e ca Hamilton pregateste terenul pentru fani. E posibil sa nu castige campionatul anul asta si nu vrea sa lase impresia pe care o au oamenii astia pe aici. Cu toate astea, singurii care au ramas sa comenteze si sa despice firu-n patru sunt romanii. Faptul ca Hamilton a avut probleme cu motoarele e strict problema de uzura. Hamilton e mai agresiv, Rosberg are un stil mai conservator. Din cauza asta Hamilton a avut probleme la inceputul anului, nu a fost sabotat de echipa cum o tin unii una si buna pe aici. Daca ati avea mentalitate de neamt, ati realiza ca, pe langa campionatul de F1 pe care vrei sa il castigi, vrei sa iti promovezi motorul, echipa, astlfel incat sa sporesti vanzarile Mercedes pe segmentul sport in toata lumea. Hamilton a fost ajutat de echipa sa castige 3 motoare in Spa, dat fiind faptul ca era in risc mare sa piarda o data la 2-3 curse pozitii in fruntea clasamentului din cauza schimbarii power-unit-urilor. Avand in vedere ca era retrogradat pe grila, implicit exista riscul unui acrosaj la start si sa nu obtina puncte per total, au decis sa ia cat mai multe penalizari o data, iar dupa aia sa poata forta oricand in cursele ulterioare. Dat fiind regulamentul nasol, echipa a procedat 100% corect, dpdv strategic si al mangementului. Faptul ca Rosberg a castigat ultimele 3 etape ii da un momentum bun, mai ales ca a revenit in prima pozitie la clasamentul general. Din cauza asta, Hamilton stie ca mai sunt doar 6 etape si e posibil sa imparta victoriile, rezultatul fiind unul foarte strans. De altfel, ca tot vorbim de dezavantajari, sa observam faptul ca Rosberg a avut schimburi mai lente cu 1 secunda, o gafa in alta cursa in care a stat 8 secunde la pit pentru a executa o penalizare. Daca ar fi fost vorba sa fie o conspiratie impotriva lui Hamilton, britanicul avea de suferit in urma acestor lucruri, in timp ce Rosberg avea cele mai bune schimburi. Eu nu cred in conspiratia asta. Puteti sa ziceti ce vreti, dar Hamilton nu e defavorizat de echipa.
    Hamilton, nesigur în privinţa şanselor la titlu: "Nu ştiu dacă voi reveni la forma necesară"
Pagina
12345...192021...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău