• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

JugaruGabi

  • Membru din 06.10.2014
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 422 in total
  • @.. - alcoolicul ala traieste bine merci cu o groaza de bani. tu, asa treaz, poti face si tu ce face el?
    Ferrari pune presiune pe Raikkonen: "Trebuie să demonstreze că merită un nou contract"
  • @parerea mea... nu ca as fi fanul lui F1_Fan (nu stiu daca m-am ciondanit cu persoana din spatele pseudonimului sau era altcineva cu alt nickname), dar are dreptate: nu poti compara testele vw care au fost facute in scop comercial (de a dobandi cati mai multi clienti si de a ii fideliza) cu o echipa de formula 1 care lucreaza clar dupa un regulament prost facut in lupta unui titlu mondial, din care clientii Mercedes nu obtin nimic si nici nu sunt fidelizati. Nu se numeste ilegalitate ceva daca nu este prevazut in regulament, in clar "Asa NU si se penalizeaza CU x!". Asadar, Mercedesul a gasit o bresa de regulament prin care poate profita sa isi faca masina competitiva. La fel pot gasi si Ferrari, RBR, Williams si alte echipe portite si brese de regulament prin care pot fi mai competitivi. Ori se face regulamentul lejer si ii lasa sa faca ce vor, ori se vor gasi mereu portite de genul asta. Portite pentru care nu vor exista pasaje in regulament, iar FOM nu va putea acorda penalizari. La o adica, nasul flexibil RBRdin 2012 cum era, cand nu era prevazut de regulament? Sarisera toti fanii altor echipe ca triseaza. Nu, regulamentul nu prevazuse acest lucru. In 2013 s-a reglementat situatia si s-a spus clar ca nasul flexibil constituie o abatere de la regulament si se va sanctiona. Asta trebuie sa faca FOM. Sau eventual sa isi aduca o mana intreaga de tehnicieni si savanti care sa caute portiuni ambigue din regulament si sa vada ce idei le vin pentru a obtine performanta maxima la limita lui. Daca tot vrei sa faci regulamentul din ce in ce mai drastic si echipele sa devina din ce in ce mai legate de maini.
    Adevărul a ieşit la iveală: Mercedes foloseşte un dispozitiv special pentru a reduce presiunea în pneuri
  • Dar Ferrari nu trebuie sa demonstreze ca nu comite gafe cu intrarile la boxe, ca pune la punct monoposturile de la debutul sezonului si ca nu mai raman in urma cu dezvoltarea, impotriva Mercedesurilor? Mi se pare ca au gasit de ce sa se ia de Kimi, dar Ferrari nu isi vede inca toate barnele pe care le au in ochi. Poti sa te iei de un pilot doar daca coechipierul lui castiga curse regulat iar celalalt se strofoca in pluton. Dar cand tu nu ai cel mai bun pachet, ce vrei sa faca pilotul? Astfel de declaratii nu fac bine niciunei echipe si niciunui pilot. Sunt lucruri care se discuta intern, nu prin presa.
    Ferrari pune presiune pe Raikkonen: "Trebuie să demonstreze că merită un nou contract"
  • Cat timp regulamentul este foarte strict dar are si portite, se vor folosi. Daca regulamentul ar fi mai lejer si s-ar permite dezvoltari de monoposturi fara retrogradari pe pista, fara atatea limitari, nu ar mai exista aceste "furtisaguri" cum sunt denumite (furtisaguri care, daca nu sunt stipulate in clar prin regulament ca sunt ilegalitati, nu pot fi combatute si penalizate). Daca s-ar da mana libera la dezvoltari, fiecare ar gasi cate ceva si si-ar face monoposturile mai competitive (bineinteles, cu costuri mai ridicate...dar nu poti face performanta fara sa investesti in Formula1). Se tot bate cu pumnul in caramida si in masa ca ceea ce se dezvolta in Formula 1 este pentru a se trece la masinile de serie... pai ce se mai dezvolta acum in Formula 1 daca regulamentul e atat de restrictiv si nu se permite mai nimic? Nu de Ferrari era vorba cu presiunea in pneuri. A planat o suspiciune la RBR ca ar avea un mecanism asemanator, in decursul acestui an. Nu stiu daca s-a confirmat sau nu.
    Adevărul a ieşit la iveală: Mercedes foloseşte un dispozitiv special pentru a reduce presiunea în pneuri
  • Ecllestone, you fucking twat! Intr-o lume normala, circuitele ar trebui sa obtina bani pentru ca dau spre folosinta asfaltul, stewarzii si standurile, iar competitia ar trebui sa castige banii de pe bilete, in timp ce banii din turism i-ar castiga tara in cauza. Mai exact: FOM plateste administratia circuitului pentru inchirierea pistelor si a facilitatilor on track, circuitul ofera banii de pe bilete FOM. FOM se ocupa cu dobandirea de bani din drepturile de televizare. Adminiatratorul circuitului plateste intretinerea circuitului, nu FOM ca sa ceara tot cei din urma banii. Daca administratorii circuitelor nu fac front comun impotriva senilului, atunci vor pierde permanent bani si se vor vaita ca nu au bani sa ramana in Marele Circ. Daca F1 dispare din Europa din ce in ce mai mult, de ce se mira nespalatii din FOM ca popularitate sportului ein continua scadere?!
    Formula 1, la un pas să rămână fără Monza, Nurburgring şi Montreal: sezonul 2017 ar putea avea doar 18 curse
Pagina
12345...303132...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău