• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

JugaruGabi

  • Membru din 06.10.2014
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 422 in total
  • Leclerc si Ericsson confirmati la Sauber in 2018.
    Alfa Romeo revine în Formula 1 după 32 de ani: sponsor principal pentru Sauber
  • Ce e prea mult, strica. Coroborat cu numarul maxim de motoare admise / sezon, e o reteta a unor insuccese. Asa au crezut si cei de la FIA cand au decis sa bage DRS-ul si KERS-ul in urma cu ceva timp. Din cate vad, nu sunt foarte multi fani care sa se bucure de aceasta tehnologie si de modul cum se fac depasirile acum. Daca vor sa extinda totusi numarul de curse, sa renunte la aberatiile cu privire la limitarea costurilor: numar de motoare nelimitat, carburant la discretie. Sa mai lase si sportul nitel liber. Daca nu vor face asta, sa o lase asa. In plus, fanii nu vor circuite stradale in care se fac trenulete. Vor circuite.
    Formula 1 ar putea renunța la antrenamentele de vineri: "Putem avea mai multe curse în calendar"
  • "Este un comisar idiot care ia mereu decizii împotriva mea." Sa nu comentam totusi. In anii trecuti au fost regulile cu privire la miscarea pe zona de franare, reguli incalcate in mod repetitiv de micul tauras, si a fost iertat mereu. Acum vine si se lamenteaza ca i se face nedreptate. Nu e chiar ok cum pune problema. Intr-adevar, e absurd sa ii iei locul 3 pentru asa ceva, dar declaratia lui nu se leaga. "Sper ca anul viitor să nu vină nimeni, pentru că în astfel de cazuri sportul nu are sens" Nu decide el cine sa vina la spectacol si cine nu. Asta e alta replica de copil si ar trebui sa fie mai rezervat in astfel de comentarii.
    Verstappen, furios după pierderea podiumului în SUA: "Penalizările idioate omoară Formula 1"
  • Sunt si eu curios care sunt cretinii care pot da dislike la o informatie tehnica cu privire la cauza abandonului lui Vettel. Hai, ca dai dislike cand cineva spune parerea despre cursa mai inteleg, dar cand ai o informare - deci nimic subiectiv - si dai dislike... trebuie sa fii un retardat notoriu. Au aparut destui cretinei pe site-ul asta cu drept de vot. Cu asta am terminat pe aici.
    Hamilton a câștigat la Suzuka și are un avans de 59 de puncte după abandonul lui Vettel. Verstappen și Ricciardo, pe podium
  • Cauza abandon Vettel: o bujie. http://formula1.ferrari.com/en/japanese-grand-prix-2017-seb-let-down-by-a-spark-plug/
    Hamilton a câștigat la Suzuka și are un avans de 59 de puncte după abandonul lui Vettel. Verstappen și Ricciardo, pe podium
Pagina
12345678...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău