• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kap

  • Membru din 28.11.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 856 in total
  • Mulțumesc, Matei, o s-o beau în viața reală ca să mă calmez când mai citesc exagerări pe-aici. Dau și eu una la fel dar fără alcool, să poată fi folosită în loc de cafeaua din timpul încărcării bateriei. Poate un pic de hamei în loc de cofeină mai stinge contrele neconstructive.
    Apogeul Dacia
  • Atâtea comentarii și atâta venin împotriva mărcii românești (da, a Renault, că oricum a prezentat mai mult din modele Renault) nu se explică decât prin interese la concurență, că necunoaștere n-are cum, numai dacă citea comentariile noastre aici la articole despre Dacia, orice om normal se informa cât de cât. Vi s-a-nchis gura cu airbagurile, cu dotările dar tot ar trebui să fie aproape moca orice dacie. De ce nu vă vedeți voi liniștiți de modelele concurente aflate la zeci de procente din preț distanță (mii bune de euro) sau de chilipirurile cu care veniți când vă-ntrebăm și noi profanii care ar fi variantele echivalente la preț comparabil? M-am săturat să combat minciuna de Vitan cu ”dacie de 30k” (Duster poate fi luat cu sub 20.000 EUR) și toate cârcotelile la mintea elanului scornite la adresa modelelor Dacia. De ce vă mai pierdeți timpul de semințe cu noi, mari experți în Ssang Yong și SH-uri? PS: ANCP? Ați înființat Asociația Naționaliștilor Cârcotași la Păcănele?
    Apogeul Dacia
  • Perfect punctat, 1-7 + PS. Din păcate sunt cumpărători (că șoferi nu-i pot numi!) orbiți de poleiala unor cifre (CP sau anumite dotări) și neglijează lucrurile cu adevărat importante (probabil din necunoaștere). Și dacă-i mai deturnează și sigla (”premium” sau măcar nudacie) e clar că s-ar arunca la orice altceva care sclipește....uneori SH.
    Test Drive Pericol iminent
  • Ceata lui Pițigoi, dai într-unul țipă alter ego doi, trolleala pe 2 voci continuă. Deci cei cu GPL n-au bani de benzină dar voi mocangiii de curent vă credeți superiori? Asta-i altă ghioarlă memorabilă, după ce ai jignit ca un ”dobitoc” (termenul îți aparține) toți est europenii care-și fac vacanțele în Grecia sau Croația cu mașina. În fond e explicabil, ajunși în vest la plimbat colete sau taximetrie, atâta ați înțeles acolo căpșunarilor, copiați fără discernământ tot ce fac englezii și vă dați și mari cu asta.
    Nostalgie
  • GPL este un combustibil cu proprietăți superioare benzinei (inclusiv cifră octanică), care arde mai curat și care prelungește viața motorului în condiții corespunzătoare de funcționare. ”Si încă ceva, să nu mori prost”: alimentarea a 50 l GPL (în mod normal peste 600 km), se face în sub 3 minute. La o oră așteptare pentru electrică, rata eficienței benzinărie:încărcător e cu indulgență 20:1. În cât timp se-ncarcă o electrică pentru distanțe similare, și care sunt șansele să fie toate încărcătoarele pline (și deci de așteptat minim 30-40 minute) sau să nu fie pe dumul național vreun punct de putere? Și ca să previn clișeul trollilor: poate nu e nevoie de 600 km autonomie, dar e suficient ca să stai liniștit și să nu deviezi de la rută dacă nu sunt benzinării dese. Aici s-a-nchis, urmează să ne spui superior clișeul cu vacanțele cu avionul, nu ecologistule ipocrit?
    Nostalgie
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău