• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • Șezi blând, Edikkă taică -- deși e tricicletă, nu-i pentru salvatorii lu Planetă.:-) Au încercat de fapt să fie eco-freako și Morganii cu triciclul-prototip ștecheros EV3, dar s-au lăsat păgubași -- ghici de ce? Fiindcă, deloc surprinzător, au aflat că nu exista CERERE ! Pare oricum reușită noutatea, deși puriștii (je inclus) nu prea-s împăcați cu dispariția V2-ului de origine moto din bot. Nu-i ieftin la vreo 50K €, da-i totuși mai accesibil decât precedentul P101 de +60K € (cu motor choppero-americănesc S&S de 2.0 litri, abandonat din motive Euro-6). E însă mai greu cu vreo 110 kile -- normal cu motorul Ford, responsabil de scorul relativ mic al jucăriei. P:S: Când / dacă oi avea timp, v-oi povesti cum se conduce / comportă așa ceva. ...Chiar dacă risc să depășesc recordul de 232 smetii roșii încasate. :-P
    Noul Morgan Super 3: motor de 1.5 litri, cutie de Mazda și 635 kilograme masă proprie
  • Încep să cred că BMW pierde bani la fiecare i4 vândut -- tot propagandistic motivați? - posibil. Fiindcă un M3 Comp. 4WD e 95 de mii (ca să comparăm mere cu mere) vs. 66 mii buleftricu”. ...Și asta fără eco-bogdaproste, cu care prăpastia prețurilor se adâncește la vreo 40 de mii. În fine, dincolo de raportul teoretic preț/performanțe net superior, electricul bavarez vine la pachet cu aceleași limitări specifice BEV-urilor de performanță. Pentru că targetul de clienți vizat și-l permite însă -- vorbim aici mai ales de ”periferice” gen vilă-panouri-etc --, e de luat în calcul.
    Electric versus benzină în duelul dintre BMW i4 M50 și M3
  • Cred că n-ar strica și un studiu de fezabilitate, cu consultanță întinsă pe 3-4 ani. :-) Serios acu, ce pușca mea autoritate mai au ”autoritățile” dacă trebuie întâi să se milogească la Înalta CurtE.U. sau, mai dihai, și la transnaționale ??!! P:S:@tatraurs: Subscriu, deși unii au habar de ce ni se pregătește -- pe față de-o vreme. Deși SF, unica soluție viabilă-n haosul actual atent programat întru disoluție zic c-ar fi naționalizarea resurselor naturale.
    Prețuri mai mici la pompă: Acciza la combustibil ar putea scădea cu 50% pentru o perioadă de 3 luni
  • Stil previzibil -- ca van VW, dar și ca ID.x, nu putea arăta altfel. Remarc doar din nou colorația curcubeu a camuflajului LGBTQ-etc -- nu mă miră însă, că valul electrificării inevitabile musai tre”să ne ajungă cică de la spate. :-)
    Imagini noi cu Volkswagen ID. Buzz. Va avea 201 cai putere și propulsie spate
  • Tentația să strig ”sacrilegiu !” era mare, dar mi-a mai trecut aflând că nu-i cu ștecher măcar. :-) Și nici nu pare dizgrațios. Totuși, pe Porsche i-am înțeles cumva că erau la rigolă când au nășit Cayenne. La fel, pe Aston Martin cu DBX... dar fierarii stau bine-mersi cu mălaiul, ce i-o fi apucat? Plus să-l mai și boteze Purosangue... bleah. Puteau să actualizeze GTC4Lusso abandonat anul trecut parcă (practic FF-ul din 2011) -- un shooting-brake 4WD f. reușit. OK, doar pentru tartorii cu biciul și el, dar suficient ca vitrină tehnologică și un SUV-ersatz onorabil prin confort și garda la sol variabilă. Clar, italienii tre”să mă coopteze-n consiliul de administrație. :-)
    Primele imagini neoficiale cu viitorul SUV Ferrari Purosangue
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău