• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

MF

  • Membru din 19.10.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 164 in total
  • 1.8L - 97 CP - 140 Nm Top speed: 172km/h 0-100 in 11.9s Tractiune spate Daca mergea constant cu 130 avea timp sa faca si pauze in 24 ore. Nu e rau deloc pentru 1960 cand a aparut primul model. E chiar mai tare ca Fiesta mea 2005 :))))
    4.5 milioane de kilometri cu o singură maşină: un Volvo P1800 din 1966
  • Trebuie verificata viteza maxima. Daca depaseste 100km/h este posibil. Sa nu uitam ca vorbim de SUA unde aveau drumuri bune si atunci.
    4.5 milioane de kilometri cu o singură maşină: un Volvo P1800 din 1966
  • Uitati si un articol bun. De ce nu este corecta impozitarea In timp ce primariile/guvernul/conducerea sperau sa se opreasca ninsorile iarna trecuta si se rugau la cer, oamenii cu suflet au scos masinile lor cu motoarele mari si i-au scos pe cei cu 1.2TSI din zapada. Probabil ca fac acelasi lucru si acum in zonele inundate ale tarii si saracii nu se mai gandesc ce taxe ii asteapta la intoarcerea acasa, se gandesc doar la cei pe care ii salveaza! RUSINE! RUSINE! RUSINE! RUSINE! RUSINE! RUSINE!
    Cresc impozitele auto şi asigurările RCA şi CASCO
  • Pe de'o parte e bine ca masinile cu motor mare sunt impozitate mai mult. Cred insa ca acest lucru trebuia aplicat motoarelor mai mari de 3 litri si nu de 2. O impozitare buna ar fi fost dupa putere asa cum spunea cineva mai sus, sau dupa emisii asa cum un 2.0T polueaza cat un 3.2 aspirat sau cum un 1.4T polueaza mai mult decat un 2.0 aspirat. Sunt atatea masini cu motor de 2.5-3 litri care au putere mica si emisii ok oamenii le cumpara nu pentru ca sunt motooare mari cum cred toti copiii care s-au urcat in prima lor masina pe care scrie TSI, ci pentru ca acele masini sunt facute sa reziste si unii le tin chiar si 200-300.000km, 5-10 ani sau pana pica. Acum de ce sa il ii dam in cap omului ca se foloseste de investitia sa? Unii fac bani cu masinile, nu se plimba pe Magheru sau Dorobanti. Se stie ca producatorii vor vanzari mari si constante si prefera ca durata medie de utilizare sa fie de 100.000km/4 ani (cam cat rezista noile motoare), dar asta e doar o strategie de marketing.
    Cresc impozitele auto şi asigurările RCA şi CASCO
  • Pentru ceea ce este si ce stie sa faca, merita banii. Insa, pentru ca este privita ca o a doua masina, pretul este cam piperat. Dar eu as da banii, daca i-as avea.... sau daca tot fac un compromis parca l-as face pana la capat si as merge topless cu un MX-5 ca in 500 si asa nu incap decat 2 copii pe bancheta din spate.
    Joga Bonito
Pagina
123456...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Ford Fiesta
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Dacia 1310, Polo Classic, Ford Focus II, Seat Ibiza, Fiat Bravo, VW Touran, Citroen C4, BMW 320i, Subaru (aproape toate)
  • MASINA LA CARE VISEZ Subaru Impreza MY07 STI
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău