Arogantule, n-ai puterea să recunoști minciunile înșirate apoi încerci să-ți ascunzi aberațiile sub un munte de explicații ca diversiune la discuția principală.
Ai zis ”Clio GPL are 170Nm disponibil doar a anumite turații”. FALS
Ți-am arătat că are cuplul aproape de maxim între 2000 și 4000 RPM.
Ce faci după, recunoști că habar n-ai că e turbo? Cum, aberezi pe tema pedalei, de care doar tu ai pomenit în privința cuplului.
De fapt ăsta ți-e rolul, postac trist și mincinos, să înșiri tâmpenii pe lângă subiect, care rămân scrise și pe care există riscul să le creadă cineva dacă nu ți le demontăm: că nu s-ar vinde în vest (deși doar pe insula plouată nu se oferă) sau alte inepții care să vă scoată electrica din groapa comparației cu orice mașină normală.
Scuze celorlalți că am comentat mult, însă minciunile electroll (ului / ilor) trebuie demontate.
Dacă nu e prea greu, caută diagrama lui ECO-G 100. Singurul indiciu pe care ți-l dau e că este un motor TURBO.
Ți-a suflat cineva ceva de cuplu la turații mari dar se aplică la aspirat. ”Cum e posibil sa nu știi atâta lucru???”
Hai că am căutat, să nu rămână un mister minciunile pe care le-ai înșirat:
Clio Generation ECO-G e disponibil la:
1. Renault Franța - 16.900 EUR
2. Renault Italia - 16.900 EUR
3. Renault Polonia ~ 20.000 EUR
E destulă civilizație sau numai suburbia pakistaneză e izvor de înțelepciune? Acolo unde prețul electricei cu subvenții se amortizează doar din plimbat de colete prin Londra...
”Valorosul” expat s-a raportat primul la o zonă sugerând o minciună, nu eu.
Cuplul la ECO-G 100 rămâne apropiat de maxim de la 2000 la peste 4000 de ture, destul pentru cine a condus și altceva decât electrocare.
Altfel, nici o mirare, cifrele false (probabil copiat greșit cuplul, care de fapt e 215 Nm la Renault 5 de 95CP) și atacul la persoană sunt tipice propagandei electrocutate.
Cel ce nu face diferența între 15.000 și 25.000 de mii de euro cu ce nu are treabă?
Încă un lucru comic: să vorbească șoferul de electrică de pedală la fund, păi cu 40 kWh baterie înseamnă că-i e dor să stea ”la cafea” vreo 2 ore.
Ce știm sigur e că portbagajul la Clio are 391l iar al lui 5 are 326l.
Comic e să comentezi de stații GPL în occident când în Est la noi stațiile electrice sunt rare, de mică putere și mai mult pe drumurile principale, iar când 5 cere pauză Clio trece liniștit pe benzină și continuă cât e nevoie. Sper că benzină găsești pe-acolo prin suburbie.
Între 170 și 215 Nm trage muuuult mai bine?
Atunci de la 15k la 25k, cât de scuuuuuuuuuuuumpă e electrica?
Renault 5 E-Tech 40kWh 95CP - 24.900 EUR
Renault Clio Generation Eco-G 100 GPL - 14.950 EUR
Îmi place cum arată reinterpretarea lui 5 pe dinafară, dar după mine Clio îi dă clasă și la design, după ce a câștigat lupta la spațiu interior și la costuri de achiziție și de deplasare, cât despre distanță, la 300 km Clio câștigă prin neprezentarea adversarului.
5 ăsta e drăguț dar inutil, o fiță ”retro” urbană care să crească doar congestia în oraș și eventual stima de sine a mândrului proprietar navetist.
Nu degeaba Clio este evoluția istorică a lui 5, un compromis reușit al penuriei de combustibil din anii '70, pe care Renault vrea să-l transforme în gadget pentru fete cochete.
Ultimele comentarii
856 in total