• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

MF

  • Membru din 19.10.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 164 in total
  • @vlad: 50:50 il gasesti pe Sti decat daca il blochezi. Altfel cuplul este transferat in continuu intre punti intre valorile 50:50 si 35:65 in functie de anumite valori (aderenta, viteza, pozitia volanului, piciorul pe frana sau pe acceleratie, G-ul lateral etc.). Daca blochezi transferul la 50:50 nu poti sa te misti in spatii inguste sau sa parchezi si daca iei o curba in viteza s-ar putea sa ajungi pe partea opusa a drumului. Asa ca 50:50 nu este transferul optim ;) decat pe zapada inalta sau noroi.
    Audi A1 primeşte tracţiunea integrală quattro
  • In sfarsit un adevarat rival pentru WRX STi. Pe foaie sta bine, sa vedem pe drum daca mai e la fel. Oricum la pret si posibilitati de tuning este clar depasit de un STi.
    OFICIAL: Audi RS3 Sportback - primul compact de performanţă al nemţilor
  • Nu mai preluati stiri de la Autoexpress. In ultimii 2-3 ani au dat numai stiri bomba cu viitoare modele imaginate numai de ei si nu stiu daca 1 sau 2 chiar s-au adeverit. Eu am incetat sa ii mai urmaresc la stiri. Doar sectiunea de teste este buna pentru ca este facuta de tipul de la emisiunea "Wheeler dealer". Cat desper Capri, au mai anuntat cei de la autoexpress acelasi lucru acum mult timp (a se citi ani) si tot nimic. Pana nu apare o declaratie oficiala, nu e nimic sigur.
    Ford pregăteşte noul Capri, rival pentru Scirocco şi Astra GTC!
  • Fanii marcii nu sunt chiar asa de incantati. Masina pare mult mai greoaie si chiar as incerca sa contrazic putin spusele automarket. Se apropie mai mult de piata americana prin portierele inalte cu geamuri mici si cu aspect de grand tourer. Nu mai este un diavol al drumurilor virajate. Masina expusa este incaltata cu jante de 19" pentru a pastra proportionalitatea, ceea ce pentru o masina agila reprezinta un mare minus. In plus, lipsesc aripioara si priza de pe capota. Oricum, actualul STi nu se mai numeste Impreza asa ca este posibil ca Subaru sa realizeze din 2012 doua masini total diferite. Impreza apropiat de ceea ce vedem pentru publicul larg (sedan de clasa medie, poate si hatch) si WRX/STi pentru doritorii de performanta si fanii marcii cu un design mai suplu si fara prea multe dotari de lux.
    LA SHOW: Subaru a prezentat conceptul care anunţă viitoarea generaţie Impreza
  • Autocar mi se par cei mai buni din Marea Britanie (peste Top Gear sau Fifth Gear). Desi nu apar la TV fac niste teste foarte bune, unele in premiera mondiala si ajung niste masini incredibile pe mana lor. Asta inseamna ca cel din spatele lor este cineva important. Va doresc si voua automarket sa ajungeti la fel!
    VIDEO: Verdictul Autocar pentru noul Nissan GT-R facelift
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Ford Fiesta
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Dacia 1310, Polo Classic, Ford Focus II, Seat Ibiza, Fiat Bravo, VW Touran, Citroen C4, BMW 320i, Subaru (aproape toate)
  • MASINA LA CARE VISEZ Subaru Impreza MY07 STI
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău