Mulțumesc, Matei, o s-o beau în viața reală ca să mă calmez când mai citesc exagerări pe-aici.
Dau și eu una la fel dar fără alcool, să poată fi folosită în loc de cafeaua din timpul încărcării bateriei.
Poate un pic de hamei în loc de cofeină mai stinge contrele neconstructive.
Atâtea comentarii și atâta venin împotriva mărcii românești (da, a Renault, că oricum a prezentat mai mult din modele Renault) nu se explică decât prin interese la concurență, că necunoaștere n-are cum, numai dacă citea comentariile noastre aici la articole despre Dacia, orice om normal se informa cât de cât.
Vi s-a-nchis gura cu airbagurile, cu dotările dar tot ar trebui să fie aproape moca orice dacie. De ce nu vă vedeți voi liniștiți de modelele concurente aflate la zeci de procente din preț distanță (mii bune de euro) sau de chilipirurile cu care veniți când vă-ntrebăm și noi profanii care ar fi variantele echivalente la preț comparabil?
M-am săturat să combat minciuna de Vitan cu ”dacie de 30k” (Duster poate fi luat cu sub 20.000 EUR) și toate cârcotelile la mintea elanului scornite la adresa modelelor Dacia.
De ce vă mai pierdeți timpul de semințe cu noi, mari experți în Ssang Yong și SH-uri?
PS: ANCP? Ați înființat Asociația Naționaliștilor Cârcotași la Păcănele?
Perfect punctat, 1-7 + PS.
Din păcate sunt cumpărători (că șoferi nu-i pot numi!) orbiți de poleiala unor cifre (CP sau anumite dotări) și neglijează lucrurile cu adevărat importante (probabil din necunoaștere).
Și dacă-i mai deturnează și sigla (”premium” sau măcar nudacie) e clar că s-ar arunca la orice altceva care sclipește....uneori SH.
Ceata lui Pițigoi, dai într-unul țipă alter ego doi, trolleala pe 2 voci continuă.
Deci cei cu GPL n-au bani de benzină dar voi mocangiii de curent vă credeți superiori?
Asta-i altă ghioarlă memorabilă, după ce ai jignit ca un ”dobitoc” (termenul îți aparține) toți est europenii care-și fac vacanțele în Grecia sau Croația cu mașina.
În fond e explicabil, ajunși în vest la plimbat colete sau taximetrie, atâta ați înțeles acolo căpșunarilor, copiați fără discernământ tot ce fac englezii și vă dați și mari cu asta.
GPL este un combustibil cu proprietăți superioare benzinei (inclusiv cifră octanică), care arde mai curat și care prelungește viața motorului în condiții corespunzătoare de funcționare.
”Si încă ceva, să nu mori prost”: alimentarea a 50 l GPL (în mod normal peste 600 km), se face în sub 3 minute. La o oră așteptare pentru electrică, rata eficienței benzinărie:încărcător e cu indulgență 20:1.
În cât timp se-ncarcă o electrică pentru distanțe similare, și care sunt șansele să fie toate încărcătoarele pline (și deci de așteptat minim 30-40 minute) sau să nu fie pe dumul național vreun punct de putere?
Și ca să previn clișeul trollilor: poate nu e nevoie de 600 km autonomie, dar e suficient ca să stai liniștit și să nu deviezi de la rută dacă nu sunt benzinării dese. Aici s-a-nchis, urmează să ne spui superior clișeul cu vacanțele cu avionul, nu ecologistule ipocrit?
Ultimele comentarii
856 in total