• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

KaNe

  • Membru din 03.09.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 188 in total
  • Faina paleta de culori....Prin acel galben, au impuscat si galbenul de pe noile pneuri Pirelli. Ma intreb cum o sa arate acel galben(cam turbat) in combinatie cu argintiul de pe un McLaren sau cu rosul de pe Ferrari >:)
    GALERIE FOTO: Renault a prezentat noile culori pentru sezonul 2011
  • Mirciulica!!! :) La Multi Ani!!! Legat de ceea ce a zis MW in acest interviu, asa cum am mai zis intr-un articol mai in spate, eu cred ca asta este principalul motiv pentru care McLaren si poate si RBR au amanat/amana lansarea MP4-26, respectiv RB7.... si anume de a-si conserva cat mai bine "secretele" in perspectiva cursei inaugurale de la Bahrain!!! Chiar sunt curios cu ce "arme" secrete se vor prezenta in acest sezon, tenorii F1(McLaren, Ferrari, RBR si Mercedes). Abia astept sa inceapa noul sezon!! BTW Mircea...Esti din Oradea?? Nu vi la Hungaroring anul asta? Eu sunt din TM si tare mult vreau sa ajung anul asta. Eventual lasa-mi un PM(??) sau adresa de mail unde sa te gasesc sa vbm....
    McLaren promite inovaţii tehnice pentru noul monopost
  • eu cred ca in adancul sufletului lui, cel mai periculos adversar a ramas tot Lewis, de care ii teama si sa-i rosteasca numele. A fost si inca a ramas un cosmar pentru el, pe care cu greu il poate digera.
    Alonso: "Schumacher este principalul adversar în 2011"
  • Eu sunt interesat de poze, dmd....Legat de Hungaroring 2011....mai mergi si anu' asta? Sau care este interesat sa mearga, intrucat as dori sa merg si eu, insa n-am trupa.... :|
    Ferrari, Renault şi Sauber anunţă programul testelor la Valencia
  • Atat la RBR cat si la McLaren, cred ca principalul motiv pentru care nu participa la prima sesiune de teste cu monoposturile noi, este acela de a-si tine secret detaliile tehnice cat mai departe de concurenta, chiar si pentru o perioada scurta de timp care la final se poate dovedi ok, intrucat rivalilor le va lua ceva timp pana ce le vor implementa si mai ales pana isi vor da seama cum functioneaza in primul rand(vedeti F-Duct-ul sau blown-exhaust-ul din 2010)
    Red Bull speră să participe cu noul monopost la prima sesiune de teste
Pagina
12345...192021...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău