Apropo de taxiuri clasice: la mine în oraș au aparut niște stickere pe unele taxiuri, care anunță că poți plăti cursa cu cardul bancar. Te urci bucuros în mașină, după care șoferul îți zice: "Aaa, îmi pare rău, dar nu funcționează POS-ul!". Sau: "Știți, eu nu știu d'astea, mi le-a pus șefu' pe mașină! ". Nici până acum nu am reușit să plătesc cu cardul. Mai mult, dacă n-am avut suficient cash la mine, au preferat să primească mai puțini bani, decât să mă aștepte până scot ceva de la un bancomat!
Încă ceva: de 13 ani am avut doar baterii Rombat. Culmea, cea instalată din fabrică, pe automobil nou, a ținut cel mai puțin. Dar am chinuit-o foarte mult, recunosc. Am schimbat-o după 3 ani. De atunci am fost mai atent. Bateria actuală are 6 ani și e într-o stare bună.
McChris,
Bateria de pe Sirion putea să-și dea duhul și din cauza unei exploatări greșite. În altă ordine de idei, bănuiesc că bateria instalată pe mașinile noi nu sunt depozitate foarte mult de la momentul în care au fost formatate. Mai demult, am văzut și eu pe forumuri destule critici la adresa unor baterii, printre care și Varta. Dar nu știu cât de obiective sunt aceste relatări. În schimb, o baterie aftermarket poate sta mult in depozite și magazine, fapt ce duce la sulfatarea prematură a lor. In mod normal, o baterie Pb-acid trebuie pusă la încărcat (macar o dată la 3 luni) și trebuie ferită de temperaturi extreme, chiar dacă este doar depozitată. Altfel, există riscul să cumpărați o baterie compromisă din start, indiferent de marcă.
Ultimele comentarii
1306 in total