• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

JugaruGabi

  • Membru din 06.10.2014
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 422 in total
  • @zifi, ca fan al lui Schumacher iti dau dreptate ca pilotii germani actuali nu se pot ridica la performantele lui Schumacher, DAR nici Formula 1, ca si competitie si regulament NU face sportul sa mai fie la fel de indragit ca si pana acum.
    Cursa de la Hockenheim din 2016, crucială pentru prezenţa Germaniei în calendar
  • @bai Jumbo Parca nu pot discuta face 2 face inainte de start cu privire la setarile ce trebuiesc facute. Sau de parca nu vor inventa un limbaj codificat astfel incat sa afle ei ce trebuie facut... Nu mai bine s-ar trece la eliminarea butoanelor in cauza si sa se plece fara atatea butoane pe volan?
    FIA confirmă că piloţii nu vor mai fi ajutaţi de echipe la starturi începând cu cursa de la Spa
  • @ferr1, adevarul e ca tenisul este considerat un sport nobil in multe locuri de pe planeta. Deasemenea, de-a lungul istoriei, cine spunea ca ia lectii de tenis arata un semn de putere financiara cat si buna crestere - cultura. Asadar, e oarecum justificata decizia organizatorilor cu privire la vestimentatia lui Hamilton. Nu mai zic nimic de pneurile Pirelli. Sunt extraordinar de bune. Daca ei au zis ca au avut curse si strategii cu doar o oprire la boxe... inseamna ca noi ne uitam la Formula Papusoi. Este foarte interesant sa vedem un sport de "viteza" in care este important managementul benzinei si a pneurilor, nu depasirea de pe asfalt, ci la pituri. Este orgasmic sa auzi "Look after your tyres!", "I have no grip anymore"... "You are slower due to tyre strategy, let him overtake you, you will get it back after pits*.
    Pirelli va schimba compoziţiile pneurilor pentru a garanta 2-3 opriri pe cursă în 2016
  • Dupa cum am spus in un articol anterior, Lotus se lauda ca nu au inca nicio oferta pentru echipa. Uite ca a aparut oferta... E posibil sa se ajunga la un inteles si sa revedem Renault in Formula1. Insa sunt sceptic cu privire la rezultatele lor.
    Renault va negocia în Ungaria cumpărarea echipei Lotus
  • Nimeni nu ar lua motor Honda la cum se chinuie in partea de jos a clasamentului.
    McLaren exclude ca Honda să furnizeze motoare şi pentru altă echipă în 2016
Pagina
12345...484950...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău