• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

MadaI

  • Membru din 25.10.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 104 in total
  • Pun pariu c-o sa ne "puta", pe cand la Honda e, desi se aseamana, parca-i altceva =))
    BMW pregătește o nouă generație iDrive: viitorul sistem multimedia va fi prezentat în cursul lui 2021
  • Nu se poate sa fie mai rapid decat Civic Type R. :)))
    Versiunea cu patru uși a lui Mercedes-AMG GT stabilește un nou record pe Nurburgring: AMG GT 63 S a devenit cel mai rapid model de serie cu 4 locuri de pe Iadul Verde
  • @Kirotractor Totu-i relativ in lumea asta, iar ce-i omenesc pentru tine e neomenesc pentru altii, si viceversa. Revenind la "omenescul tau", nu prea mai sunt hot-hatch`uri pursange pentru ca nu prea se mai cauta/vand, clientii sunt din ce in ce mai orientati spre confort si starea aia de relaxare la volan, fara oboseala specifica masinilor care-ti cer prea multa .. soferie. Dar in acelasi timp, tot aceiasi oameni, adica majoritatea cumparatorilor genului asta de masina, isi doresc sa nu transpire la orice depasire si sa aiba un zambet tamp pe fata la calcarea acceleratiei - in special la drum intins, asa ca producatorii le-au pus cai, multi sau foarte multi, si astfel s-a ajuns la definitia hot-hatchului in vremurile astea. Ah, era sa uit, mai trebuie sa fie si practica - pentru ca in unele situatii e singura masina din familie sau este cea "de familie" - ci nu-i o jucarie barbateasca scoasa din garaj doar pentru gadilarea ego-ului masculin. Baga toate nevoile astea intr-un hot hatch si vezi daca nu-ti rezulta fix Golf R sau omoloagele lui de la alti producatori, cam cu aceleasi specificatii.
    Video. Noul Volkswagen Golf R, surprins în teste fără camuflaj. Modelul va fi prezentat în 4 noiembrie
  • Vrei masina rapida pe circuit, iei Lamborghini Aventador SVJ, cu 6:44:97 pe Nürburgring. Vrei masina de strada, semi-confortabila si semi-sportiva, cu portbagaj decent si loc mai mult decat suficient pentru 4 adulti, fie ei si de statura medie-mare si care sa nu arate ca o jucariuta sportiva adusa la 1:1, iei Golf R, sau altele din categoria asta. Daca vrei sa renunti la confort si/sau spatiu in favoarea sportivitatii, dinamicitatii si senzatiei de kart, ai o multime de alte variante, mult mai potrivite pentru nevoile astea decat un Golf R. E loc destul sub soare pentru toate, iar in functie de categorie ai mai mult dintr-o specificitate si mai putin din altele, ceea ce e normal, pentru ca masina perfecta nu exista, si chiar dac-ar exista, ar fi perfecta doar pentru o categorie de oameni, ci nu pentru toate categoriile, evident, in functie de nevoile si placerilor lor. Revening la Golf 8, inca nu ma obisnuiesc cu design-ul exterior, nu-mi vine sa cred cat e de urata, ma asteptam ca variantele GTI/R sa fie mai aratoase, cu elemente de design care sa mai imbunatateasca aspectul variantelor normale, da` nu-s cine stie ce diferente, pacat, as zice :(
    Video. Noul Volkswagen Golf R, surprins în teste fără camuflaj. Modelul va fi prezentat în 4 noiembrie
  • @Madal Da, bineinteles, dublul standard e viu si-nfloritor, inca ma uimeste poporul asta, dupa atata amar de vreme, da` n-are nimic, bat saua sa priceapa iapa. Pana una alta, asteptam vesti despre urmatoarea generatie de TypeR, o sa fie cea mai buna masina facuta vreodata :D
    SSC Tuatara a devenit cea mai rapidă mașină de serie din lume: media vitezelor de top a fost de 508.73 km/h
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău