39.000 din peste 8 milioane, adică spre 0,48% electrice.
Nici măcar jumătate de procent, și câte din ele or mai fi și ale firmelor...sau folosite la transport de către persoane fizice.
Asta este dimensiunea reală a ”adopției”.
N-am nimic împotriva acestui Fiesta umflat dar mă deranjează prezentarea ca revoluționară a acelui spațiu meschin de sub portbagaj.
Este doar dovada că nu vor pune niciodată 4x4 pe el, iar în locul care trebuia ocupat de diferențialul spate au refuzat și locașul pentru o roată de rezervă normală.
Iar roata de rezervă mai mică vine ca dotare suplimentară, extra, caz în care volumul portbagajului devine 410l.
Era vorba de argumente pentru care o electrică dublă ca preț nu face acum nici pe departe ce face o mașină cu motor pe combustie.
Numai că ori ai sindromul tiktok (ai citit în diagonală) ori ești analfabet funcțional și n-ai priceput.
Poluarea în afara orașului nu servește argumentația pro electrice, de aici supărarea?
Primo, propagandă e doar PRO electrice, noi ăștia ”normali la cap” care avem o referință despre ce poate și ce trebuie să facă o mașină suntem reticenți PE ARGUMENTE, știi tu, alea pe care tot încercați să le aruncați în derizoriu cu exemplele voastre personale nereprezentative.
Și am mai zis-o, extremiști sunt cei care vor interziceri, nu cei care stau strâmb și judecă drept de mai multe ori înainte de a ”adopta” o gogoriță de-asta cu baterie care să le schimbe viața și să le golească portofelul.
Segundo, poluarea cea mai mare nu este nicicum în oraș, e doar cea pe care o avem sub nas. Dar dacă nu vă spoiți pasiunea sau interesele pentru electrice și chiar sunteți (nu vă dați) ecologiști, păi atunci militați pentru transport urban în comun electric, trenuri periurbane și un stil de viață sănătos, care să includă biciclitul sau mersul pe jos.
Că doar să-nlocuim aglomerația actuală cu una formată din electrice care să țină blocate în continuare autobuzele sau troleibuzele, asta rezolvă doar parțial problema gazelor de eșapament, nu și congestia.
Poluarea globală, nici pe departe.
Ipocritul maximal, unul care cere interziceri și exil pentru nemulțumiți îi numește tot pe ei extremiști.
Mai bine și-ar însuși termenii, că ”excited” înseamnă cu totul altceva, iar cu ”instorie” probabil a vrut să zică ”insta story”? Asta legat de ciumpalacii pe care-i menționa.
Probabil frenezia ”electrificării” va fi temperată, interzicerile amânate sine die iar piața probabil va experimenta tot felul de hibride în așteptarea unei soluții viabile mai bune.
Ultimele comentarii
697 in total