• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

JugaruGabi

  • Membru din 06.10.2014
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 422 in total
  • @Zifi, Regulamentul actual prevede O SINGURA schimbare de directie in fata celui care vrea sa il depaseasca (o regula pur si simplu cretina ca si inventia DRS-ului). Cu toate astea, gesturile lui Verstappen NU existau si pe vremea lui tata-sau, asa ca ar trebui sa lase ciocul mai jos, incepe sa i se urce la cap cu astfel de afirmatii si nu ii fac cinste. In primul viraj el nu mai avea loc, pur si simplu s-a aruncat in viraj pe vibratoare si a asteptat ca altii sa se dea pentru a preveni impactul cu el. Si spun asta nu din prisma unui fan Ferrri sau al lui Vettel. Nu a facut deliberat sa scoata Ferrari din cursa, dar a facut deliberat sa ii "sperie" pentru a reveni pe 2. Nu e o manevra cu cap. E interesant totusi ca nu i s-a atribuit nicio sanctiune pentru treaba cu Raikkonen, pentru conducere periculoasa.
    Verstappen se apără după acuzaţiile lui Vettel şi Raikkonen că a vrut să-i scoată în decor: "Este o mare minciună"
  • Frumoasa cursa... am avut parte de cam de toate: accidente, depasiri, comentarii spumoase. Din pacate, Max Verstappen a venit din spate si s-a aruncat in viraj inspre Kimi. Era pe vibratoare toata masina, de altfel intrarea in viraj a fost cu 3/4 din masina pe vibrator, in timp ce Raikkonen era pe trasa optima, iar Vettel a fost putin cam strans la coechipier, fapt ce a dus la toata povestea din primul viraj. Bine ca Magnussen a scapat bine din accident. In prima faza cand am vazut fumul de dupa impact, fara sa fie ceva clar pe imagini, am zis ca cineva a intrat frontal in parapet si o sa fie grav. A avut noroc. Cam acelasi noroc l-a avut si Hamilton... cu toata povestea asta din primele tururi a scos podiumul chiar ok. Povestea cu retrogradarile de 150 de locuri pe grile insumate de la mai multi piloti... e o gluma ordinara marca Ecclestone si FIA. Nu ai cum sa faci asa ceva, e o porcarie sa conditionezi atatea motoare pe sezon si sa ii lovesti cu penalizari de genul asta. Ori penalizezi pe perioada indelungata, in mai multe curse, ori lasi naibii oamenii aia sa schimbe motoarele si sa fie in competitie, nu asi in managementul unui monopost.
    Rosberg a câștigat la Spa-Francorchamps! Hamilton rămâne lider după un podium obținut cu plecare de pe locul 21!
  • What the fuck? Parca e desprins din filmele cu prosti.
    Acest accident între două motociclete îți arată ce se întâmplă când nu ești atent la șosea
  • Apropo: Ferrari și Rbr testează de trei zile pneurile cu specificayie 2017. O știre și o galerie foto nu ar strica.
    Ferrari adoptă o structură tehnică după modelul McLaren: "Nu avem nevoie de un inginer celebru în locul lui Allison"
  • Și sa vedeți voi ce o sa o ia în freza Ferrari, cu atitudinea asta grandomana. Mândria și orgoliile naționaliste ii vor duce pe locul 4 și va trece pana si Force India de ei.
    Ferrari adoptă o structură tehnică după modelul McLaren: "Nu avem nevoie de un inginer celebru în locul lui Allison"
Pagina
12345...222324...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău