• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

JustinV

  • Membru din 17.02.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 26 in total
  • Masini electrice ... ok .... sunt pro chestia asta dar eu imi pun o intrebare: Deci autonomia este undeva la 150 - 160km corect ? Pentru autonomia asta ai nevoie de curent (fie de la priza fie de la franare) dar de ce mama masii nu pun astia un panou solar pe masina ? De asemenea de ce nu se poate implementa in fiecare roata (in janta mai exact) un sistem piezoelectric http://en.wikipedia.org/wiki/Piezoelectricity ? ma gandesc ca ar fi simplu si energie s-ar genera in prostie pentru autoturismul oricum este greu, lucru care face cauciucurile sa preseze solul iar aerul din cauciuc ar presa asupra acestui sistem aflat in janta. Prin presiune ai energie -> autonomie mai mare. De asemenea tot la roti se pot pune 2 magneti - unul pe roata si unul pe sasiu. curentii generati de acesti magneti in timpul rularii autovehiculului pot genera electricitate -> autonomie mai mare. In concluzie intrebarea mea este: de ce nu se aplica chestiile astea la autovehiculele electrice ? Mi-ar comveni sa dau 50 - 100 de mii pe un "jeepan" electric si sa merc cu el cat vrea muschiul meu si acel autovehicul sa genereze atata electricitate incat sa o dau inapoi in retea si sa fiu platit pentru ea ! :)
    Doi englezi au parcurs 1.367 kilometri cu Tesla Roadster cu doar 10 ore de încărcare
  • Articolul este foarte ok Masini electrice ... ok .... sunt pro chestia asta dar eu imi pun o intrebare: Deci autonomia este undeva la 150 - 160km corect ? Pentru autonomia asta ai nevoie de curent (fie de la priza fie de la franare) dar de ce mama masii nu pun astia un panou solar pe masina ? De asemenea de ce nu se poate implementa in fiecare roata (in janta mai exact) un sistem piezoelectric http://en.wikipedia.org/wiki/Piezoelectricity ? ma gandesc ca ar fi simplu si energie s-ar genera in prostie pentru autoturismul oricum este greu, lucru care face cauciucurile sa preseze solul iar aerul din cauciuc ar presa asupra acestui sistem aflat in janta. Prin presiune ai energie -> autonomie mai mare. De asemenea tot la roti se pot pune 2 magneti - unul pe roata si unul pe sasiu. curentii generati de acesti magneti in timpul rularii autovehiculului pot genera electricitate -> autonomie mai mare. In concluzie intrebarea mea este: de ce nu se aplica chestiile astea la autovehiculele electrice ? Mi-ar comveni sa dau 50 - 100 de mii pe un "jeepan" electric si sa merc cu el cat vrea muschiul meu si acel autovehicul sa genereze atata electricitate incat sa o dau inapoi in retea si sa fiu platit pentru ea ! :)
    Am testat trei maşini electrice prin Bucureşti: plonjon în necunoscut
  • Masina este extraordinar de frumoasa, si sper si eu, ca atunci cand voi avea 45 de ani sa imi faca si mie cei de la Ferrari un asemena super car. Il voi numi SuperRomania 45 si mi-l doresc pe culoarea visiniu. De asemenea sper ca pana atunci masina sa poata fi achizitionata doar cu motor electric.
    Ferrari Superamerica 45, supercarul construit pentru un miliardar american
  • Misto, deci daca la japonezi se v-a pune in practica pana in 2015 acest proiect, Romania v-a beneficia de acest proiect in 2035. Yey !!
    Japonia: Maşinile cu hidrogen vor fi mai accesibile din 2015
  • era normal sa zica de golful este demn de incredere, doar reclama e facuta de VW. Totusi ramane o idee mare si predominanta: Cumperi un lucru folosit si s-ar putea sa realizezi ca defapt ai aruncat banii pe apa sambetei sau mai rau chiar viata. Acum fara nici o aluzie la VW si ca sa fim in ton cu ideea olandezilor, cate din golfurile aduse din afara (ma refer la cele din '90 - '99), care circula pe mirificele noastre autostrazi, abia se mai tin pe roti ? Dai 1500 pe un golf din '95 mai dai 600 inmatricularea si apoi te apuci sa bagi bani in el ... ma intreb, in cazul unui impact ce sanse de supravietuire as avea intr-o astfel de masina ?
    VIDEO: Ai încredere în vânzătorul viitoarei tale maşini second-hand?
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC momentan nu mai coduc :D
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Infiniti FX45
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău