• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kap

  • Membru din 28.11.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 856 in total
  • ”Volvo EX90 vine [...] cu o baterie de 111 kWh (capacitate brută), din care pot fi utilizați 107 kWh. Astfel, modelul suedez are o autonomie WLTP de 614 kilometri, iar în ciclul urban între 780 și 817. Consumul oficial declarat de cei de la Volvo este de 20.8 kWh/100 km.” 107 kWh / 20,8 kWh / 100km ~ 514 km autonomie Pare că au trecut de filtrul jurnalistic multe exagerări menite să coafeze ”ciocanul” electric al lui Geely în Europa. Bine, la peste 100.000 de euro n-o să aibă multă lume dileme cu ”Alt X” ăsta, dar măcar de dragul de a nu înghiți orice chiftea suedeză de marketing sino-nordic.
    Mjölnir
  • Au încercat s-o stingă nu? Testul a constat în vreo încărcare minune care ”în 10 minute” promite autonomie dar în schimb le-a oferit o combustie spontană?
    Chinezii de la Chery au testat baterii pentru mașini electrice în apă sărată timp de 53 de ore
  • Dan, corectidudine cu ochelari de cal, mai degrabă concurează cu succes la trompeta EVoluaților, a propos de cum se văd în oglindă snobii ăștia care se vor superiori pentru că au electro...casnică. I s-a distrus comparația și atacă la persoană.....hop și ”alter ego” anonim, să-și dea dreptate. Patologic, demn de ceva electroșocuri.
    Amenințare directă
  • Stepway e puțin mai mult, dar cine alege Sandero Expression ECO-G are preț de listă 12.650 euro, 10.650 cu rabla. Și primește o mașină mai aerodinamică, mai stabilă și spațioasă (+13 cm lățime, +10 lungime, +20l portbagaj), pentru care are asistența cea mai disponibilă în țară. Și cu care poate ajunge la Viena fără să alimenteze în timp ce ”deșteptul” cu BYD Surf strânge din fund să ajungă la Constanța cu 70km/h. Mai degrabă l-aș numi analfabet funcțional pe cel ce compară o mașină fiabilă și economică din clasa subcompactă cu un supermini electric limitat drastic de nevoia de reîncărcare. Sau l-aș bănui că e troll. Cu motive.
    Amenințare directă
  • Toyota Cockroach are puterea ansamblului tot de la 140 CP, la o masă proprie sub 1,5t, la variantele din 2025 am găsit consumuri oficiale între 4,7 și 5,1. Ar trebui rezervor cam de 100l, chiar cu fantasmagoricul consum mediu de 5% (repet, pentru asemenea vapor de 5m). Și cu toate steluțele incluse, consum urban probabil, ciclu chinezesc mai mult la vale, consum electric minim și cine știe ce-au mai ascuns orezarii. Deja devine ca-n bancurile cu lăudăroșii la congres ”mai taie, dă-o naibii de exagerare”.
    Noul Geely Galaxy A7, o berlină hibridă din China cu autonomie de 2100 kilometri
Pagina
123456...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău