Umilă e doar dotarea neuronală a săracilor cu duhul care se vor superiori încercând să se asocieze măcar cu preferința unei mărci de lux.
Dacă vânzările de mașini noi sunt pentru ”săraki” (să sune ca de la unul care vrea doar produse ”calitative”), să-nțelegem că topul preferințelor bogaților, baștanilor, preajmecheriților e reprezentat de vânzările din târg de la Vitan și de la dealerii orientali ”dă pă” Germania? Aia e realitatea, cea a scursurilor pentru care viața ”fraerilor” de pe banda alăturată e mai prejos de harfele și orgoliul lor premium?
Cu toată rezerva față de măsurile un pic opintite ale CE, nu pot să nu condamn tâmpeniile putiniste precum oftica pe planul de dotare a UE strict pentru apărare, inclusiv a Ucrainei.
Orice cetățean al UE a avut ocazia de a vota europarlamentare, iar parlamentul european a ales-o democratic pe doamna președinte a Comisiei. Și am spus ”democratic” să facem diferența față de Rusia, Belarus sau RPC, unde ai voie să alegi doar pe cine trebuie și n-a căzut de la etaj.
PS Cine n-a ștampilat, ca de obicei a votat cu toți!
A propos de minimă documentare: la C3 Aircross prețul pentru hibridă e într-adevăr 25.300 euro.
Din păcate a fost comparat cu prețurile PROMOȚIONALE de la ZS și Duster.
Dacă cineva și-ar fi dat un pic osteneala și citea prețurile de listă, ar fi găsit:
Dacia Duster Expression hybrid 140 - 25.850 euro
MG ZS Hybrid+ - 24.810 euro
Zici că s-a supărat cineva pe Citroen și face anti-reclamă.....
DS, o completare mică dar esențială: GPL oferă cel mai mic preț pe km după electricul încărcat acasă (la panouri sau cu abonament bun).
Acest Clio nou mie îmi place și mai degrabă mi se pare că mai ales botul e inspirat după penultimul Micra (2017).
Cârcotelile astea tind să devină amuzante, nici n-ai cum să le mai iei în serios.
Duster 1 cea mai bună? Îmi vine să mă stric de râs. Păi cum, fără turbo pe benzină, doar cu 1.6 cel leșinat și cu micul 1.5 dCi, fără 1.7 dCi? Fără airbaguri cortină, fără cutie automată, încălzire în scaune și ”climă”? Nu cred așa ceva.....
Iar acum când Bigster primește în premieră un ansamblu hibrid nou nouț pentru grupul Renault, când ambele SUV-uri Dacia vor primi acest all inclusive GPL full hibrid cu dublu ambreiaj 4x4 și 150 de cai, când ambele bifează toate cârco-dorințele exprimate din 2010 de la lansarea Duster, acum când s-au aliniat toate astrele dotărilor să aflăm că e prea complex și simplitatea mult hulită de la primul Logan încoace nu mai e bună?
E cea mai bună glumă, și e altă dovadă că atunci când vine vorba de mașini vă țineți de glume nesărate, probabil gustate doar cu semințe sărate.
Ultimele comentarii
877 in total