Prețul kilometrului pe GPL poate fi bătut de electrice DOAR încărcându-le acasă și prefăcându-ne că nu există elefantul din cameră, prețul electricei + stația de încărcare + necesitatea unui loc de parcare adiacent.
La mici costuri suplimentare de preferință ar fi nevoie de niște bujii o idee mai bune, sau dacă nu schimbate mai des, pentru că gazul le uzează mai repede.
Asta dacă utilizatorul dorește să păstreze performanțele și aprinderea bună și să nu se alăture corului bocitoarelor care acuză GPL de diferite gogorițe după ce ei nu-și întrețin corespunzător mașinile.
Cei cu băshinile în cap își iau conserve cu miros nemțesc inclus din curtea lui Jamal sau Ahmed.
Fiecare cu pofta lui, unii cu fasole cinstită franțuzească din magazin, alții mândri de conserva premium începută de altul despre care-au învățat la colțul străzii că tre' să fie mai cu moț.
Știu că unii se chinuie (din ce în ce mai mult) să găsească nodul în papură, dar unde scrie CVT în comunicatul Dacia?
Scrie clar în articol, noua motorizare Eco-G 120 ”poate fi alăturată unei transmisii manuale cu 6 rapoarte, dar și uneia automate cu 6 rapoarte și dublu-ambreiaj”.
Pff, i-a scăpat Renault ”orfanului” un EDC, las' că reglează din prețuri.
Văd că textul a rămas incorect și în articolul de față și-n relatarea colegului Irimia.
Și nu, maltratarea gramaticii nu intră-n sfera libertății de opinie, opinie e că ați obținut un consum prea bun ca să fie adevărat pe care însă nu-l contest.
Mulțumesc, și eu vă doresc zile bune, cu articole de calitate, nicidecum ”calitative”.
Ultimele comentarii
879 in total