• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • P.S: Fiindcă trăim în era post-adevăr, nu mă surprinde autonomia afișată-n clip pe bord -- 317 km cu bateria încărcată 96%. ...Păi unde-s ăia 470 km WLTP ?? (hai 450 km cu 4% storși la staționare sau de temperatura ”scăzută” cică = 15 grade... cu plus totuși.) P.S.@ Măfănikk: Bănuiesc de ce nemțeștile te înfurie și nu mă bombardezi cu palme roșii când beștelesc vreun BMW: ți-ai surprins nevasta cu amantul într-unul. :-) Și sigur ești posesor de Kia/Hyundai... dar cu Reno care să fie explicația?! Aham, ai mașină de servici un Logan. D-ăla alb / chel pentru tablagii.
    Ai carte, ai parte
  • Știu că de gustibus non hipopotamus, dar tot nu-nțeleg ce poate plăcea la matahala asta suv-crossovero-hatch-coupe miniaturizată cumva. N-are practic lunetă și nici vreo rudenie stilistică cu Megane, dar bine că-i cocoțată pe rotoaie de 20 inci și vine cu ”semnături luminoase” inutil îmbârligate. E și mai grea decât Tesla Model-3 de bază (cu autonomie mai mare și de la 43.800 € prin Vest), deși mai scurtă c-o juma” de metru și mai debilă cu 86 CP. De neînțeles și încărcarea versiunii standard la doar 7,4 kW / AC, Zoe sau chiar Twingo-e având putirința de 22 kW / AC fără suprapreț.
    Ai carte, ai parte
  • Oribilă măzgăleală, da-s curios câte milioane le-a halit nemților geniul creator al iepurașilor gonflabili. :-) https://en.wikipedia.org/wiki/Rabbit_(Koons) ...Care puțini știu c-a fost o vreme însurat cu ”angelica” Cicciolina. :-P Promovată și ea în politică exact ca nuca-n perete, deși unii văd normală asocierea bagaboantelor cu parlamentele. Anti-arta kitschoasă vândută întru degradarea programată a spiritului e o temă inepuizabilă, dar mă tem că s-o-nsera (și colegul @dan_grc s-ar supăra) dacă aș aprofunda. Și oricum nu doar BMW apelează la pseudo-ersonalități pentru reclamă = sufletul profitului. P.S. @Mircea_Badea: Ce are bre sula cu prefectura? Adică taycanul înzăpezit cu beamveul măzgălit.
    Un nou Art Car BMW: ediția specială THE 8 X JEFF KOONS, disponibilă și în România
  • Da, interesante jantele, dar și greu de curățat filigranurile alea. Altfel e reușit ca stil, chiar dacă silueta-i inspirată din SEAT León-ul M1 (1999) sau și mai vechea Alfasud. Ioniq 5 îmi pare mai original în orice caz. Deși coreenii evoluează continuu, la fel de continuu cred că 73 kWh-n baterie sunt prea puțini pentru aproape 400 kW putere maximă. Felicit oricum pe cei cu suficient bănet încât să nu se gândească la valorea de revânzare după 8-10 ani. De autonomia reală (250-300 km) nu mai zic nimic, că oricum nu-l am în vreo listă.
    Detalii tehnice Genesis GV60: până la 490 CP și 517 kilometri autonomie
  • Halal luxuriant -- încărcarea la 22 kW AC e opțională ! (serie pe Twingo electric de ex...) Pe tema stilului amorf-strict-funcțional n-are rost să fiu iar de-a surda... vorbete. :-) În rest, subscriu la opinia lui Edikk -- banii-s unica mică problemă a BEV-urilor. La fel ca a unui boschetar din zona mea, mort recent săracu -- n-avea nicio problemă, doar banii îi lipseau. :-P P.S.: Hai băbăieți cu palme roșii fără număr, ca să vă meritați banii. :-)
    Noul Mercedes-AMG EQE debutează cu până la 687 CP și 533 kilometri autonomie
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău