• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kap

  • Membru din 28.11.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 856 in total
  • A dat chinezul petarda: 2100 km autonomie cu 18.000 de dolari. Cu bateria maximă de 19 kWh și declarația optimistă de 120 km autonomie electrică rămân 1980 km autonomie totală. Serios? Captur hibrid cu motor 1.6 și 140 CP în total, reușește să plimbe 1,7t cu 6l consum mediu. Chiar dacă am crede că balena asta de 5m și aproape 1,8t va reuși (cu un motoraș de 1,5 aspirat și un total de 111 CP!) un consum de maxim 6,5%, tot rezultă un rezervor de benzină de circa 130l! Dacă dintr-un comunicat publicitar Geely pot fi înghițite gogoși de genul ”consum mediu 2l/100km”(aici nu iese nici chiar în ciclu chinezesc tras de părul de pe picioare) și autonomie dată ca mai sus, înseamnă c-a murit discernământul, credem orice prostie servită din est și-o luăm după ăia de-au aflat din short-uri cu cine să voteze.
    Noul Geely Galaxy A7, o berlină hibridă din China cu autonomie de 2100 kilometri
  • Râdem glumim dar ca fapt divers se poate GPL și pe diesel! În combinație cu motorina face arderea aproape completă, crește puterea și cuplul. https://gpl-expert.ro/2024/10/01/instalatii-gpl-diesel/
    Comenzi deschise pentru Dacia Bigster mild-hybrid cu GPL: de la 19.800 de euro cu Rabla
  • Nu vreau să comentez ce și cât merită, deși nu văd unde e minciuna câtă vreme părerea posesorilor în general e foarte bună, mai ales în lumea civilizată. Pe mine mă deranjează altă minciună, când cineva își dă cu părerea la general și spune ”modelul depășește lejer(!) 30k Euro” când de fapt Bigster pleacă de la 23.000 euro preț de listă cu toate taxele incluse. Așa oricine poate să spună mai corect ”modelul configurat de mine sare de 30.000”, apoi să-și ia pretențiile la spinare și să le verse în fața unui sh premium la care să nu mai strâmbe din nas.
    Noi rezultate la testele de impact Euro NCAP: 3 stele pentru Dacia Bigster
  • Pentru o perspectivă mai bună și înțelegere: ”Șeful Dacia, care înainte de a prelua conducerea mărcii românești a condus diferite divizii de activitate ale Renault Group, dar și Nissan SUA, spune că Dacia „nu vânează stele EuroNCAP”, ci se asigură să echipeze mașinile cu tehnologiile și dotările esențiale. El a amintit că modelul Jogger a fost depunctat și a primit doar o stea doar pentru că nu a montat alerte de centură pentru al treilea rând de scaune.” https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/auto-transporturi/seful-dacia-discuta-despre-stelele-euroncap-daca-iei-o-masina-second-hand-de-5-ani-va-avea-zero-stele-in-ziua-de-azi-22037983?utm_source=Profit&utm_medium=Click%2BCitesteSi&utm_campaign=CitesteSi%2Bprofit
    Noi rezultate la testele de impact Euro NCAP: 3 stele pentru Dacia Bigster
  • La prețul și dimensiunile astea ”it is what it is”. Și cine crede că sunt variante mai bune să ne lumineze, să nu ”fugem de dezbatere”.
    Noi rezultate la testele de impact Euro NCAP: 3 stele pentru Dacia Bigster
Pagina
1234567...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău