• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

JugaruGabi

  • Membru din 06.10.2014
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 422 in total
  • "Am câştigat dreptul de a furniza motoare în GP3 în 2016, şi anume o unitate V6 de 3.4 litri. Am câştigat şi drepturile pentru GP2, cu motor turbo V6 de 3.4 litri. Cererea FIA pentru F1 impune un motor de maxim 2.5 litri" Observa careva ineptia asta cretinoida din actualul regulament F1? GP2, GP3 - competitii oarecum suport pentru F1 au motoare mai mari decat clasa regina? E la fel ca si cum MOTO GP ar avea motoare de 125cc... in timp ce motogp3 ar avea motoare de 1000 cc. Retardata treaba.
    Încă un furnizor de motoare aspiră să intre în Formula 1: "Nu ştim dacă putem convinge Red Bull"
  • @Radu... nu Lauda nu le da motoare, ci altii mai sus de el. Lauda nu are nicio treaba cu managementul, e un consultant pe parte tehnica pe acolo si un lobby-ist pt Hamilton.
    Mercedes: "Red Bull trebuie să rămână în Formula 1"
  • Ce caterinca ordinara. Suntem in 1 aprilie si nu stiam eu? Pai prosti ar fi astia din F1 daca ar permite... doar prin insulta asta, ca manager de F1 as ameninta ca retrag echipa de pe grila, daca ii tin pe unii cu un tip de motor si pe altii cu alt tip... Sa vedem cu cine va alerga RBR in felul asta.
    Red Bull ar putea utiliza motoare V8 de 2.4 litri sau biturbo V6 de 3.5 litri în sezonul 2016
  • Fiind apropiat de filologie, in mod involuntar, nu pot sa remarc decat un singur lucru: ideea e despre Mercedes si voi ati dat-o-n gramatica limbii romane. Bun asa... ce ramane acum sa facem? Nu ne luam si de pozele de la profiluri? :) Of... Ontopic: Mercedes e de acord cu dezvoltarea monoposturilor pentru ca au descoperit ceva nou, mai mult ca sigur. Nu e nimeni atat de deschis la minte incat sa se gandeasca la beneficiul Formulei 1. Nicio echipa din istoria F1 nu a dorit sa schimbe regulamentul pentru ca o tinea numai in victorii si avea nevoie de competitie. Toti doresc victorii si campionate castigate, vor palmares si bani. Eu, personal, sunt mai apropiat de Mercedes si de Ferrari decat de alte echipe, dar sa fim seriosi... nu sunt nemtii atat de blanzi, in niciun sport. Sau uitam de meciul de fotbal Germania - Brazilia care a aratat mentalitatea nemteasca de a da gol peste gol pana la sfarsitul timpului regulamentar de joc? Cat timp e patronaj nemtesc la echipa, se va dori victorie peste victorie in vederea stabilirii de recorduri noi in Marele Circ.
    Mercedes, dispusă să-i lase pe rivali să mărească performanţele motoarelor
  • Trompete...
    Echipele vor putea folosi două sau trei evacuări în sezonul 2016
Pagina
12345...383940...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău