• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • Update: remorcherele ajung la vasul abandonat abia miercuri -- aleluia, RIP etc. https://www.reuters.com/business/container-ship-carrying-volkswagen-vehicles-catches-fire-near-azores-2022-02-18/ Și fix 189 Bentley sunt - adică erau - la bord, unde focul litiu-(ghin)ion arde tot. ”Lithium-ion batteries in the electric cars on board have caught fire and the blaze requires specialist equipment to extinguish, captain Joao Mendes Cabecas of the port of Hortas said.” Acum abia înțeleg de ce netam-nissan mă sfătuia să nu mai parchez mașina la Carrefour lângă Tesle. Ba nici lângă motostivuitorul lui electric. :-)
    Volkswagen a pierdut peste 300.000 de mașini la uzina din Wolfsburg din cauza crizei semiconductorilor
  • @tatraurs: Din cele 4.000 de VAG-uri de pe vaporul în flăcări, 1.100 erau Porsche-uri. Multe electrice (Taycan), plus VW-uri ID.4. ...Coincidență ? -- Nu, doar ghinion, vorba Dulapului Imobiliar. Nothing to see here, move along. :-P
    Volkswagen a pierdut peste 300.000 de mașini la uzina din Wolfsburg din cauza crizei semiconductorilor
  • Edică tată, curentul ”de la Soare” nu-i deloc moca -- uiți deci subit niște jdemii de € pentru panouri fotovoltaice, invertoare etc. și mai ales baterii ”long life / deep discharge cycle”. Nu mai zic de costul vilei aferente. Ori de reîncărcarea de la Soare peste noapte.:-) Și nici de triplarea prețului per kWh, care nu m-ar mira să-l ajungă curând p-al litrului de ”dino juice”. Află deci că ”retrograda” mea Mazda 2DE (Euro 5 totuși) deja mă costă MAI PUȚIN ca o buleftrică alimentată de la Ionity, la 5-6 l/100 km consum mediu vară/iarnă. Plus că dă fum oricărui BEV și mai forțos, la doar 900 kg ale ei (am electrizat-o cumva, cu baterie LiFePo4 - pe 12V, ce credeai ? :-P). @xxx: Cred că n-ai intrat demult pe AM -- altfel vedeai alt bilanț pro / contra electrocaznice. Idem, apropo de vehemența argumentației (lipsă oricum) a celor pro-ștecheroase.
    Ai carte, ai parte
  • Nu-s nasoale și-s chiar fiabile Ficățelele-n ultima vreme, doar motoarele Firefly dezamăgesc prin consum (cu 10-15% mai mare decât concurența). A, și cutiile automate Fiat de ultimă generație au reacții întârziate ori kick-down-uri aiuristice, că până și testerii italieni le beștelesc. Ce mai rămâne deci din ele? - nu prea știu. :-P P.S. De acord, alt minus e că n-au două camere -- eu fără 3 camere și dependințe nici nu discut. :-)
    Fiat lansează versiuni hibride pentru 500X și Tipo. Sistem mild-hybrid de 48 de volți și 130 de cai putere
  • @PMC: Pe scurt, autonomia reală e-megănoasă - iarna - o apreciez la 140-200 km max. (pt. 40-60 kWh.) Pe lung și ca să-i enervez și mai tare pe ekkko-mincinoși, obiectivele ”ambițioase” pt. 2030 rămân fantasmagorice. Chiar presupunând că UE va mai exista p-atunci, fie și horcăind călare pe mormane de hârțoage restrictive. ...Cât de idioți ne cred totuși ca să punem botu la aberații tip ”continent cu emisii zero”? A, poate doar dacă ne interzic și expirația - chestie posibilă doar la 2 metri-n subsol. Fiindcă fie și doar vânturile emise de viitorii vegani prin decret vor conține metan+CO2 cât nu poate neutraliza Greta nici cu deștele-n priză. :-)
    Ai carte, ai parte
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău