Poate nu tot AfD-ul care zboară se și mănâncă și poate sunt și jurnaliști fritzi care să informeze Zeiss.
”The Ford Cologne Electric Vehicle Centre has an annual production capacity of 250,000 vehicles and currently makes an electric versions of the Explorer SUV and Capri.”
https://www.automotivelogistics.media/electric-vehicles/ford-cuts-hours-at-cologne-plant-as-ev-demand-plummets/46381.article
”Volume production of the the Ford Puma Gen-E, E-Tourneo Courier, and E-Transit Courier has officially begun at the joint-venture Ford Otosan Craiova Assembly plant in Romania”
https://fordauthority.com/2025/03/ford-puma-gen-e-electric-vans-enter-mass-production/
Ipocrit ești tu cazangiule, de ce la alte mărci poți să te uiți și la mașini rulate, considerând doar starea lor tehnică, iar daciile trebuie să fie musai noi?
Pare că-ți dai în fapt prejudecățile de radio șanț Vitan Bârzești.
Nu nu, fără diversiuni, întrebarea e de ce nu au folosit și pentru susținerea funcțiilor vitale ale electricei TOT o baterie mai mică Li-Ion? Că doar era mai mică, iar despre cost......dacă ai minim 40 kWh, ce mai costa încă una mică de maxim 1kWh, dacă tot e așa bună?
De ce sunt puse plumb-acid (sau nichel-metal la unele hibride)?
Pentru că (raportat la ciclurile mai puține, da) sunt mai robuste și mai rezistente MAI ALES la temperaturile extreme....călcâiul lui Ahile pentru scumpele electrice cu baterii pe litiu.
Șoc!
Veriga slabă la mașini cu motor prin combustie e ... bateria!
Cum era cu lema aia rostogolită frenetic, ”'multe piese în mișcare, deci lipsă de fiabilitate”?
Și dacă bateria plumb-acid e o ”reminiscență”, de ce e totuși folosită pe capodoperele electrice ale tehnicii de azi?
Pentru că reminiscență sau nu, se pare că siguranța și fiabilitatea (raportată la numărul de cicluri mai mic, atenție) în exploatare le fac PREFERATE față de ”minunatele” Li-Ion.
”Lead-acid batteries are known for their robustness and reliability. They can withstand a wide range of temperatures and are less sensitive to overcharging compared to other battery types, making them highly important for critical safety functions”
”the use of lead-acid batteries in EVs highlights a pragmatic approach to blending new and old technologies to ensure the highest standards of safety and reliability”
Mici detalii care dezvăluie limitele multlăudatelor baterii (și implicit ale electricelor ce se bazează pe ele).
Paranteză scurtă anti dezinformare:
1. Ursula von der Leyen, medic practicant, mamă a 7 copii, doctorat în medicină;
2. Două mandate în parlamentul federal german, două mandate ca președinte al Comisiei Europene.
Nu numai că a fost aleasă, ci a fost votată DE 4 ORI (în 2 ocazii de către germani, în 2 ocazii de către parlamentarii europeni, adică ȘI de reprezentanți ai României acolo).
Insinuarea că n-ar fi votată pentru că nu e europarlamentar e singurul cusur găsit cu lumânarea? Și eu am criticat-o pentru multe măsuri, inclusiv politica verde cam forțată, dar una e agenda ei și alta omul.
După ce am citit sumar biografia ei o respect ca om și mai mult.
Iar cu ReARM EU e clar că a devenit o țintă a intereselor și a dezinformării rusești. Coincidență Alex?
Ultimele comentarii
856 in total