Informații despre motorizările lui Kia Stinger facelift: propulsorul V6 de 3.3 litri rămâne în ofertă, dar asiaticii renunță la unitatea diesel de 2.2 litri

de Cornel Șocariciu
Joi, 27.08.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Kia oferă câteva informații referitoare la motorizările lui Stinger facelift. GT-ul producătorului asiatic renunță la motorul diesel de 2.2 litri, în timp ce unitatea pe benzină de 3.3 litri va fi disponibilă în continuare. La fel ca până acum, varianta de bază va avea un motor pe benzină de 2.0 litri.

La începutul lunii august, Kia a publicat primele imagini și informații referitoare la Stinger facelift. Modelul producătorului asiatic va miza pe câteva noutăți estetice și pe o serie de îmbunătățiri pentru interior.

Acum, Kia a oferit și câteva informații despre motorizările lui Stinger facelift. GT-ul constructorului asiatic renunță la motorizarea diesel de 2.2 litri.

La fel ca până acum, versiunea de bază va fi echipată cu motorul de 2.0 litri capabil să dezvolte 255 de cai putere la 6.200 rpm și 353 Nm între 1.400 și 4.000 rpm.

Pe piețele din Coreea de Sud, Mexic și SUA, Kia Stinger facelift va putea fi comandat cu o nouă motorizare pe benzină de 2.5 litri cu patru cilindri care dezvoltă 304 cai putere la 5.800 rpm și 422 Nm între 1.650 și 4.000 rpm.

Vârful de gamă va fi reprezentat de versiunea Stinger GT facelift.

Sub capota acesteia se va afla același motor V6 de 3.3 litri. Conform reprezentanților producătorului asiatic, Stinger GT primește un sistem de evacuare sport, iar astfel, unitatea dezvoltă 373 CP și 510 Nm (370 CP și 510 Nm fără noua evacuare).

Oficialii Kia spun că acest sistem va fi oferit standard pe toate versiunile GT, cu excepția celor comercializate în Europa și Rusia. Pentru moment, asiaticii nu menționează dacă sistemul de evacuare va putea fi comandat opțional și pe Bătrânul Continent.

La interior, Kia a pregătit un instrumentar de bord mixt (digital + analog) disponibil standard cu un ecran central de 4.2 inch (vechea variantă avea un display de 3.5 inch), iar opțional, clienții pot alege instrumentarul Supervision cu ecran de 7 inch.

Standard, Stinger facelift va fi echipat cu un sistem multimedia cu ecran de 8 inch, iar în funcție de piață, asiaticii oferă și un display central de 10.25 inch.

Tot în funcție de piață, Kia introduce un sistem pentru pornirea motorului de la distanță și un sistem pentru controlul funcțiilor climatizării.

Pe lista sistemelor de siguranță și asistare, Kia menționează următoarele: sistem de asistare pentru evitarea coliziunilor frontale, sistem de asistare la părăsirea benzii de rulare, sistem pentru monitorizarea unghiului mort cu funcție pentru evitarea coliziunilor, sistem inteligent pentru avertizarea cu privire la depășirea limitei de viteză, asistent pentru monitorizarea șoferului, cruise control inteligent capabil să preia informații de la sistemul de navigație și un sistem pentru avertizare cu privire la traficul din spate cu funcție pentru evitarea coliziunilor.

Debutul comercial pe piața din Coreea de Sud va avea loc în al treilea trimestru al anului.

Ulterior, GT-ul va fi introdus și pe restul piețelor în care activează constructorul asiatic.

Comentarii (6)

  • stai ... ce? ce masina e asta? ca nu am mai vazut sigla aia. La altii cand au schimbat un pic sigla am citit cu 3 sapt inainte ca urmeaza sa se schimbe plus alte 3 dupa schimbare. Aici nici un cuvant
    10 2
  • netam-nissan
    https://www.caradvice.com.au/537640/kia-e-badge-explained-debuts-on-korean-stinger/

    cam incurcata deci treaba cu emblema E dle eu, dar se pare ca e doar pentru coreeni la ei acasa.
    daca era vorba de VW citeam 3 ani despre schimbare nu 3 saptamani.
    12 2
  • hazard
    daca vreti sa cumparati nu uitati sa intrebati cat de des se face revizia ;)
    3 0
  • Chiar arată bine mașina asta. Ce mă miră este faptul că nu văd nicio variantă electrificată, un mild hibrid, ceva.
    3 1
  • @LR cred ca asta este printre ultimele modele ale constructorului care vor fi electrizate, pentru ca nu ar avea rost. Modelul asta este un GT, conceput sa ofere placerea condusului pe distante medii si lungi. Electrificarea propulsoarelor ajuta la fataitul prin oras cu multe porniri si opriri, si atunci (cel putin in prima faza) doar masinile ce tintesc zona aia vor primi motoare hibride si/sau electrice. Si pentru orase exista compactele si subcompactele (normale sau inaltate).
    6 0
  • Banuiesc ca urmatoarea generatie va fi electrica. Sau nu va mai fi deloc.
    5 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru