• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

JugaruGabi

  • Membru din 06.10.2014
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 422 in total
  • Vorbe... sa vedem ce aduc la Silverstone pentru ca anul asta am avut asteptari mari de la ei, inca de la prezentarea noului monopost in iarna.
    Force India vrea să învingă Red Bull în lupta pentru locul patru la constructori
  • @serban Cand ti-a zis cineva pe un articol anterior ca nu prea stii cu ce se mananca F1, te-ai suparat si ai zis ca te uiti la F1 de la primul mare premiu ce a avut loc in urma cu 66 de ani. Ti se pare interesant ca pilotii sa mearga la viteza de croaziera, sa nu forteze monoposturile pentru a scoate untul din ele, ca sa nu faca gumele patrate, nu? Ti se pare normal ca un blocaj cauzat de o frana brusca sa faca pneul patrat, sa provoace vibratii puternice in monopost si sa il trimita pe pilot la pit pentru schimb de gume? Wow, ce interesanta este cursa cu depasiri la pit! Nu nene, este competitie si depasirile trebuie sa aibe loc pe circuit, fara DRS-uri, fara KERS-uri, fara gume care se deterioreaza dupa 5 tururi de forja si dupa aia patineaza masina ca si cum ar merge pe ulei. Nu, pilotii trebuie sa alerge cu monoposturile, nu sa le conduca la limita uzarii de cauciucuri si la limita consumului de benzina. Astea au fost cele mai cretine idei din Formula 1, in ultimii 5 ani de zile...
    Michelin exclude o licitaţie cu Pirelli pentru furnizarea pneurilor în Formula 1
  • @kimi, esti foarte departe de adevar. Schumacher nu s-a descurcat in F1 de la revenirea sa din mai multe perspective: 1. a declarat la un moment dat ca i se pare absurd tipul de pneu cu degradare prematura... din moetivul asta nu putea sa scoata untul din monopost. 2. Mercedes avea probleme de fiabilitate in era 2009-2013. Cutiile de viteza erau destul de problematice. 3. Aparitia DRS/KERS nu a fost pe placul neamtului. 4. Imbatranise si clar nu mai era acelasi om. Insa cariera de pana in 2006 a aratat ca este un pilot extraordinar care stia ce sa ceara de la echipa pentru a avea un monopost performant. El, impreuna cu Ferrari au ridicat echipa pe culmi atunci cand era destul de jos (in 96). Si sa nu uitam de performantele sale pe ploaie sau cu un Benetton mai slab decat al competitiei. Ma rog, inchei aici. Ma indoiesc ca vei accepta acest comentariu ca unul ok.
    Avancronică Austria - putere germană într-un peisaj pitoresc
  • @Florin, Lauda a facut lobby pentru aducerea lui Hamilton la Mercedes in locul lui Schumacher. Din cauza asta se oftica mereu cand nu castiga Hamilton. Da, Lauda este fanul lui Hamilton si ii place de englez. Eu nu il mai suport pe Lauda pentru ca nu este impartial in garaj astfel incat sa se bucure, ca si consultant de F1 la Mercedes, pentru succesul echipei, ci doar al pilotului pe care il favorizeaza el. Daca gafa de la Monaco se intampla pentru cazul lui Rosberg si castiga Hamilton pe baza acelei greseli, nu era atat de virulent in declaratii. De fapt, s-a vazut cand Rosberg a ramas fara frane in Bahrain (parca?!) si a trecut Raikkonen pe langa el, ca Lauda nu a avut nicio declaratie furioasa asupra echipei ca au ramas pilotii fara frane pe sfarsitul cursei. Toto Wolff se bucura pentru 1-2-uri. Nu conteaza care e primul, nu conteaza care e al doilea. Pe el il intereseaza sa ia Mercedes tot ce poate lua dintr-un mare premiu. Iar asta e o mentalitate buna de lider de echipa. Chestia asta cu jocul de culise, a fost anul trecut la Monza, dupa ce Rosberg i-a distrus cursa lui Hamilton la Spa. E cam absurd sa gresesti de 2 ori in perioade cheie in acelasi viraj, in acelasi fel, iar "intamplator" sa pierzi locul 1 din gafa aia.
    Rosberg consideră că a remediat problemele care îl împiedicau să câştige curse
  • @FanF1 - dar ce il impiedica pe Hamilton sa ceara dreptul de a participa in teste in locul lui Pascal Wehrlein? Astea stiu ca se fac in urma discutiilor cu toti pilotii - ca sunt de teste sau nu. Nu decide Mercedes cu forta, se fac sedinte si se discuta care vor fi pilotii care vor sa fie in cockpit in zilele de teste. Poate Hamilton are alte planuri si nu vrea sa isi ocupe ziua de testare pe monopost si a lasat locul altcuiva. @Nae - "Nu au reusit nici macar sa se califice pt o cursa de F1 (studiaza in arhive si vei gasi)". Prima femeie care ia startul in cursa de F1 este Maria Teresa de Filippis in 1958 - participa in 5 curse. A doua femeie care participa in 2 sezoane de Formula 1 si care ia prima jumatate de punct este Lella Lombardi 1974-1976. Mai sunt inca 3 care au luat starturi, au participat maxim 3 curse si nu au luat puncte. Asta am gasit eu in arhiva. E adevarat, femeile nu au facut performanta in Formula1, dar sa ajungi sa spui ca nu sunt construite pentru sportul asta, ca are ceva forta G cu saraca femeie, e aiurea. De altfel, antrenamentele de fitness, sala, etc se fac foarte strict si au menirea de a intari corpul exact pentru aceste forte care pot actiona asupra lui. @lcr - asta cu capriciul dnei Wolff e relativa. E adevarat ca locul ei acolo e un pic cam ciudat, mai ales ca este sotia patronului de la Mercedes - dar nu se stie ce intelegeri au ei pe acolo, si numai intr-o tara ca a noastra se pot trage din prima concluziile ca e vorba de nepotism si chestiuni de acest gen. Asa are si Lotusul femeie ca pilot de teste (bine, Lotusul are o lista garla de piloti de teste), daca era ea la testare tot atata gargara era?!
    Programul echipelor în testele din Austria. McLaren va utiliza un număr mai mic de update-uri
Pagina
12345...535455...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău