• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

MadaI

  • Membru din 25.10.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 104 in total
  • "Tot degeaba daca nu e TypeR, care prinde 282 km/h. Reali. "
    SSC Tuatara a devenit cea mai rapidă mașină de serie din lume: media vitezelor de top a fost de 508.73 km/h
  • "E mai bun TypeR, pe care nu-l am, dar stiu eu ca e mai bun, da, da !" =))
    Versiune nouă pentru Seria 1: BMW 128ti dezvoltă 265 de cai putere și va avea un preț de pornire de aproape 41.200 de euro
  • Nu am inteles si n-o sa inteleg niciodata de unde si de ce comparatia asta permanenta cu nemtoaicele - acestea fiind din ce in ce mai des "blamate" pentru ca-s mai vandute, si-s destul de vandute nu doar in Romania, insa si-n Europa, pe piata asiatica si cred ca au vanzari decente si pe cea americana. Pana la urma, nu cred ca se vand (doar) pentru ca sunt proaste si ca-n orice democratie, fiecare isi alege ce vrea, asa ca daca acestea sunt (mai) vandute, cu siguranta exista si un motiv pentru asta, indiferent care ar fi acela, fie el si marketingul. Eu nu-s fanboy, desi sunt la al doilea VW, l-am luat si pe acesta pentru ca am fost foarte multumit de primul. Daca aveam o asiatica, frantuzoaica sau orice altceva si eram multumit, sunt convins ca a2a masina ar fi fost aceeasi marca, daca nu chiar acelasi model. Din pacate, e un trend ciudat, sunt din ce in ce mai multi (sau numarul lor e acelasi, dar simt nevoia sa se manifeste) oameni au o problema cu vanzarea masinilor nemtesti, iar eu nu inteleg de unde pornirea asta impotriva lor, pentru ca pana la urma, nimeni nu cere bani sa si le cumpere, e problema oamenilor pe ce-si cheltuie banii munciti, iar daca exista o majoritate cu o anumita alegere, nu inteleg cu ce-i deranjeaza asta pe fanii altor masini, care, cu siguranta sunt si ele cat se poate de ok, decente si uneori la preturi mai accesibile decat altele din aceeasi clasa/categorie din grupurile nemtesti. Chiar nu pot intelege bisericuta asta anti-nemtoaice, ca nu-i nimic de castigat din asta, fiecare isi cheltuieste banii pe ce considera ca merita si asa este normal si natural sa se intample. Dincolo de asta, titlul spune "Primele imagini cu versiunea europeană a lui Kia Stinger facelift: GT-ul producătorului asiatic va fi disponibil doar cu motorul V6", deci de ce vorbim (si) despre nemtoaice ?! In fine, evident ca fiecare vorbeste despre ce doreste, ca-ntr-o democratie, ca tot aminteam mai devreme, dar simteam nevoia sa-mi manifest curiozitatea sau mirarea legata de tot mai des intalnita comparatie "versus nemtoaice", care, din punctul meu de vedere, chiar nu-si are locul, sau cel putin, nu atat de des, ci doar acolo unde e vorba exclusiv de teste sau comparatii tehnice intre modele. Despre Kia Stinger facelift, arata bine, insa motorizarea va trage vanzarile din Romania in jos, din punctul meu de vedere.
    Primele imagini cu versiunea europeană a lui Kia Stinger facelift: GT-ul producătorului asiatic va fi disponibil doar cu motorul V6
  • La VW e cat se poate de gresit sa ai un motor de 2l cu 110-120 CP, la Mazda e ok. Dubla masura devine regula in domeniul auto. Cat despre masina, imi mentin parerea ca si la sora hatch, e urata, parca varianta de top ii mai spala din pacate, dar nu pe toate. Pretul, in sus, ca la toti producatorii, nimic neobisnuit sau neasteptat.
    Prețuri Volkswagen Golf Variant în România: start de la aproape 23.500 de euro
  • @Kirotractor Mersi pt raspuns, si da, sunt de acord, in special cu ultima parte "S1 la +50K €"
    Toyota a început producția lui GR Yaris: Hot Hatch-ul va ajunge la clienții europeni începând din luna noiembrie
Pagina
123456...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău