Așa cum a observat și demin2609, " greutatea este de doar 450 de kilometri", drept pentru care îl somez pe autorul perlei să testeze această mașinuță, dar în varianta cu autonomie de 300 de kilograme și cu superprețul de 20.000 de lei! :)
Păi, mai ieri am citit articolul despre MAN TGE. Oare ce zice Dieter Zetsche despre asta? Și el ar putea să râdă de VW Crafter îmbrăcat în haine de MAN.
Din câte știu, Transporter are la bază grupul motopropulsor amplasat transversal, cuplat la puntea față (uneori, cu priză și ax cardanic pentru puntea spate, variantă cunoscută ca Transporter Syncro). Crafter, în schimb, are grupul motopropulsor amplasat longitudinal + cardan către puntea spate; eventual, prin intermediul unei cutii de transfer, se poate cupla și puntea față, rezultând varianta 4x4.
Mă gândesc că MAN TGE împrumută aceleași soluții tehnice. Dar, ce să zic, sunt unii pe aici care știu ei mai bine.
Ultimele comentarii
1306 in total