• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • @PMC: Subscriu, subliniind că durata de viaţă a Li-Ioanelor e direct proporţională cu capacitatea lor (logic: dacă-s mai mici necesită mai multe cicluri de încărcare pt. acelaşi kilometraj.) D-aia şi scuterul meu electric şi-a dat duhul recent -- noroc că vine iarna fiindcă o baterie nouă, fie ea tot chinezărie, costă cam jumate cât obectu". Ontopic acu, sunt totuşi binevenite orice optimizări ca asta e-tronică. De remarcat şi uşoara ieftinire a BEV-ului Audi, cu orientare clar fiscală (e-bonusul nemţesc e valabil doar la preţuri sub 60.000 euro fără TVA.)
    Îmbunătățiri pentru SUV-ul electric Audi e-tron: autonomie mai mare și pachet exterior S Line
  • ...A rămas cumva lefteră Banca Vaticanului ?! Mă mir că nu i s-a donat un e-Zoe, sau chiar o biclă Pegas, să fie mai eco-papa-mobil. :-) Lăsând gluma deoparte, transpare şi-un şpil subtil din ştirea asta cu donaţia LOW-COST. Adică o sugestie prin sancto-exemplu -- la derută, clar -- de pregătire pentru vremuri şi mai grele. Ţintită evident spre Turmă, nu şi tartorii-păstori.
    Papa Francis a primit cadou un Dacia Duster: SUV-ul a fost adaptat la nevoile de mobilitate ale Suveranului Pontif
  • P.S. @vianu: Parțial ai dreptate cu stocurile zero. Nu trebuie uitate însă problemele tot mai acute pe care le au majoritatea producătorilor cu furnizorii de baterii, egal dacă japi-chinezi-coreeni-polonezi. ...Furnizori care deja încep să atingă limita superioară a producței / livrării de Li-Ioane (dar toată lumea doarme :-)) -- și asta la doar cca. 1,5% vânzări BEV globale din total vehicule. Fără să fiu Tata Omida, mă pot risca totuși la o predicție: după o creștere (forțată) spre 10% a vânzărilor BEV în anii ce vin, urmează o scădere inevitabilă, cu stabilizare pe la 5-6%. ...Nu doar din cauza bateriilor însă, fiindcă pe măsura creșterii parcului BEV își va arăta colții problema aia de logistică -- recte explozia imposibilă a producției / distribuțiiei de... curent -- uitată de everybadea (cu excepția agerului @ignis p-aici.) P.S. offtopic: Nu-l văd bine pe fericitul neamț posesor de e-Golf 100K din poză -- care ar face mai bine să devină vegan decât eco-fan, la șuncile lui. :-)
    Volkswagen e-Golf a atins pragul de 100.000 de unități vândute: performanța, la 5 ani de la debutul producției
  • Răspunzând la clasica întrebare *Ce făcuși în ultimii 5 ani?* Herr Golf-ICE se laudă cu o medie a vânzărilor de cca. 500.000 / an (max. 534.325 exemplare mai precis.) Media fratelui electrocutat de cca. 20.000 / an nu-i deci rea, dar nici aiuritoare la doar 4%. Nu trebuie uitat nici c-a fost stimulată prin diverse e-bonusuri, plus de o reducere a prețului cu cca. 8.000 € anul trecut. Mai e deci mult până departe... @Edikkk: D-aia succesul *nebun* al VW ID.3 rămâne de confirmat, mai ales dacă e-subsidiile scad ori se anulează, ca-n China. OK, la nemți e pe dos deocamdată după ordinul primit de-mai-sus(de fapt de-mai-jos, unde urzesc Nefârtații :-)) de Merkeloaia. ...Dar la francezi de pildă deja s-a schimbat macazul (de la anu, cei 6.000 € e-pomană se mai dau pt BEV-uri cu preț sub 45K €, celor până-n 60K doar 3.000, iar celor care-și permit să cumpere electrice peste 60K € -- nimic.) Nu mai zic că la chinezi chiar au început SĂ FIE destule EV-uri pe stoc... ;-)
    Volkswagen e-Golf a atins pragul de 100.000 de unități vândute: performanța, la 5 ani de la debutul producției
  • @Lucian: Tu ești, Dan Suciu? ...Sau poate Adrian Vasilescu ?! -- că Isărescu nu cred să comenteze p-acilea. :-) P-o notă ceva mai serioasă: în teorie e parțial valabil ce spui, dar problematica băncilor-deficitelor-taxelor-creditelor e atât de tentaculară, încât poate justifica... absolut orice decizie financiară, bună sau rea. N-o mai lungesc așadar, însă adaug doar ordinul-circulară al Elitelor, niciodată declarat public dar mereu aplicat întocmai și la timp: *Privatizați orice profit și socializați oricare pierdere !!!*
    Supraaciza la carburanți va fi eliminată: prețurile ar trebui să scadă cu circa 0.3 lei pe litru
Pagina
12345...153154155...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău