Prețuri Volkswagen Golf Variant în România: start de la aproape 23.500 de euro

de Cornel Șocariciu
Joi, 24.09.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen a publicat lista de prețuri a noului Golf Variant. Pe piața din România, varianta de bază cu motor pe benzină de un litru are un preț de pornire de 23.488 de euro.

La începutul lunii septembrie, Volkswagen a publicat primele imagini și detalii referitoare la noul Golf Variant. Spre deosebire de vechea generație, noul break de clasă compactă dezvoltat de constructorul din Wolfsburg este mai lung (4.633 de milimetri) și are un ampatament de 2.686 de milimetri (+66 mm), iar aceste valori se traduc prin și mai mult spațiu pentru pasageri.

Acum, constructorul german a publicat lista de prețuri a noului Volkswagen Golf Variant pentru piața din România. Pentru moment, clienții vor putea alege fie un motor pe benzină de un litru cu sistem mild-hybrid, fie un propulsor diesel de 2.0 litri în două versiuni de putere.

Varianta de bază a noului Golf Variant are un preț de pornire de 23.488 de euro și este echipată cu motorul de un litru cu 110 CP și 200 Nm.

În ceea ce privește versiunile diesel pregătite de Volkswagen, motorul de 2.0 litri va fi disponibil în variante de 116 CP și 300 Nm sau 150 CP și 360 Nm.

NOUL VOLKSWAGEN GOLF VARIANT: VERSIUNI, DATE TEHNICE ȘI PREȚURI.

Break-ul de clasă compactă pregătit de Volkswagen va fi disponibil în România în trei versiuni de echipare: Life, Style și R-Line.

Varianta de bază Life promite, printre altele, următoarele echipamente: bare longitudinale negre pe plafon, banchetă spate rabatabilă și cotieră centrală spate, cotieră centrală pentru scaunele din față, sistem de iluminare ambientală cu 10 nuanțe, scaune față cu reglaj lombar, cruise control adaptiv, sistem pentru monitorizarea șoferului, asistent pentru menținerea benzii de circulație, Park Pilot, sistem de frânare automată de urgență cu funcție pentru identificarea pietonilor și a bicicliștilor, sistem de climatizare cu funcție Air Care, Car2X, funcție Auto Hold, pornire fără cheie, oglinzi reglabile electric și încălzite, senzor de ploaie, Digital Cockpit Pro, sistem de navigație Discover Media cu ecran central de 10 inch, jante din aliaj de 16 inch, faruri și stopuri cu LED și volan îmbrăcat în piele.

VOLKSWAGEN GOLF VARIANT VERSUS PRINCIPALII CONCURENȚI*
PUTERE
(CP)
CONSUM
(litri/100 km)
ACCELERAȚIE 0-100
(secunde)
PREȚ DE LISTĂ
(cu TVA)
Fiat Tipo SW
1.6 litri, diesel
Man, Easy
120 4.7 10.1 20.019
Ford Focus Wagon
1.5 litri, diesel
Man, Trend Edition
120 4.6 10.3 21.050
Kia Ceed SW
1.6 litri, diesel
Man, Best
115 3.9** 11.1 20.060
Opel Astra Sports Tourer
1.5 litri, diesel
Man, Astra
122 4.5 10.4 22.130
Peugeot 308 SW
1.5 litri, diesel
Man, Active
130 3.8** 10.0 21.978
Renault Megane Estate
1.5 litri, diesel
Man, Zen
115 3.9** 11.1 19.800
Skoda Octavia Combi
2.0 litri, diesel
Man, Ambition
115 4.5 10.2 24.009
Volkswagen Golf Variant
2.0 litri, diesel
Man, Life
116 4.6 10.5 23.765
*modele cu motorizări echivalente sau apropiate
**consum WLTP transformat în valori conforme cu vechiul standard NEDC

Comentarii (17)

  • In poze era normal sa apara cel in varianta de baza nu full,sa ne facem o idee ce primim.la 24 000euro. Motorul cat cutia de lapte vad c-a pierdut 5 cai,de la 115 a ajuns la 110. Rusinos in 2020 sa vinzi un diesel de 2.0l si doar 115cai(vrei mai mult,trebuie sa bifezi automata ca altfel nu ieseau cu ea la noxe) cand concurenta are motoare mai mici si mai puternice,defapt,toti au motoarele mai puternice ca cele din grupul vag innintervalul 1000cmc-2000cmc.De fiabilitate nu mai zic nimic,stiu toti cum sta treaba la ei.
    12 7
  • andrei
    nu prea esti atent. a pierdut 5 cai si a castigat serios la cuplu.

    ca fapt divers ma intreb cum au ailalti motoarele mai puternice si masini mai bune cand VW vand mai bine ca ei si e cunoscut ca userii cumpara calitate si performanta nu numele marcii.
    si cum se face ca atunci cand ma sui in concurentii lor imi pun mainile in cap.
    si probabil din cauza ca nu sunt fiabile e plin de vw cu sute de mii de km la nemti cu motorul in perfecta stare. a, ca vin aici si mai pica....oare de ce? oare sa fie faptul ca ne luam masina buna si noi nu avem bani de piese si nu le intretinem? ma intreb si eu asa, retoric.
    15 12
  • @andrei. In 2015 golful avea 115 Hp, 200 Nm sau
    147.51 lb.-ft. iar acum are 110cp si tot 200nm. Deci,unde e castigul?
    9 7
  • Hunter
    @Tatraurs...da pentru ce mereu, de la o generatie la alta, ne asteptam la si mai multa putere si mai multi cai verzi pe pereti ? Pe bune ? Cat sa mai tot inovezi si sa tot invarti motoarele astea termice, incat de fiecare data sa mai poti veni cu ceva mai mult si mai mult ?
    Chestia asta trebuie sa inceteze odata. Cat sa tot vrei si sa speri ca an de an sau din generatie in generatie, producatorii (la orice produs de pe piata, nu doar masini) sa tot vina cu si mai mult si mai mult ? Totul are o limita.
    Toata lumea sare de fund in sus ca s-au scumpit masinile. Pai oare de ce ? Pt ca pe de-o parte niste unii destepti, dau din pix directive tot mai stricte in a fi respectate la partea de poluare si pe de alta parte, clientii vor tot mai mult si mai mult pe masini. Si atunci constructorii ce pot face ? Nu le tin partea lor, pt ca pana la urma toti exista pe piata sa produca un bun, pe care sa il vanda si sa scoata profit.
    Dar cat timp tu ca si constructor ai de respectat niste norme tot mai drastice (si intr-un fel mai trebuie sa ocrotim si mediul, nu zice nimeni ca nu e ok si directia asta), pai ce faci ? Motoare mici, puteri taiate, supra-alimentari, filtre peste filtre, imbarligaturi peste imbarligaturi la motoare si atunci mai asteapta cineva fiabilitate ? Cand au ajuns atata de complicate masinile astea ? Cu atatia senzori si componente. Iar pe de alta parte, clientul din ziua de azi vrea dotari si senzori si ecrane si leduri si luminite si pe mama si pe tata. Pai atunci normal ca preturile au crescut la masini in ultima vreme.
    Si revenind la acest articol, fie vorba intre noi, daca o Skoda a ajuns sa fie mai scumpa decat un VW, deja pute rau treaba. Da rau de tot. Sau faptul ca un Opel Astra sau un Focus sunt foarte putin mai ieftine ca un VW, din nou, e cam prea scremuta situatia.
    Spuneti ca un Golf e scump si vai de mine ce nesimtire....da sa dai 20000 de euro pe un cotet de Fiat Tipo, fabricat in Turcia daca nu ma insel, nu pare mult ? Sau aproape 22000 de euro pe un Peugeot, din nou, nu pare mult ? Pe bune ?
    Cum spunea cineva mai sus....VW si grupul VAG vand masini in draci...si nu la noi, pentru ca Romania nu conteaza pentru marii constructori. Degeaba ajung unii frustrati, ca vai, ca la veniturile noastre, masinile sunt scumpe. Orice masina noua, pentru mare parte din populatia Romaniei, este scumpa. Pana si o conserva de Logan sau Duster este scumpa.
    Pentru ca 80% din populatia Romaniei nu e in stare si nu isi permite nici macar sa intretina acel VW sau orice alta marca, achizitionata SH. Si atunci normal ca VW e naspa, Opel e naspa, Audi e naspa. Toate sunt naspa cand nu iti permiti.
    18 5
  • Motorul benzina de 1.0TSI , este nou, conform standardului WLTP 3, de aceea a pierdut 5CP.
    Cel putin asa mi s-a spus la un dealer din Bucuresti, cand am vrut sa comand saptamana trecuta o Skoda Scala 1.0TSI 115CP cutie manuala 6+1.
    Nu aveau nici pret sa imi comunice.
    7 1
  • @hunter. Sa-i nu ii victimizam pe nemtii care de min. 15 ani ne vand produse din ce in ce mai scumpe si cu o fiabilitate vai de mama ei de la an la an,din lacomia lor si nu din cauza normelor de poluare si a motoarelor mici si gatuite"Cat sa mai tot inovezi si sa tot invarti motoarele astea termice, incat de fiecare data sa mai poti veni cu ceva mai mult si mai mult ?" Mai e loc,nu inteleg,cand zic ca 1.o tsi are mai putini cai ca acum doi ani,repede cineva urla ca e vina normelor de poluare...oare Toyota yaris cum o fi reusit in 2020 sa scoata 261cai din 1.6l?La ei nu sunt aceleasi norme? honda are acum 130cp din 1000cmc,iese si la noxe si e mult mai ieftina si fiabila ca un vw.ps. o coaja de Fiat Tipo era vreo 10 000euro,nici gand 22000e. Si sa nu ne fraierim la nemti cu preturile lor care sunt DE La o anumita suma,poti dubla valoarea cu optiuni adaugate.
    9 8
  • Adrian LM
    @blazzaj: si mie imi place Scala, este foarte practica si sunt extrem de incantat de masina. Am avut multe masini la viata mea, inclusiv premium Audi A6 si Mercedes ML320 dar in niciuna nu ma simt atat de bine ca in asta. Eu am prins o oferta neasteptat de buna la o Scala diesel, masina de dealer, foarte putin rulata (cca. 6000 km) si 5500 euro reducere fata de pretul de lista. Practic reducere de pret de un sfert pentru ca avea rodajul facut. Am inhatat-o imediat :) Urmareste ofertele masinilor de dealer, poti da lovitura.
    2 4
  • Hunter
    @Tatraurs...uita-te in tabelul cu preturile concurentilor de aici din articol. Nu eu am venit cu suma aia ridicola pentru un Fiat. Scrie negru pe alb, la fiecare masina, concurenta a Golf-ului, scorurile aferente.
    Adica un cotet de Fiat e mai scump decat un Renault ? Pe bune ? Pai cine dracu se uita la un Fiat, cand tu poti lua in aceeasi bani sau poate chiar mai ieftin, Megane, Ceed, Focus.
    Iar ce vedem noi acolo, in acel tabel, sunt variante/echipari cam de baza, cu motorizari diesel.
    Din ce se prezinta in articol, ca ar veni Golful echipat la nivelul de baza Life, mi se pare cam foarte decent.
    Total de acord, ca orice optionala in plus, salta pretul. Dar asta e valabil la oricare dintre modelele amintite. Si un Focus, si o Astra, si un Fiat, si un Peugeot, daca te apuci si mai pui pe ele una-alta, se indreapta spre 24-26000 de euro, poate si mai mult.
    Dar alea nu sunt scumpe, doamne fereste. Doar VW e ala naspa si scump.
    Pana la urma, pe cine nu il atrage brandul asta si nu este interesat de VW din diverse motive, nu va da bani pe asa ceva. Ca e scump, ca nu e scump, ca e plictisitor Golful sau nu, nu conteaza. Cine vrea Focus isi ia Focus, cine vrea Ceed, scoate banii pt Ceed samd.
    Dar inca odata, in 2020, sa mai sustinem faptul ca VW e scump si ca nu isi merita banii, in timp ce altii ofera alternative infinit mai bune, pai e cam aiurea o asemenea gandire.
    Toti producatorii sunt scumpi si tot mai scumpi. Si diferenta aia de 1-2000 de euro intre un model si celalalt, mi se pare nesemnificativa, in conditiile in care tu oricum scoti o caruta de bani din buzunar, in cazul in care iti permiti o masina noua.
    Iar pe langa toate astea, fiabilitatea lasa de dorit tot mai mult, la toti producatorii.
    8 4
  • Fiat Tipo nu e chiar coaja. Insonorizarea e bunicica, materiale sunt decente pentru pretul ei si motorizarile sunt in 4 cilindri si se preteaza toate cu GPL-ul. Diferenta de pret intre un Tipo si un Logan e mai mica decat diferenta de calitate. Vorbim de Tipo sedan 1.4 aspirat 95cp (~9500 euro) si Logan Plus 1.0 75cp (~8500 euro).
    Versiunea diesel incepe sub 12k euro in italia indiferent cat e pretul ei de lista. La 17k euro o iei bine echipata iar la 20 echipare maxima fara briz-briz-uri. La 13k ai break 1.4 turbo 120 cai cu GPL. Cu varianta asta am cochetat o perioada si eram cat pe ce sa iau una cu 18k km si 9200 euro dar m-am orientat spre ceva mai mare.
    In fine, Tipo s-ar putea sa fie cam singura compacta de moda mai veche si mai simpla ce se mai poate cumpara inca cu bani putini.
    7 1
  • @Hunter.M-am uitat si eu pe lista de preturi din Romania la Fiat,cel mai scump model cu cea mai buna echipare si motorizare diesel e 17 000. Probabil ajunge pe la 22 000 cu toate optiunile bifate,optiuni care ar face un golf sa sara de 30 000e lejer. Da,e coaja Fiat-ul,e la fel de coaja ca un Golf,nicio diferenta intre ele in afara de brand ai marketing.Nu mar mira ca lanl fiabilitate Fiat-ul sa stea chiar un pic mai bine
    4 5
  • M-ar*
    0 0
  • Parere
    Auzi, nu s-a simtit mai bine in Mercedes ca in Skoda Scala. Ha ha ha...pleaca mai cu cojile astea de Skode, cele mai low-cost masini de pe piata dupa Dacia.
    5 4
  • Coajă sau nu, Fiat Tipo SW 1.4 120CP (break) are preț de listă 16.078 euro, cu reducere 14.470, cât o fi valabilă și aia.
    Asta fără GPL și nici pe departe 13.000 cum eronat se spune mai sus.
    Asta în comparație cu Dacia Logan MCV Laureate TCe100, turbo 100 CP cu GPL din uzină cu preț de listă 12.100 euro, fără nici o reducere.
    Posibila diferență de calitate e subiectivă, deși eu unul prefer oricând o mașină produsă de francezi în România uneia făcută de italieni în Turcia.

    Atenție, vorbesc de mașini noi nouțe, nu de second hand cu care se laudă cel ce face mai sus reclamă la Skoda Scala.
    3 1
  • @Kap, tu crezi ca la 5000 km o masina este SH? Pai daca iei Diesel la pret de benzina, ce o fi rau in asta. Eu am avut masina noua, 2 Km avea la dealer, crezi ca daca imi spuneau ca au una cu 2000 Euro mai ieftina cu 2000Km la bord nu o luam? Si nu lauda nimeni nimic. Oricum fiecare cumpara pe banii lui ce ii foloseste si place.
    Bine ca mi-a spus omul ca pot exista si astfel de masini. Eu unul ii multumesc.
    O masina e un fier, ajunge la dezmembrari sau concasor mai devreme sau mai tarziu.
    2 2
  • Nu cred eu, după ce a ieșit din showroom, indiferent că a făcut 500 sau 50.000 de km, e SH.
    Nu comentez starea ei sau cât de mult s-a tras de ea, însă NU e nouă și n-are rost să comparăm cu mașinile noi asemenea ”oferte”, oricât de tentante ar fi reducerile.
    Nu blamez deloc cumpărarea unei mașini SH, dar reclama la mașini folosite (la drive test, soția directorului ș.a.m.d.) în discuția despre mașini noi poate păcăli un cititor neavizat și nu cred că e oportună.
    1 0
  • @Kap Pentru preturile reale pentru orice masina, ma uit pe mobile.de .. filtrare dupa anul curent si
    2 0
  • La VW e cat se poate de gresit sa ai un motor de 2l cu 110-120 CP, la Mazda e ok. Dubla masura devine regula in domeniul auto.
    Cat despre masina, imi mentin parerea ca si la sora hatch, e urata, parca varianta de top ii mai spala din pacate, dar nu pe toate. Pretul, in sus, ca la toti producatorii, nimic neobisnuit sau neasteptat.
    4 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru