Absolut, unii trec de la căruță și microbuz direct la ”premium”. Când alfabetizarea înseamnă pentru unii doar să tindă la ”țoale dă firmă și mașină jmecheră” n-ar trebui să ne mai mire nici vechimea nici halul în care o folosesc și nici ce rezultă pe șosele. Un nenumit de-ăsta nici nu concepe că există și alte alegeri în afară de ce-a auzit el în sat, ci doar "fraeri care n-are bani", el vrând să dea impresia că s-a ajuns.
Trebuie să fie o viață tare tristă prin gunoi la dezmembrări de par amuzante cocălărismele astea despre cea mai ieftină mașină și votatul multiplu cu mâna care n-a obosit, probabil și ultimii doi neuroni au preferat să crape de rușine.
Pentru acuratețe, s-au vândut 143.000 de Sandero în Europa, dacă tot vorbim de locul 1 la vânzări, că global sigur nu e primul.
Tesla Y (prima pe 2023) a ajuns pe locul 8, cu o scădere de 26%.
Fără să generalizez, marca și motorizarea sunt pe placul clientelei selecte de Vitan. Dar ați putea să nu mai folosiți și limbajul de Vitan?
"materialele și finisajele pe care le întâlnești în habitaclu sunt calitative"
Că m-am săturat să vă atrag atenția și cu asta și cu ”tarifele vamale”.
https://www.meditatiilaromana.ro/2022/10/26/adjectivul-calitativ-nu-inseamna-valoros/
Ceva a făcut scurtcircuit, poate e de la cifre, a propos de suferință:
Europa vânzări 2024 Tezla:
Mai 2024: -35,9%
Ianuarie-mai 2024: -13,7%
Electrice mai 2024: -12%
Electrice ianuarie-mai 2024: +2%
Total mai 2024: -3%
Total ianuarie-mai: +4,6%
În ritmul ăsta se duce după Fisker și rămâne Edică șomer la postăceală, poate de acolo crizele.
Ultimele comentarii
727 in total